58%

Komentáře a recenze 9

JaraSlama
JaraSlama
2 088 bodů
5
Snímek není klasickým zombií žánrem, ale spíše postapokalyptickým thrillerem s prvky akce a survivalu. Příběh se odehrává v Koreji po obrovském zemětřesení, které zničilo civilizaci. Hrdinové se snaží přežít v tomto novém světě, který je nyní obýván zombii a mutovanými nepřáteli. Film míchá různé žánry, včetně akčního filmu, sociálního dramatu a survivalu, a nabízí dynamické a přehledné akční scény. Hlavní postava exceluje ve své roli, ale ostatní jsou poměrně mdlé. Bohužel nedostatečně prozkoumaný svět a nedotažený scénář mohou diváka zklamat, i když film nabízí několik zábavných momentů.
Marcos22
Marcos22
994 bodů
2
Postapokaliptické zombie headshot sci-fi o snaze evolvovat lidskou rasu formou zdokonalení regenerace těla. Ústřední myšlenka snímku zní zajímavě, nicméně provedení samotné je naprosto tristní, a to od použitých vizuálních efektů, přes béčkové výkony herců až po totálně odbytý scénář. Lovci z konce světa představují pomyslné dno, kam až lze v daném žánru zajít. Doporučuji se tomuto filmu vyhnout velkým obloukem a svůj drahocenný čas věnovat nějakému kvalitnějšímu sci-fi fláku. (26.01.2024)
Pasadenka
Pasadenka
608 bodů
7
Lovci z konce světa jsou solidní béčková podívaná v solidní béčkové kvalitě. Dong-seok hraje svou drsnou postavu solidně a ve svých scénách je velice zábavný.

Jak to tak u béček bývá, moc se nezabýváme složitým scénářem, ani komplexitou postav. Vytvoříme jakousi nepopsanou katastrofu, která zdevastuje svět a ukradne vodu a pak si od Marry vypůjčíme Dr. Frankensteina a vytváříme z lidí chiméry, které mají zdědit svět.

Dále pak máme jednoduchý katalyzátor. Dr. potřebuje čerstvé maso, které sklidí těm nesprávným kámošům a začne řežba. A to je vše. :D CGI je solidní béčko, akční scény také, vše, co se dá očekávat od nízkého rozpočtu. Kdo má rád brak na odreagování, ten se pobaví. :)
Hacking
Hacking
297 bodů
9
Velmi povedená akční komedie.
Hanzo Bureshi
Hanzo Bureshi
271 bodů
6
Sympatická a velice svižná jednohubka, která obsahuje solidně neuvěřitelnou dávku brutální akce, která bohužel trochu trpí velice průhlednými střihy. Snímek také trpí až moc přímým a jednoduchým příběhem, kde jsou na tom lépe i seriály pro děti, a to u Korejců moc často nevidím. Myslím si ale, že i tak to slušně zabaví, protože to má akorát délku a díky hereckému obsazení si tu danou akční stránku užívám ještě více, protože to Dong-seok Ma dobře táhne. Jinak je to takový slabší nadprůměr, který se ihned vypaří z hlavy, na víkendovou pohodu je to ale v pohodě. Po zhlédnutí jsem však teprve zjistit, že existoval už jeden film z tohoto světa, takže to je ještě třeba dohnat.
ballvyr
ballvyr
228 bodů
4
zajimavé postapokalyptický film. konec katastrofa. prazdné a bez duché
pajkaVI
pajkaVI
74 bodů
7
viděl jsem i horší filmy. příběh taková ta klasika, vše dopředu předvídatelné ale co v téhle době chcete vymyslet nového. Bojové scény byly dobré určitě lepší než v některých nových filmech kde to vše dělají přes PC a pak to vypadá jak kdyby jste hrály mortal kombat.
  • bojové scény, herci
  • předvídatelný příběh