Komentáře a recenze 25

4
Hrozná nuda. Ani první díl nebyl nějaký extra, ale tohle je téměř nekoukatelné, spousta chyb, nudné scény, konec o ničem.
kknk2
kknk2
2 979 bodů
8
Craigovi sluší role detektiva o mnoho víc než James Bond. Glass Onion kopíruje šablonu jedničky, ale přichází v šílenější/miliardářské verzi. Původní film mi sedl více, nicméně i tady obecenstvo čeká pořádná nálož humoru a skvělá zápletka. Režisér Rian Johnson mě zatím ani jednou nezklamal.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
4
Příspěvek obsahuje spoiler!
2 487 bodů
8
8/10
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
6
No nevím. 2 akty skvělý, ten poslední nebyl úplně katastrofa, ale bylo to na mě až moc utržený z řetězu a byla tam velká snaha o dekonstrukci klasické detektivky a přehnaná představivost režiséra, kterou si mohl asi hádám nechat pro sebe. Největším plusem jsou vychytralé dialogy hlavních aktérů Benoita, který je opět skvělý s samozřejmě miliardář Elon, teda Miles, kterého se zmocnil Norton a to je pro mě osobně záruka kvality. Bez něj by to byla velká nuda a ostatní herecké obsazení je spíše karikaturní záležitosti, která tam musí být, aby přispěla k celkovým otázkám a to mi možná na tom nejvíc chybí, protože předchozí Knives Out stavělo hlavně na postavách a jejich motivacích. Tam ty postavy byly do jedné zajímavé a tady to nefungovalo. Nebudu si stěžovat na slabší twisty, protože samo o sobě je dnes těžké udělat něco nepředvídatelného a tady jde alespoň vidět snaha překvapit a je mi to milé. On to v jádru je vlastně dobrý a zajímavý film. Ale občas zbytečně zdlouhavý a přepnutý do jiné dimenze. To trhá celkové napětí, které bylo pro první díl klíčové. PS: jediný plus = druhý díl má alespoň lepší hudbu, než ten předchozí .
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
7
Poměrně zábavná detektivní povídka v nápaditém kabátku Riana Johnsona, který se opět postaral o režii i scénář. Herecký ansábl je opět našlapaný, nejvýraznější posilou je Edward Norton. Bohužel už to nemá takovou hravost, téměř od začátku je jasné, kdo je vrah a jak to vlastně celé skončí. 7/10 tomu sluší.
orionn
orionn
1 289 bodů
8
Velmi atraktivní film. V castingu, ve scénáři, v prostředí. Film má stejné chyby jako jeho předchůdce, přesto mám ke Glass Onionu už teď mnohem blíž. Líbí se mi tempo filmu, které zkrátka jede a nezastaví. Divák se díky tomu ani minutu nenudí - stále bádá, přemýšlí a na závěr řekne jen "ajo vlastně". Samotný twist je povedený a smysluplný (v některých ohledech předvídatelný, ale to jen z malé části). Podobné jedničce, jen v mnoha ohledech přitažlivější na sledování. Rian Johnson je borec!
Vidly10
Vidly10
996 bodů
8
Skleněná cibule je pokračováním detektivního hitu Knives Out, který si od mnohých (včetně mě) vysloužil ty nejlepší hodnocení. Druhý díl ve spoustě různých směrech pokračuje v nastaveném trendu. Zábavný meta humor, karikaturní postavy, zvláštní vztahy mezi nimi… ale oproti prvnímu dílu ztrácí v nápaditosti scénáře a režie, která přinesla úspěch Knives Out. Ono, dokud nepřijde flashback, který vysvětlí, co se vlastně děje, tak je zápletka naprosto nezajímavá, a po něm má ve výsledku dost předvídatelné rozuzlení. Ani to kvalitní herecké obsazení mne nijak ve filmu nenadchlo. Scénář má podivnou strukturu a na konci přišlo až zbytečně spektakulární finále, které jako by nezapadalo do této rozjíždějící se série. I přes to všechno jsem se při sledování velmi bavil. Spousta interakcí byla velmi zábavně napsaná a výstřední prostředí tomu dodávalo pěknou atmosféru. Je tedy velmi těžké přijít s finálním hodnocením, protože jsem někde mezi 6 a 7 z deseti nebo 3* a 4* chcete-li. Pokud se vám líbil první díl a máte chuť na nějakou detektivku, tak vám to můžu doporučit.
Milena107
729 bodů
7
První díl Na nože s Danielem Craigem před čtyřmi lety byl skvělým počinem a stejně tak si divák užije návrat svého detektiva, který vyšetřuje svým osobitým a vtipným stylem. Sekunduje mu zde klasický padouch, kterého si s chutí zahrál Edward Norton, coby bohatého a velmi výstředního miliardáře. Zajímavé výpravné prostředí opravdu luxusního ráje.
Zajda.
Zajda.
548 bodů
8
Rian Johnson umí. Od první minuty jsem byl zaháčkován a s radostí jsem sledoval, jak příběh půjde dál. Ten je tentokrát předvídatelnější než minule, ale díky hravému způsobu vyprávění nenudí. Všichni herci si to neskutečně dávají a po technické stránce se filmu také nedá moc vytknout. Každopádně finále to celé hrozně podkopává. Působí to, jakoby tvůrci nevěděli kudy dál a jen zvolilu tu nejlínější cestu ven. Je to hrozně nedotažený a ten zajímavý a nápaditý detektivní příběh předchozích dvou hodin tak nějak vyšumí do prázda a to je prostě škoda.