78%

Komentáře a recenze 33

slord
slord
3 832 bodů
10
Akčná lahôdka, pri ktorej som sa stále usmieval a užíval som si ju veľmi. Berie si to niečo z Johna Wicka, ale nesie sa to v inom odľahčenom móde, filmu to len prospieva a akcia nie je taká uhladená ako vo Wickovi, avšak je špinavá, krvavá a cool. Bob Odenkirk sa mi na takúto rolu vôbec nehodil, ale veľmi ma prekvapilo ako sa do nej vžil a žral som mu to, proste bad ass ako sa patrí. Christopher Lloyd ako jeho otec bol skvelý a na staré kolená si to dáva ako pán, Alexej Serebrjakov ako ruský boss je tiež fajnový, aj keď doprial by som týmto dvom viac priestoru, napriek tomu svoj priestor využili naplno. Ilja Najšuller po Hardcore Henry natočil ďalšiu akčnú chuťovečku a teším sa na jeho ďalší počin. Film, ktorý by som si dal s chuťou znovu a mrzí len tá krátka stopáž, bola využitá viac než dobre, ale keby to malo ešte o pol hodinku naviac, nenahneval by som sa. Po dlhšom čase prišiel konečne nejaký poriadny akčňák, ktorý mal gule a proste som si ho vychutnal veľmi a spokojnosť sa dostavila hneď po pozretí. 9/10
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
8
Tak i děda Emmet Brown si tak vesele ráčkuje s puškou, jako dvacetiletý Baryshnikov, v lednu osma šedesátým. *Johnny Plenka, bez asistenčního psa* Přiznám se, že mě to bavilo. Ale, proč se tu přiznávat, když jen úchylná mysl masochisty, se u toho musí stejně bavit, jak u Bláznivé střely 33,6m². Pokud se Najšullin nebude v té střižně flakat, za pár let může vzít štafetu po důchodcovi Tarantinovi, a může vyzrát zrak i takovýmu Jiřímu Kvótovi! Bouchačková hopšup fackárna, kde bych možná okem postřehl i Budda Spencera ze záhrobí, může ukájit každého ryzího a nepošemetného pacifistu. Nebudem si házet mouku do kávy, a řekneme si na rovinu, že takovou píčovinu může napadnout jen chlapa, odkojeného osmdesátkových akčních filmů, kde se Predátor navzájem kouše s Rambáčem do prdele, a Herkukes Arnold spokojeně vrží porcelánové záchody, na vietnamské soukmenovce, nejlépe v nějakém Tasmánském pralese. Puch vodky by tu smrděl i na míle daleko, páč miluju klišé, když jsou ti zlí, obvykle z Ruska. Proč tu svoje cameo nedostane i Putin Rasputinovič? Tohle je čistě klučičí sen, který by si měl splnit každý akční nadšenec. Až mi vytekla slza, panečku. Better Kill Saul..
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
8.5
Tenhle film jsem objevil úplně náhodou a vzhledem k tomu, že jsem o něm nečetl žádné recenze, tak jsem nic moc nečekal a prostě to zkusil a dal jsem mu šanci. Musím uznat, že takový nářez jsem dlouho neviděl a opravdu jsem u tohoto snímku vypnul a užil jsem si tuhle akčňárnu s tím, že nikdo může být opravdu někdo. Velmi mile mě potěšilo také obsazení Christophera Lloyda a rád dám opět šanci případnému pokračování. Škoda, že kinodistribuce tohoto filmu byla v covidovém období, tudíž se mu asi moc finančně nedařilo, ale snad se toho pokračování přeci jen dočkám.
sQelle
sQelle
2 814 bodů
10
Akce, kterou odstartoval ukradený náramek, kam to půjde dál? U Johna Wicka to byl pes, teď náramek dcery a příště to bude, protože někdo zlomí tuhu v pastelce? Kreace s kamerou, pohyby soubojů a celkové tempo je velmi strhující. A řádící doktor Emmett Brown s dvouhlavňovkou je naprostou třešničkou tohodle krvavého dortu.
Edward
Edward
2 481 bodů
6
6/10
Martrix
Martrix
2 449 bodů
6.5
Podle těch nadšených ohlasů jsem čekal akční nálož ve stylu Johna Wicka s tím, že tentokrát to nebude pouze stylová pistolničina, ale spíš uvěřitelná rubanice. Někomu méně náročnému je to jedno, protože prostě střílečky, mlácení, pasti, jeden proti všem... . Neboli videoherní vybouchávání protivníků v režimu mozek OFF. Proč jsem se na Nikdo tedy díval, když o tom píšu s takovým despektem? No přece protože jsem se nechal oblbnout trailerem a hodnocením! Myslel jsem si, že to bude mít nějakou zajímavou pointu, že tvůrci dodají příběh, že bude postava Nikoho zajímavá... . První Wick byl cool akčňák s charismatickým zabijákem ve výslužbě a odehrával se ve stylizovaném světě. Postava Nikoho je naproti tomu chlápek, ve kterém doutná touha vrátit se k zabíjení. Je to psychopat s tváří ušlápnutého taťuldy. Bob Odenkirk je ve své roli skvělý, ale postava kterou hraje je jen utržený vagón, který si to hrne k finální scéně. Nic vás nepřekvapí, nic vás nedojme, nic vás nenechá užasle civět. A to je na tom vlastně to nejhorší. Sledujete přehlídku zabíjení a je vám to v lepším případě jedno, v tom horším si to užíváte. Vždyť jde o Rusy a ještě padouchy! Rambo ti nevadil, vole?! Nevadil vole. Nikdo mi taky nevadí, ale nebudu vynášet do nebes film, který stojí jen na likvidaci protivníka a oslavě návratu k řemeslu. Ono to jde totiž i jinak a já dám spíš přednost napínavému akčňáku jako bylo Vyproštění, než této nenápadité a umělé rehabilitaci frustrovaného zabijáka
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 249 bodů
8.5
Moc povedeny film..už jen začátek,jak je zde podána pořád stejná životní rutina,bomba a pak?Bobovi jebne když zjistí že jeho dceři ukradli náramek,vyrazí ho sehnat a totalne zrube partičku v autobuse,takže sýrovou nálož sem dlouho neviděl,líbilo se mi zpracování,líbil se mi Bob odenkirk,opravdu vypadal jak vysloužilý agent Black Ops..jeho táta řezník..přišlo mi že si chvílemi film dělá srandu sám ze sebe,a celkově z akčního žánru,několikrát sem se pořádně zasmál
Miller
Miller
2 220 bodů
10
Není to žádný zázrak, objektivně je těch 75-80 % správných, ale musím udělit plný počet, protože jsem si ten film hrozně užil. Bob Odenkirk se úplně v klidu dokázal vymanit z toho, že kdy byl Saul Goodman, a naprosto mi ve své roli losera-frajera sedl, byl ostrej jak břitva. Skvělej pohodovej akčňák, když nechcete koukat na nic hloupého, ale nechcete přemýšlet nad smyslem bytí.
aquiver
aquiver
2 108 bodů
5.5
První půlhodina 75 %, druhá 60 % a poslední 40 %. Ze slušného krimi kráčíme k nudné hloupé akční parodii...
InJo
InJo
1 832 bodů
7
Jednoduché jak facka, nepopiratelně čerpající odjinud, ale taky skvěle natočené, stylové, plné nadhledu a svěžích nápadů. Udělat dalšího nepřemožitelného hitmana zrovna ze Saula Goodmana se povedlo na výbornou (Odenkirk je skvělý herec a tahle role mu sedla dokonale), stejně tak akční scény, které nemají problém s přehledností, jsou optimálně brutální, dostatečně kreativní a prvotřídně zrealizované. Rozjezd je jak z Americké krásy (tatík s krizí středního věku, který je pro všechny úplný loser), sympatickou prací s náhodami a kauzalitou to připomene nedávné Rytíře spravedlnosti, po stěžejní bitce v autobusu už je z toho ale pouze příliš okatá variace prvního Johna Wicka (to fakt nešlo vymyslet něco jiného než je další nasraný mocný ruský mafián?), která se navíc v závěru změní v ryzí 80's béčko, v němž už o jakémkoliv napětí nemůže být řeč. Kouká se na to hezky, některé jednotlivé momenty jsou super, chvílí po skončení ale většina dobrých dojmů až nepříjemně rychle vyprchá. Žádný významný gamechanger se nekoná, jako žánrová jednohubka bez větších ambicí je to ale nepochybně nadprůměr.