Richard Harding Davis: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Richard Harding Davis: Filmy a seriály

  • Almost Human
    Almost Human (1927)
    Film
    John Livingston je zhýčkaný maminčin mazánek, který vlastní psa s rodokmenem jménem Paul. Paul se potká s Maggie Mutt a jakožto pes s modrou krví a tak trochu ničema naláká důvěřivou Maggie do stodoly, aby si ji podmanil. Poté odchází do své psí rezidence na Livingstonově panství. Maggie je zlomená a navíc zjistí, že je v "jiném stavu", a porodí štěně, které pojmenuje Hank. Maggie řekne Hankovi, aby si našel svého "člověka", a zmizí. Hank jde do parku, potká "člověka" jménem Mary Kelly, což je bezdomovecká nalezena a miláček chudoby, a ti dva se navzájem adoptují. Později v parku se Paul prochází se svým "člověkem", Johnem. Dítě spadne do jezera a Paul s Hankem spojí síly, aby ji zachránili.
    Žánry:DramaRomantický
    84%
    John Livingston je zhýčkaný maminčin mazánek, který vlastní psa s rodokmenem jménem Paul. Paul se potká s Maggie Mutt a jakožto pes s modrou krví a tak trochu ničema naláká důvěřivou Maggie do stodoly, aby si ji podmanil. Poté odchází do své psí rezidence na Livingstonově panství. Maggie je zlomená a navíc zjistí, že je v "jiném stavu", a porodí štěně, které pojmenuje Hank. Maggie řekne Hankovi, aby si našel svého "člověka", a zmizí. Hank jde do parku, potká "člověka" jménem Mary Kelly, což je bezdomovecká nalezena a miláček chudoby, a ti dva se navzájem adoptují. Později v parku se Paul prochází se svým "člověkem", Johnem. Dítě spadne do jezera a Paul s Hankem spojí síly, aby ji zachránili.
    Žánry:DramaRomantický
    1
  • Disneyland
    Disneyland (1954)
    Seriál
    Společnost Walt Disney Productions produkuje antologický televizní seriál pod různými názvy již od roku 1954. Původní verze seriálu měla premiéru na stanici ABC ve středu 27. října 1954. Pořad, který uváděl Walt Disney až do své smrti a poté v letech 1996 až 2002 tehdejší generální ředitel Michael Eisner (s jednorázovými moderátory nebo bez moderátorů v jiných obdobích), byl od té doby nepřetržitě vysílán buď jako týdenní program, nebo jako nepravidelná série speciálů na několika televizních stanicích a streamovacích službách, naposledy na ABC a Disney+. Pořad je druhým nejdéle vysílaným programem v hlavním vysílacím čase v americké televizi, hned za svým rivalem, pořadem Hallmark Hall of Fame. Nicméně, Hallmark Hall of Fame byl týdenní program pouze během prvních pěti sezón, zatímco Disney zůstal týdenním programem po více než čtyřicet let.
    79%
    Společnost Walt Disney Productions produkuje antologický televizní seriál pod různými názvy již od roku 1954. Původní verze seriálu měla premiéru na stanici ABC ve středu 27. října 1954. Pořad, který uváděl Walt Disney až do své smrti a poté v letech 1996 až 2002 tehdejší generální ředitel Michael Eisner (s jednorázovými moderátory nebo bez moderátorů v jiných obdobích), byl od té doby nepřetržitě vysílán buď jako týdenní program, nebo jako nepravidelná série speciálů na několika televizních stanicích a streamovacích službách, naposledy na ABC a Disney+. Pořad je druhým nejdéle vysílaným programem v hlavním vysílacím čase v americké televizi, hned za svým rivalem, pořadem Hallmark Hall of Fame. Nicméně, Hallmark Hall of Fame byl týdenní program pouze během prvních pěti sezón, zatímco Disney zůstal týdenním programem po více než čtyřicet let.
    2
  • Matinee Theatre
    Matinee Theatre (1955)
    Seriál
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    70%
    Matinee Theater byl americký antologický seriál vysílaný na NBC v Zlaté éře televize, v letech 1955 až 1958. Seriál, který se vysílal denně odpoledne, byl často živý. Produkovali jej Albert McCleery, Darrell Ross, George Cahan a Frank Price, výkonným producentem byl George Lowther. McCleery dříve produkoval živý seriál Cameo Theatre, který do televize zavedl koncept divadla v kruhu, televizní hry inscenované s minimálními kulisami. Jim Buckley z Pewter Plough Playhouse vzpomínal: Když se Al McCleery vrátil do Států, vytvořil pro NBC velmi ambiciózní divadelní televizní seriál nazvaný Matinee Theater: živě vysílat pět různých divadelních her týdně, vysílaných kolem poledne, aby se americké ženě v domácnosti propagovala barevná televize, zatímco se trápila s žehlením. Al byl producentem. Najal pět režisérů a pět scénografů. Richard Bennett, jeden z našich prvních prezidentů Pewter Plough Corporation, byl jedním z režisérů a já jsem byl jedním ze scénografů, a jakmile jsme skončili s natáčením jedné hry, šli jsme na oběd a pak jsme se sešli, abychom naplánovali příští týdenní představení. To bylo před více než 50 lety a snažím se vzpomenout; myslím, že televizní scénograf je zároveň dekoratérem kulis – ano, samozřejmě! Muselo to tak být, protože jedním z hlavních důvodů, proč McCleery získal přízeň producentů, byla jeho eliminace samotného prostředí a prosté zdobení scény s minimem rekvizit. Vyžadovalo to trochu vynalézavosti.
    3
  • General Electric Theater
    General Electric Theater (1953)
    Seriál
    68%
    4
  • It's a Dog's Life
    It's a Dog's Life (1955)
    Film
    66%
    5
  • The Scarlet Car
    The Scarlet Car (1917)
    Film
    54%
    6

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.