Kung Fu Panda 4

63%
Kung Fu Panda 4
Po by se rád ujal duchovního vůdce nové pandí vesnice, ale potřebuje následovníka na post Dračího bojovníka. Rozhodne se tedy jednoho vycvičit. Snahu mu ale pokazí příchod nového padoucha jménem Chameleon, která dokáže vyčarovat všechny předešlé zlosyny, se kterými Po změřil síly.

Recenze: Kung Fu Panda 4

Kinobox.cz
60%

Animovaná první liga posouvající žánr se tu sice (opět) neurodila, o to ale tvůrcům ani nešlo. Tady se měla zkrátka kvůli byznysu jednoduše oživit pandí jistota a vyprodukovat jednoduchý, svižný, zábavný a pro všechny generace stravitelný produkt. A to se v případě Kung Fu Pandy 4 vlastně povedlo, i když větší odvahu a experimentování už by značka přeci jen snesla. Dostat počtvrté přesně to samé už se přeci jen trochu okouká.

JaraSlama
JaraSlama
1 966 bodů
3
Kung Fu Panda 4 se snaží navázat na úspěch předchozích dílů, ale nakonec zůstává za nimi. Po opět musí zachraňovat svět, ale tentokrát už to pro něj není tak zajímavé. Film se drží známých konceptů a příběhů, což vede k pocitu, že už jsme to všechno viděli. Film přidává zpět do hry známé postavy minulých dílů s naprosto nelogickými přesvědčeními a akty. I přesto, že se snaží přidat nové prvky, jako je postava Zhen, není toho moc, co by posunulo příběh kupředu. Celkově působí film vyčpěle a bez energie, což z něj dělá spíše zastaralou podívanou. Možná by bylo lepší zapomenout na pokračování a raději si pustit něco jiného.
ondy9
ondy9
1 449 bodů
7
Po osmi letech tu konečně máme pokračování legendární série. Největší silou čtvrté Pandy je bezpochyby její nápaditost s perfektními nápady, které jen už tak perfektně využité nejsou. (A že tu měli tvůrci fakticky dost solidní materiál k tomu, udělat nejlepší díl. Návrat milovaných záporáků, velká osobnostní zkouška, a počátek nové životní etapy.) Oproti jedničce a dvojce je zde silné nedotažení potenciálu, vtipů, a větší absence emocí či nějakého poučného "navíc". V tom se ale nijak neliší od minulého filmu. V podstatě je takovou trojkou na steroidech. Je možná chaotičtější, zkratkovitější, a příběhovou strukturou slabším dílem, ale velká nápaditost, skvělá akce, úžasná choreografie, a menší srdíčko, ze čtvrtého dílu dělají mnohem lepší film. Ano, souhlasím s tím, že návrat původních záporáků je MEGA nevyužitý, souhlasím s tím, že jsou ve filmu víceméně zbyteční, mě to prostě jen výsledně vůbec nevadí. Stejně tak nová záporačka, která je možná prvoplánová, avšak má nějakou svou příběhovou minulost a její motivace dává smysl. Zhen byla mega sympatická, milá, a to natolik, aby se stala jednou z mích top postav. Oceňuji i pár odkazů na minulé filmy. Kung Fu Panda 4 není vůbec zbytečná ani hrozná, pouze dost nedotažená. Koneckonců, je už tím kontroverzním dílem série, co rozhodně není pro každého. Mě se ale velice líbila, nejen pro svou hravost, a jako celoživotní hardcore fanoušek se nemůžu dočkat toho, co nám (teď už duchovní vůdce) Po přinese dál. 7/10
HNTR
HNTR
1 031 bodů
5
Se čtvrtou Kung Fu Pandou mám zásadní problém. Film jsem si užil a zároveň mi v něm něco strašně chybělo. Po je opět zábavnou postavou, která má co nabídnout a v tomto dílu se rozvíjí společně s podpůrnou postavou Zhen. Chemie mezi nimi funguje a hned jak se Zhen objeví na obrazovce, víme kdo bude dalším Dračím bojovníkem. Zábavná je i dvojka Poovích otců pan Ping a Li. Skvěle doplňují druhou úhlavní dvojíci. Film působí nedopečeně, jede na půl plynu a ve finále strašně spěchá. V předchozích dílech je spousta zapamatovatelných soubojů, které tu úplně chybí. Jakmile souboj s někým začne, tak zase rychle končí... Hlavní záporačka Chameleonka nemá zásadní motivaci, na což oproti předchozím dílům nejsem zvyklý. Chameleonka má málo prostoru, na to aby dokázala, že se dokáže vyrovnat kvalitním záporákům předchozích dílů. Na to, že je v dnešní době moderní nějakým způsobem oživovat animace, jako například v nejnovějším Kocourovi v botách, zde nějaký nový nádech chybí, i tak je ale animace lepší než v předchozích dílech, jen ne nějak inovovaná. Film postrádá poselství, nové hlubší postavy a hlavně chybí atmosféra z předchozích dílů.

Dodatečné informace

Původní název:
Kung Fu Panda 4 (více)