?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Franco Palaggi: Filmy a seriály

  • La cambiale
    La cambiale (1959)
    Film
    65%
    1
  • Totò, Eva e il pennello proibito
    Totò, Eva e il pennello proibito (1959)
    Film
    Podvodník La Spada a jeho komplic José se po propuštění z vězení v Madridu rozhodnou provést opravdu velký podvod: chtějí objevit a prodat třetí obraz Goyaovy slavné Májy. Najmou si proslulého Scorcellettiho, který dokáže napodobit jakýkoli obraz a žije v Římě. Poté s pomocí krásné Evy přesvědčí slavného kritika umění Francisca Montiela o existenci třetí Májy a nechají ho obraz objevit. Když už se chystají prodat padělanou Májy americkému milionáři, Scorcelli se vrací z Říma, aby prodal jeden ze svých dalších šesti obrazů Májy.
    Žánry:Komedie
    Režie:Steno
    64%
    Podvodník La Spada a jeho komplic José se po propuštění z vězení v Madridu rozhodnou provést opravdu velký podvod: chtějí objevit a prodat třetí obraz Goyaovy slavné Májy. Najmou si proslulého Scorcellettiho, který dokáže napodobit jakýkoli obraz a žije v Římě. Poté s pomocí krásné Evy přesvědčí slavného kritika umění Francisca Montiela o existenci třetí Májy a nechají ho obraz objevit. Když už se chystají prodat padělanou Májy americkému milionáři, Scorcelli se vrací z Říma, aby prodal jeden ze svých dalších šesti obrazů Májy.
    Žánry:Komedie
    Režie:Steno
    2
  • Gentleman Jo... uccidi
    Gentleman Jo... uccidi (1967)
    Film
    59%
    3
  • Figlio di Spartacus, Il
    Figlio di Spartacus, Il (1962)
    Film
    Decurion Randus tak dobře velí svým jednotkám, že ho Caesar povýší na centuriona. Následně je poslán do Egypta, aby Caesara informoval o činech a záměrech Marka Licinia Crassa, muže příliš bohatého a ctižádostivého na to, aby byl Caesarovi po chuti. Osudná plavba z Egypta do Říma přivede Randa do zajetí žoldnéřských vojsk a vede k povstání, díky kterému získá svobodu pro sebe i pro všechny ostatní otroky. Skrze amulet, který dostal od své zesnulé matky, muž, jenž bojoval po boku Spartaka, identifikuje mladíka jako syna Spartaka a Variniy. Randus zpočátku zdráhá uvěřit tomuto příběhu o svém původu, ale okolnosti ho donutí zopakovat čin svého otce, o dvacet let později.
    58%
    Decurion Randus tak dobře velí svým jednotkám, že ho Caesar povýší na centuriona. Následně je poslán do Egypta, aby Caesara informoval o činech a záměrech Marka Licinia Crassa, muže příliš bohatého a ctižádostivého na to, aby byl Caesarovi po chuti. Osudná plavba z Egypta do Říma přivede Randa do zajetí žoldnéřských vojsk a vede k povstání, díky kterému získá svobodu pro sebe i pro všechny ostatní otroky. Skrze amulet, který dostal od své zesnulé matky, muž, jenž bojoval po boku Spartaka, identifikuje mladíka jako syna Spartaka a Variniy. Randus zpočátku zdráhá uvěřit tomuto příběhu o svém původu, ale okolnosti ho donutí zopakovat čin svého otce, o dvacet let později.
    4
  • Kanibalové
    Kanibalové (1980)
    Film
    Proslulý a kontroverzní snímek italského provokatéra Ruggero Deodatoa je pilířem exploatační kinematografie, přičemž těží z prvku cinema verité a konceptu found footage. Fiktivní dokument odhaluje pravdu o skupině reportérů, kteří byli uprostřed pralesa zabiti místní skupinou kanibalů. Skrze archivní záběr postupně zjišťujeme krutou pravdu o střetu dvou civilizací a lidské krutosti. Dílo předkládá surové násilí a postmoderní rovinu, kde film neustále reflektuje sám sebe a ohledává hraniče fikčního světa. Špinavá estetika reflektuje temné lidské nitro, televizní průmysl, moderní společnost a to, jakým způsobem nakládá s informacemi. Titul je opředený legendami a pro svou brutalitu se stal synonymem pro zakázané filmy.
    48%
    Proslulý a kontroverzní snímek italského provokatéra Ruggero Deodatoa je pilířem exploatační kinematografie, přičemž těží z prvku cinema verité a konceptu found footage. Fiktivní dokument odhaluje pravdu o skupině reportérů, kteří byli uprostřed pralesa zabiti místní skupinou kanibalů. Skrze archivní záběr postupně zjišťujeme krutou pravdu o střetu dvou civilizací a lidské krutosti. Dílo předkládá surové násilí a postmoderní rovinu, kde film neustále reflektuje sám sebe a ohledává hraniče fikčního světa. Špinavá estetika reflektuje temné lidské nitro, televizní průmysl, moderní společnost a to, jakým způsobem nakládá s informacemi. Titul je opředený legendami a pro svou brutalitu se stal synonymem pro zakázané filmy.
    5

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.