78%

Komentáře a recenze 18

Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
9
Výtečně provedené drama kuchyně i společnosti kolem celé gastronomie a prý, že za malou stopáž nejde nic stihnout. Jednoduché, krátké a dobře provedené více takoých filmů. Jako bonus celý film na jeden záběr mně osobně to vyhovovalo, prohloubilo to více atmosféru, ale na druhou stranu některé momenty slabší, jelikož nikdo nám to nesestříhal scény, tak aby se daná emoce záběru ukázala v nejlepším světle, avšak kamera to zvládla výborně. Solidní snímek se skvělým obsazením.
cirkusačka
cirkusačka
388 bodů
8
Perfektní film z prostředí restaurace u kterého se rozhodně pobavíme Ačkoliv se odehrává v podstatě na jednom místě v pruběhu jednoho večera zápletka je natolik dramatická, že se ani na chvilku nenudíme. Navštívila jsem projekci s diskuzí s Přemkem Forejtem, který nám ještě zodopověděl případné dotazy na chod restaurací včetně Michellinských a to pouze umocnilo výsledný dojem z tohoto filmu
KajlQ
KajlQ
221 bodů
8
Boiling point je drama z prostředí obvyklého prostředí žen (sorry), kuchyně. Jako drama je to zpracované pěkně, celé je to udělané jako by film neměl střih. Zároveň děj ukazuje chaos v kuchyni špičkové restaurace, kde je skoro každý naprostej pičus a vždycky se něco nějakým způsobem posere, což tvoří spoustu různých zvratů. Už jsem taky dlouho neviděl film který se dokázal tak dobře (ještě beze střihu) věnovat všem postavám a během hodiny a půl nás dokázal dokonale seznámit se všema členama restaurace. Na druhou stranu, frajer který film natáčel musel mít parkinsonovu chorobu, protože kamera se třepala jako hovno na palici puštěné do průvanu a hudba... ta tam ani nebyla ( ale neberu to jako mínus, protože vlastně by se tam ani moc nehodila). Drama je to v pořádku a určitě je to jeden z nejvíce experimentálních filmů za rok 2021. 80%
  • dobré drama
  • dobré vynaložení s malým prostorem
  • Natočeno jakoby na jeden záběr