Creed III

77%

Komentáře a recenze 21

Jaroslaw 23
1 448 bodů
7
7,5/10 Upřímně jsem nevěřil,že by mohl třetí Creed stát na vlastních nohách a obejít se bez Slaye a Jordan v roli režiséra také nebudily důvěru,ovšem výsledek dopadl fakt dobře.Nový Creed přináší tentokráte osobnější linku v podobě kámoše z minulosti a skvělého záporáka,kterého si Jonathan Majors neskutečně užívá,plus si osobně myslím,že co se týče soubojů,nabízí třetí Creed ty nejnápaditější v celé sérii.Zkrátka a dobře emočně hodně silné sportovní drama,které dokazuje,že bez Slaye to jde a značka má do budoucna fakt velký potenciál,pač v dnešní době mi sportovní dramata fakt chybí.
Vidly10
Vidly10
996 bodů
10
Třetí Creed je perfektním zakončením trilogie, které sice lehce ztrácí na druhý díl, ale skvěle mu konkuruje. Hlavně v režii soubojů, kdy je vidět jasná inspirace východní animací a skvělým zakomponováním médií a spoluprací do příběhu pro obohacení a posunutí děje. Perfektní výkon Jonathana Majorse v roli Damiena, který jde Creedovi pod kůži a dělá z celého sportu velmi osobní záležitost podporuje provázání s minulostí a zakomponování všech postav. Absence Rockyho není v celém snímku cítit, ale chybí tam z hlediska nostalgie a jakési povinnosti. Film má problémy hlavně v nedotažení některých linek (Felix?) nebo v přerodu Damiena z nikoho na hvězdu… ale za tu atmosféru, napětí a osobitost tomu těch 5* dám. Btw před filmem jsem byl na burger v Holy Cow Český Těšín a doporučuju.
N333meziiiz
N333meziiiz
680 bodů
7
Příspěvek obsahuje spoiler!
Tomacek
Tomacek
544 bodů
10
Už jsem se vlastně začínal bát, co nového ještě tento formát (filmy o boxu) vůbec může přinést. Myslel jsem si že nic, ale očividně jsem se mýlil. Adonis se nám zde více otevírá do své minulosti, která je zde silně vázaná na dění celého filmu a to je za mě strašně dobře a za celou dobu Rockyho ságy jsem nevidel něco podobného. Jde vidět že Michael B. Jordan není jen dobrý herec, ale je i dobrý režisér. Kamera u tohoto filmu je zde zvládnutá na jedničku, minimálně dost odlišně oproti CREED II A I. Zkrátka nic mi tady nechybělo (včetně hudebního doprovodu) a udělalo to na mě veliký dojem. *****
sammikk_
sammikk_
348 bodů
8
Tolik strachu že to dopadne blbě. ale ono to dopadlo skvěle film funguje i bez jakékoliv narážky na Rockyho. Creed si tu jede zase ty svoje skvělé montáže které vás následující den donutí si zacvičit a něco se sebou dělat. Komplikace za komplikací, ikonická breakdown scéna kde mluví se svojí partnerkou a mnoho víc. Nemluvě o skvělých bojových scénách, je to velká lahůdka, rádoby záporák je vlastně fajn, a jde z něj jakýsi respekt, ale určitě to neni topík toho filmu. Moc mě to překvapilo a jsem za to strašně rád.
MarekTulen
MarekTulen
307 bodů
4
Za mě je to už ohrané a furt to samé, Rocky tu byl skoro před 50 lety, a návrat Creeda byl mimořádný, ale teď to ničím nepřekvapuje a jednoduše sledovat devět dílů o tom jak týpek boxuje a přitom vidíme jeho stejné a už ohrané trable v reálnem životě mě už celkem nudí. Jak jsem zmínil Rockyho je to samozřejmě furt i Sylvester Stallona série a odstranit ho z tohoto bijáku taky nějak nepomohlo tomu abych si to užil, a i když někomu odchod přišel dobrý, mě tam Stallone prostě chybí.
Petron
Petron
270 bodů