Minulý rok dal komiksovkám hodně tvrdou ránu, z níž se musí žánr hodně rychle vzpamatovat. Před pár lety takřka jistota kasovního úspěchu doplácí na čím dál menší tvůrčí nápaditost a režim „produktu pásové výroby“ a pro stále více lidí se stává (často poněkud nefér) terčem posměchu. Už dopředu se tak nějak dalo očekávat, že novinka Madam Web od studia Sony tento trend rozhodně nezvrátí, spíše ho i kvůli očekávanému kasovnímu selhání ještě více prohloubí. I přesto je však s podivem, v čem všem tady tvůrci dokázali selhat.
Články 7
Po kritikou ztrhaných filmech Venom a Morbius se studio Sony dál pokouší ždímat komiksový vesmír Spider-Mana s očekávanou ženskou týmovkou Madame Web. Snímku s Dakotou Johnson (Padesát odstínů šedi) a Sydney Sweeney (Euforie) se v kinech dočkáme 14. února 2024. Představí mocnou jasnozřivou superhrdinku Cassandru Web (Johnson), která bude muset cestovat časem a porazit dřívějšího spojence Petera Parkera Ezekiela (Tahar Rahim).
Anatomie skandálu je britská šestidílná minisérie z produkce Netflixu, která sice nebudí takový divácký zájem, jaký by si zasloužila, zato dost podnětně zpracovává téma konsentu se sexuálním stykem. Ústřední trojici hlavních postav představují úspěšný politik James Whitehouse, obviněný ze znásilnění, jeho loajální manželka Sophie Whitehouse a úspěšná státní žalobkyně Kate Woodcroft, snažící se přesvědčit porotu o Jamesově vině.
V roce 2021 si Netflix připravil pro své předplatitele mnoho nových filmů a seriálů. Některé u diváků a divaček propadly, jiné se blýskly nečekanými úspěchy. A nejinak tomu bude určitě i v roce 2022. Také příští rok nás čeká mnoho programů ve vlastní produkci Netflixu, je tedy nejvyšší čas si o nich něco říci.
Jak to aktuálně vypadá s posádkou filmové Enterprise?
Jestli patříte mezi fanoušky seriálu, nemáte od začátku této show o překvapení nouzi. Nyní je tu osmá, závěrečná série a všichni s napětím čekají, jak to všechno vlastně skončí, kdo to nakonec přežije.
Fenomén filmového Star Treku i po téměř čtyřiceti letech (úplně první film šel do kin v roce 1979) stále hledá své publikum. Zdá se téměř neuvěřitelné, že podobně silná značka s miliony fanoušků po celém světě musí žadonit o diváky v kinech.