Režim

57%

Články 5

Kate Winslet herecky vládne jako středoevropská diktátorka. Jinak je ale Režim docela trapas
Recenze4. 3. 2024

Na HBO konečně začal seriál Režim (The Regime), očekávaný hlavně pro Kate Winslet v čele. Mnohé první recenze bohužel na politické satiře odehrávající se ve fiktivní středoevropské zemičce nenechávají nit suchou. Do mírného metakritického nadprůměru výsledek táhne výhradně výkon milované herečky, vše ostatní budí rozčarování. Měli jsme příležitost zhlédnout všech šest epizod, jedná se tedy opravdu o takové zklamání?

Kate Winslet vládne a klidně vás zmlátí. V traileru na Režim se mění v krutou diktátorku
Seriály13. 2. 2024

Oscarová herečka Kate Winslet už řadu let nevyhledává charakterní role pouze na velkém plátně, ale také v televizi, konkrétně na HBO. A tato spolupráce se jí doposud vyplácela. Mildred Pierceová (Mildred Pierce) i Mare z Easttownu (Mare of Easttown) se staly oceňovanými minisériemi a herečka si za svůj herecký výkon v obou rolích odnesla jak cenu Emmy, tak Zlatý glóbus. A zdá se, že nadcházející sezónu by mohla svou sbírku rozšířit o další cenné kovy. Politická novinka Režim (The Regime), jež se opět objeví na HBO, totiž vypadá i v nové ukázce zatraceně nadějně.

Nejočekávanější seriály roku: vrátí se Hra na oliheň, Rod draka a dorazí i Batmanův záporák
Téma6. 1. 2024

Také počínající rok 2024 bude ve znamení velkých seriálových premiér i návratu zavedených diváckých hitů. Letos se sice fanoušci nedočkají očekávaného finále Stranger Things, druhého The Last of Us a nedorazí ani čtvrtý Zaklínač (The Witcher), i přesto je nadílka seriálových kousků opět nabitá k prasknutí a vybrat mezi nimi ty největší pecky bude mimořádně těžké. Jaké tituly by však neměly uniknout vaší pozornosti?

Diktátorka Kate Winslet zavádí v upoutávce na nový seriál HBO drsný Režim
Seriály21. 12. 2023

„Od té doby, co jsem se stala vaši kancléřkou, jsme jako země značně vyrostli. Je čas ukázat Americe a světu, jakou máme cenu.“ Těmito slovy začíná nová upoutávka na očekávanou dramatickou minisérii Režim, v níž hraje hlavní roli a jehož výkonnou producentkou je držitelka Oscara Kate Winslet.

Rod draka se blíží, na Euforii a The Last of Us si bohužel počkáme
Téma3. 11. 2023

Upravený rozvrh svých nejočekávanějších pořadů, jejichž produkci a premiéru momentálně nejvíc ovlivňuje nekončící herecká stávka, ve čtvrtek představilo vedení HBO na newyorské tiskovce. Zatímco druhá řada Rodu draka, seriálového prequelu Hry o trůny s výhradně britským obsazením, se na obrazovky dostane už příští léto, další ambiciózní seriály jako Euforie, The Last of Us, Welcome to Derry, Bílý lotos nebo Penguin se odkládají.