76%

Komentáře a recenze 23

Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 341 bodů
10
Edgar Wright je jeden z nejlepších mladších režiséru současnosti a tady ukazuje svoji ohebnost, rozsah a schopnost kloubení žánru. Film o přehnaném idealizování minulosti nebo vlastně čehokoliv. Nic není tak krásné, jak si to člověk maluje ve své mysli. Horor fungující hlavně skrze nehmatatelné strachy, které jsou pro mě o to děsivější. Jako například strach z toho jít spát nebo z nemožnosti rozeznat reálné od nereálného. Člověk má však největší strach o hrdinku Ellois, perfektně ztvráněnou Thomasin McKanzie i Anna Taylor Joy jako dívka z minulosti je naprosto skvostná. To vše je skloubeno v úžasné režii a stylu Wrighta. Jen ten spolužák John, mohl být krapet prokreslenější! Více zde!
Edward
Edward
2 487 bodů
9
9/10
aquiver
aquiver
2 111 bodů
6.5
Audiovizuál velmi dobrý, příjemná retro stylizace se skvělou hudbou. Škoda, že téhle kvality už nedosahoval scénář, který mě začal v polovině snímku nudit a potvrdil to řadou béčkových scén.
Maldas37
Maldas37
1 822 bodů
10
Moc dobře natočeno, líbila se mi práce se světly. Je to snímek s emotivně napjatým příběhem, hodně scén sem nečekal a celkově mě film dost překvapil :D
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
7
Podmanivá audiovizuální stránka filmu překonává tu příběhovou. Dobrý střih, kamera i herci nepřemůžou pocit, že se ve výsledku jedná o banální retro povídku s lacinými hororovými prvky, které někdy fungují, ale někdy jich je přespříliš, díky čemuž ztrácejí na atraktivitě. 7/10
mattesak
1 205 bodů
6
Edgar Wright ve své vizuálně dokonalé novince žongluje s žánry stejně jako s (mými) emocemi. Dlouhou dobu se mě zmocňoval pocit, že je to best Wright ever. Není. Celé to shazuje zápletka a plot twist jako z filmu pro děti předškolního věku. Moje doporučení: pokud máte slabost pro nádherný, místy aberující vintage look a sladkou "britštinu", neváhejte a ... odejděte z kina cca půl hodiny před koncem. Vyvrcholení si domyslíte a budete nadšeni. V opačném případě vyhodíte peníze za velice průměrný příběh.
Vidly10
Vidly10
996 bodů
8
I jako nefanoušek hororů musím říct, že tenhle film na mě neskutečně zapůsobil. Herecky úžasně zvládnutý psychologický thriller, který zaujme i prolínáním záběrů za použití zrcadel, barev a pohybu postav. Skvěle je taky zvládnutý vývoj příběhu, kdy prvních 20 možná 30 minut vlastně ani nevíte proč jde o horor a rozjíždí se to krásně pomalu, což dost funguje. Pochválit musím i soundtrack, který mě jako fanouška starších písniček velmi potěšil, obzvláště Anya Taylor-Joy zpívající Downtown. Trochu to drhne ve finále, kdy jsem ztratil to nadšení, které jsem v dosavadním průběhu měl a opravdu mě to zamrzelo. Ale celkově jde o dobré dílo Edgara Wrighta, který ukazuje, že dokáže natočit prakticky cokoliv, a po odlehčeném Baby Driverovi přichází s něčím takhle dramatickým.
Ronan369
Ronan369
804 bodů
10
Otvorene priznávam, že som si to chcel zkuknúť len kvôli ústrednej dvojici, Thomasin McKenzie a Anya Taylor-Joy. Veľmi kvalitný retro soundtrack a atmosféra. Režisér sa pekne vyhral s kamerou a je to farebné, atmosférické a veľmi... no... veľmi... proste sa mi to páčilo. Ako neznalcovi hororového žánru to na mňa zapôsobilo. A skoro by som zabudol, skvelé postavy, ktoré ak si hneď neobľúbite, tak fakt neviem čo s vami je a veľmi zaujímavé zvraty. Určite doporučujem tým, ktorý chcú začať s hororovým žánrom.
Argocz
Argocz
478 bodů