78%

Komentáře a recenze 33

jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
8
Bob Odenkirk je výjimečný právě tím, že to je muž mnoha tváři. Všiml si toho Vince Gilligan a postavil mu tak namíru postavu Goodmana. Není proto důvod, proč ho nevyužít právě pro tuhle pecku, kde takový nýmand předvede svou vlastní showtime ve stylu akčňáků, který si na nic nehraje a je tím čím prostě je, neboli “it is what it is”. Nejde ale jen o odlehčení tohoto žánru, ale taky o jakési boostnutí, kopáku všem do zadku, že tohle sakra máme rádi a dokážeme si to obhájit na tak krátké stopáži, protože film ani na chvíli nepolevuje a tak vás napětím strhne, že to uteče jako voda a vy si ho budete chtít pustit prostě ještě jednou. Studené hlášky, krvavé syrové scény a scénář, který skládá jen komplimenty není vůbec žádnou parodií na Wicka. Stojí sám za sebe na svojí geniální originalitě a nápaditosti velice výjimečných scén. Highlight je pro mě autobus, ve kterém jsem mohl vidět snad všechny osmdesátky, prošpikované novodobou chladností a brutalitou. Tohle je glorifikace a zvládá to opravdu na jedničku. PS: skvělý soundtrack PS2: Lloyd a jeho brokovnice je top
naineko
naineko
1 540 bodů
3
Jak už jsem psal jinde: Tohle fakt ne. Ruská mafie? Vážně? Už zas? Proč? Superzabiják (ať už vládní či gangsterský) v důchodu? Opravdu? Už zas? John Wick začal být passé hned po závěrečných titulcích prvního dílu... Aha, scénař psal týpek, co dělá i Johna Wicka... Odlehčenější poloha a odkazy jsou fajn, ale nespasí další rádobyobjevný a přitom jen staledokolatosamé snímek. To je jak nekonečná řada superhrdinských originů. Alespoň to na rozdíl od Deadpoola má konzistentní průběh.
Jaroslaw 23
1 448 bodů
8
8/10 Velmi,ale fakt velmi nápaditá akční pecka,se sympatickým Bobem Odenkirkem,ve které možná jde o jednoduchost a přímočarost,ovšem to jakým způsobem je vše vizuálně natočeno je fakt radost,kéžby podobných pecek vznikalo více.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
8
Nikdo je velmi povedeným akčním snímkem, jehož hlavní osa pro mě nespočívala ani tak v ději, jako spíš v cestě protagonisty za konečným sebevykoupením. Mužská krize středního věku je téma hodné zpracování. Bojová scéna v autobuse je svou syrovostí takřka legendární. Zároveň musím pochválit vynikající soundtrack, který snímku dodává to pravé grády. Několikrát jsem se i zasmál; tenhle trochu drsný, černý humor mám rád. V závěrečných protagonistových promluvách lze navíc najít i jistý morální přesah, což je super. Kratší stopáž je tak akorát a film obsahuje vše podstatné. Nikdo je tak definitivně snímek, jenž stojí za zhlédnutí.
orionn
orionn
1 289 bodů
10
Po dlouhé době single akčňák, který v sobě schovává geniálně sestříhanou a choreograficky promakanou akci a na krátkou stopáž velmi působivý - simple originální badass story. Bob Odenkirk je král, no a Christopher Lloyd je i po desítkách let stále naprosto dokonalej. Určitě v top 10 filmů roku! 9/10
Enon
Enon
1 096 bodů
8
Velmi zábavná jednohubka, s Bobem Odenkirkem v hlavní roli, nápadně podobná Johnu Wickovi. A jelikož Wicka mám velmi rád, tak se mi líbil i tento film. Trvá pouhých 90 minut, jedná se ale o čistou zábavu a delší stopáž tu opravdu není potřeba. Přestřelky jsou velmi vydařené, scéna v autobuse dosti zapamatovatelná, takže obecně akci bych hodnotil hodně kladně. Příběh není ničím zajímavý a nejedná se o nic, co bychom už dříve někde neviděli. Konec je podle mě až moc jednoduchý, myslím co se týče zúčtování se záporáky. Takže ano, své mouchy to má, ale v jádru se jedná o dobrý film, který vás určitě neurazí. 70%
Marcos22
Marcos22
994 bodů
10
Akční nápaditá pecka ve stylu Johna Wicka s devadesátkovým feelingem a pořádnou porcí humoru. Naprosto libový kousek, který kombinací toho nejlepšího z akčních fláků poslední dekády vytváří svěží koktejl, u kterého se těším na každý další doušek čím dál tím víc, dokud není dno sklenice zcela prázdné. Svými originálními akčními scénami a hudebním podkresem velmi připomíná Johna Wicka, svou hlavní postavou poté Liama Neesona ze série 96 hodin, svou zběsilostí a vizuální stránkou režijní prvotinu Ilji Najšullera, Hardcore Henryho, svou syrovostí atmosféru z Drive, no a konečně scénou ze "Sám Doma" Rambo: Poslední krev. Nikdo vzdává hold akčnímu žánru. Já smekám, takhle jsem se opravdu bavil naposledy u prvního Johna Wicka v roce 2014, po zásluze plná palba. 👌 (11.05.2021)
Argocz
Argocz
478 bodů
7
Saul goodman se nezdá. Jinak jestli bude dvojka tak chci vidět týmovku s Johnem Wickem.
PinokKio
PinokKio
120 bodů
8
John Wick z kanclu v krizi středního věku ..
Marek88
Marek88
34 bodů
10
Odenkirk v hlavní roli naprosto přesvědčil o svých hereckých kvalitách. Jeho pohledy a výraz v obličeji,ještě podtrhují skvěle natočený snímek,plný energie,akce a vtipu.Konec filmu svádí k zamyšlení nad druhým dílem,na který se osobně moc těším.Srovnání s Wickem nepřipadá v úvahu,oba filmy jsou si sice podobné,ovšem atmosféra děje filmu je jiná a odlišná.