S tebou nikdy

69%

Komentáře a recenze 16

9 394 bodů
5
Vedle velkých značek a filmů za stovky milionů jakoby reklamní kampaň S tebou nikdy loni dokázala jako jediná konkurovat. A po delší době dorazila ve valentýnském období komedie, na kterou se chodilo.. Will Gluck se konečně rozloučil s Králíčkem Petrem a vrátil se zpět k láskyplnému žánru, když on má na co navazovat jako tvůrce jedné z nejlepších romcomů Kamarád taky rád, jen aby se pokusil přijít s podobnou kultovní záležitostí.. A je tedy S tebou nikdy skutečnou konkurencí svému předchůdci a odlišuje se od pásové výroby streamovacích platforem? Záleží.. Ústřední dvojice Bea a Ben v podání Glenna Powell a současné hvězdičky Sydney Sweeney je vlastně celkem fajn, i když výjimečně vítězí mužská síla.. A Glenn Powell konečně navazuje na umetenou cestičku druhým Top Gunem a možná nachází svoje uplatnění ve filmové branži. Zatímco pořád víc a víc angažovaná Sydney Sweeney, pro níž bude tenhle rok kritický, aby dokázala, zda má kromě neobvyklých kukadel i něco k herectví, ale zatím mám čím dál větší pocit, že je na nejlepší cestě kamsi do porno-průmyslu.. Několikátá variace na hru Williama Shakespearea Mnoho povyku pro nic, která v tomhle beach stylu pomalu usychá na slunci a pro diváka nejde o žádné žánrové osvěžení. Ale vzhledem k očekávání od žánru jako takového, jde o více než zdatnou konkurenci streamovacím službám, když přece jen tohle má nějakou snahu o zlepšení nálady a v závěrečné kompilaci jsem se snad i usmál.. Už ale asi opravdu nikdy (víc).. 55%
mojmir.sedlacek
6 050 bodů
6
Sympatická kampaň stojící na charismatu a vzájemné chemii mezi Sydney Sweeney a Glenem Powellem mě trochu namlsala, a tak jsem naivně čekal, že i výsledný film bude o něco originálnější a odbržděnější. Ale až na několik hraničních frků není. V jádru jde o zcela předvídatelnou, rutinně napsanou i realizovanou romantickou komedii, jejíž hlavní výhodou je její průměrnost. Díky tomu uspokojí jak publikum středního věku, možná trochu otrávené, že poctivých romcomů teď v kinech moc nebývá, tak i mladší generaci. Tu totiž může zaujmout přece jen aktivnější a psychologicky komplexnější hrdinka, než jaké jsme před dvěma či třemi dekádami v romantikách vídali.
Potěšit může i feel good atmosféra plynoucí hlavně z toho, že tu vlastně nikdo není vyloženě zlý a hnusný na své okolí. V duchu (dokonce explicitně citované) Shakespearovy hry Mnoho povyku pro nic totiž problémy dnes už trochu přežitě stojí na záměnách a nedorozuměních a hlavně na tom, že ústřední pár si hodinu stopáže odmítá vyjasnit něco, co se mělo říct v prvních pěti minutách. O průšvih tedy nejde, ale o dílo, které by posouvalo žánr romantické komedie někam dál, rozhodně také ne. Z pásma neurážejícího průměru to nevytrhne ani surfařský Erling Haaland, resuscitace zapadlého hitu Natashy Bedingfield a dokonce ani zcela nevyprovokovaný rimming.
JaraSlama
JaraSlama
2 088 bodů
7
Film se snaží zaujmout moderním přístupem k romantickým vztahům, ačkoli postavy často působí spíše iritovaně než zamilovaně. Výraznější romanci předchází komedie, což může být příjemné pro ty, kteří preferují humor před sentimentálností. Snímek se snaží přinést něco nového do žánru romantické komedie a i přes některé nedostatky je považován za důstojný pokus o oživení tohoto žánru na velkém plátně. Má spoustu povedených momentů, ale může vyvolat otázky ohledně moderního zpracování romantických vztahů a citovosti v současném filmovém prostředí.
MartinZ8
MartinZ8
825 bodů
10
Romantika pre Mladých. Jednoducho všetko čo očakávate od romantických komédii a Áno :')
  • Pôvodný Dabing
sammikk_
sammikk_
348 bodů
8
Naprosto fajnově natočená vtipná romanťárná, se skvělou chemií herců. Nemám snímku co vyčíst, to co to mělo být, to splnilo naprosto dobře.
richard.strelak
richard.strelak
251 bodů
7
Jednoduché, ale fajn. Charismatická dvojce v čele s okouzlující Sydney tomu neskutečně přidává. Nejspíš se o tom do budoucna příliš mluvit nebude a zkrátka to zapadne, ale na rozjezd roku příjemná partnerská návštěva kina.
Taxxír
Taxxír
198 bodů
7
Nečekaně dobrá romantická komedie, tenhle žánr jsem snad dlouho neviděl zpracovanou dobře. Každopádně tenhle film mě příjemně překvapil a i když není dokonalý určitě se dá v pořádku užít.
Gabushka_107
Gabushka_107
84 bodů
6
Nebylo to špatné ale čekala jsem od toho víc.
bizonmartin
bizonmartin
83 bodů
7
Anyone But You se v rámci Rom-Com žánru drží zajetých kolejí, což ale rozhodně neznamená, že nemá co nabídnout. Středobodem celého filmu je naprosto okouzlující ústřední dvojice (Sydney Sweeney a Glen Powell), která vás uchvátí nejen vzájemnou chemií, ale i porcí nekýčovitého humoru. Hereckému obsazení sekunduje krásné australské prostředí a podmanivý hudební podkres, jenž dotváří celkově uvolněnou atmosféru. Výsledkem je sympatická moderní romantika, která mě svou elegancí a hravostí zaujala natolik, že si jí s velkou radostí dám minimálně ještě jednou.
kajisek
3 bodů
10