62%

Komentáře a recenze 23

InJo
InJo
1 832 bodů
5.5
Totální filmový ADHD záchvat, který se od začátku do konce řítí kupředu takovou rychlostí, že v podstatě ani nestíháte řešit všelijaké nesmysly, k nimž během více jak dvou hodin stopáže dojde. A že jich je asi milion, přičemž nepřehledná a chaotická akce vlastně patří k těm méně zásadním. Bayovi skalní fanoušci si to patrně budou schopni v rámci možností užít, mnohem radši bych tuhle vcelku solidní látku ale viděl v rukách někoho typu Michaela Manna. Bayův nezaměnitelný frenetický videoklipový styl se každopádně (opět) nikam nevyvinul. Jiné (natož lepší) už to s tímhle zkoksovaným cvokem holt asi nebude.
Bordoshut
1 647 bodů
6
Recenze na film Ambulance: Jednoduše... tohle není kvalitní film. Je to akční jízda. Tak šílená, že by se s ní mohl svářit i Šílený Max. Tak rychlá a zběsilá, že by Vinu Dieslovi spadla čelist. A tak prostinká, že kam se na ni hrabe první John Wick. Je jen na vás, jestli Ambulanci přijmete takovou, jaká je, a užijete si jí, anebo jestli budete celou dobu brblat nad prvoplánovitostí scénáře, stupiditou postav a tím, že kromě akce to nemá co nabídnout a ani to Rko neumí Bay dotáhnout do konce. Že policisté jsou zde naprosto tupí, protože je ani jednou během těch 2 hodin nenapadne střílet na pneumatiky. Jakože máte pravdu. A jakože co?
Marcos22
Marcos22
994 bodů
8
Michael Bay to dokázal, natočil pekelně zábavnou akční kultovku s jedním velkým psem “). Ambulance má spád, srší originálními nápady a nabízí strhující vizuální podívanou. Tady si dám rád opáčko rok co rok. Silné čtyři hvězdy a velká poklona Bayovi, takhle moc mě bavil naposled před patnácti lety u svých prvních Transformers. 👍 (16.03.2022, ČSFD projekce)
filmovy.guru
filmovy.guru
903 bodů
4
Neuvěřitelný nesmysl, Bay se zasekl někde v minulosti, extrémně dlouhá stopáž na takový film a k tomu ještě zběsilá a nepřehledná kamera, ale zato spoustu výbuchů. Myšlenka celkem ucházející, ale provedení k pláči. Zhruba v půlce filmu jsem na pár minut přivřel oči, protože ta nekonečná honička po únosu byla jednoduše o ničem. Ale musím říct, že Jake Gyllenhaal hrál skvěle, byl prostě takovým světlem na konci tunelu tohoto filmu. 30%
Pasadenka
Pasadenka
560 bodů
5
Bay mě vždy hodně bavil. Je snadné se vůči němu vymezovat, poukazovat na jeho opulentní režisérský styl, videoklipové záběry a měkkou saturovanou barevnost jeho snímků. Ale stále platí jedna zásadní věc. Bay je režisér, ke kterému se „vymezujete“. Filmové umění zvládá bravurně a divákům dodává nezapomenutelné popkulturní klenoty. A po Transformerech to s ním šlo nějak dolů. :D

Hodně mě zajímalo, jak bude Ambulance vypadat. Příslib byl docela silný. A výsledek mě docela zklamal. Přízemní (v Bayově podání) honička, které mě ničím nenadchla a postavy i příběh jsou určeny do zapomnění. Toto není film, na který by se odkazovalo. To je řemeslo, jaké nám dodával Tony Scott, co je pro Baye posun dolů. :/
mirek5184
126 bodů
5.5
Za mě velké zklamání. Přijde mi to jako taková vykrádačka filmu nebezpečná rychlost. Čekal jsem tempo, skvělou kameru a nic z toho se nestalo. Škoda
LeValda
LeValda
24 bodů
4
Šíleně průměrný film Miachela Bayea, který je si hraje na dramatický ale na mě nefungoval. Chaotické střihy, exploze takže fanoušky žánru to asi pobaví. Vše se tak nějako děje z ničeho a opravdu to nejvíc shrnuje slovo chaos. Herecky průměrné, akčně až na pár malých momentů dost bez nápadu. Zápletka psaná za pochodu. Ani na novoroční after kocovina oddych mi to neudělalo radost.
  • Jake Gyllenhall
  • Akce
  • Příběh