Liga spravedlnosti Zacka Snydera

75%

Komentáře a recenze 53

Kuca25
2 132 bodů
8
Tak se na to podívejme. To, že to bude lepší než "původní" liga spravedlnosti bylo zcela jisté. Snyder přesně věděl co se lidem předtím nelíbilo, měl více času si vše připravit a také měl velkou svobodu v celkovém rozhodování. Ale že by to byl nějaký převratný snímek to se moc říct nedá. Převratné je to snad jenom díky stopáži, která měla být určitě o hodinu kratší. Na takovýto příběh byli původní dvě hodiny málo, ale čtyři hodiny zase zbytečně moc. Tři by zajistili rychlí děj s propracovaným příběhem. Určitě si tu však nemůžeme stěžovat na to, že by nebylo něco vysvětleno. S čímž jsem měl minule problém. Například Cyborg se stal z úplně nesmyslné postavy jedním ze základních pilířů nové justice league. Shlédl jsem to celé a musím říct že konec mě na jednu stranu nadchl a na druhou zklamal. Nejlepší by bylo si film pustit na kapitoly jak je i rozdělený. Na závěr stačí asi říct že to bylo zajímavé, ale že se stejně o tom brzy přestane mluvit a stejně jako vždy na průměrné nebo lehce nadprůměrné snímky lehne prach zapomnění, který opráší čas od času pouze zarytí fanoušci.
Maldas37
Maldas37
1 822 bodů
10
Jakože moc dobrý, trvavalo mi 3 dny to dokoukat, ale mám chuť si to pustit znova.:D
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
8
Sledoval jsem JL Zack Snyder’s cut dohromady 2 dny. Opravdu se nedá koukat na ucelený film 4 hodiny v kuse. Nechápejte mě špatně. Někdy vydržím u seriálu klidně i víc jak 8 hodin, ale ten má úplně jiný epizodní záměr a tam kde jedna epizoda končí, další začíná. Tady to v podstatě funguje trochu vypravěčsky a i když je film rozdělený na kapitoly, tak mu škodí právě nenávaznost různých situací a spíš v uvozovkách “prodloužených scén”, které ale Snyder myslí ve výsledku dobře a k věrnosti a lásce komiksům to má hodně blízko a řekl bych, že možná atmosférou i nejvíce, co se komiksových filmů týče. Zásadní otázka ale zní, v čem je lepší oproti původnímu vydání filmu Justice League? Minimálně odstranili ten trapný modrý filtr a dali tam konečně výborný temný efekt, který filmu svědčí. CGI je na hranici mezi komiksem a jakousi střední třídou , ale pořád táhnou občas mezery. Co se přidaného obsahu týče, tak ten je pro samotný CUT nejdůležitější . Problém původního filmu byl v postavách a jejich nepochopenému chování. Tady dostávají všichni konečně pořádný prostor, motivaci a seznámeni s nějakým cílem, proč a jak to vlastně je. Stále chybí takové přiblížení, aby člověk cítil stejné empatie a tak nějak s postavami soucítíl. Ale konec konců je to docela takové typické pro filmy z DC Comics, já sám jsem nesoucítíl v Nolanově trilogii a tenhle styl vyprávění mi vyhovuje. Celkové shrnutí tedy zní, že Snyder Cut odstraňuje tabu hraní si na nějaký Marvel Universe a konečně se ukazuje v plné své kráse, ve které by měl zůstat. Sám bych navrhoval, aby Snyderverse pokračoval . Ten pán to má prostě všechno nastudované, nakoukané a v tuto chvíli mu hraje do karet celkově úspěšné přijetí “opraveného” fiaska, které stálo Warner Bros. spoustu peněz a hlavně ostudy. Snyder přišel jako samotný temný rytíř, použil temný filtr, odstranil zbytečnosti, dodal materiál na fungování a spasil nemožné. Od filmu jsem příliš nečekal , byl jsem skeptický. Nakonec jsem si to ale náramně užil. Pro srovnání bych dal původní verzi asi 3/10 a téhle už 7/10. A to je sakra rozdíl. PS: myslím si , že běžný divák, který nezná DC vesmír si film tolik neužije. Tohle je vyloženě fan servis pro fanoušky
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Splněný sen fanoušků DC.Takhle komplexní film jsem dlouho neviděl.Jde o úplně jiný film něž matlanina od Whedona z roku 2017.Postavy tu dostávají mnohem větší prostor zejména pak Flash a Cyborg,věci dávají větší smysl a Stephenwolf má přijatelnou motivaci.Dokonce i Jared Leto si zlepšil reputaci.Doufám že se ve WB (nebo alespoň HBO Max) rozhodnou pokračovat, protože snová sekvence s Batmanem,Jokerem,Flashem a odbojem k tomu vyloženě vybízí.A ty 4h utečou jako voda.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
7
Posun ve všech směrech. Základní kostra příběhu je stejná, pořád stejně hloupá. Jenže Snyder dokázal tuto hovadinku obalit do slušného kabátu. Ve výsledku to nepůsobí až tak hloupě a na komiksový blockbuster je to dostatečné. Ve verzi z roku 2017 chyběl build up postav, které jsme viděli poprvé. Ve Snyder cutu tento build up je a dodává neskutečnou šťávu postavám Flashe a Cyborga. Základní charakter je u těchto postav stejný, jenže jsme je prozkoumali více do hloubky a v rámci možností si k nim mohli vybudovat vztah. Jediná postava, u které mi přišlo, že s ní neumí Snyder pracovat je Aquaman. Ten mě nebavil ani v této verzi a scény v Atlantidě mi přišli doslova špatné (hlavně v kontrastu s jeho vlastní sólovkou z roku 2018). Posun dostal i záporák Steppenwolf, jenž se dostal z kategorie nejhorších záporáků do kategorie podprůměrných záporáků, ale má jasnou motivaci, která se dá chápat. Na pozadí se objevil Darkseid, u kterého jsem byl rád, že jsme ho ve filmové podobě mohli spatřit. Je neuvěřitelné, jak moc můžou identické scény vyznít jinak. Zpomalovačky mi nekazili výsledný film, ani jsem neměl pocit, že jich je příliš. Předchozí filmy, jako BvS moc nemusím a nemám chuť je sledovat znovu. Však u Snyder cutu jsem se dokázal naladit na správnou vlnu. CGI bitky jsem dokázal zkousnout a v mnoha případech mě i bavily, což je jeden z mála „DC univers filmů “. Hudba mi přišla božská a Snyder se až na pár výjimek trefil do mého vkusu. Vize mi sedla, škoda toho, že se s největší pravděpodobností nebude rozvíjet dál. 4hodinová stopáž byla úplně v pohodě, i když jsem mě ze začátku obavy (pár scén by se dalo vystřihnout, ale vlastně proč). Hodně lidem to nesedne, zvlášť odpůrcům stylistiky Zacka Snydera a jeho klipovitým scénám. S Avengers nelze srovnávat, ale jako film se zajímavou historií rozhodně stojí za zkouknutí. Svoje mouchy to má, ale já si to maximálně užil.
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
6
Původní Justice League byl absolutně nudný trash. Snyder's cut je o trošku vylepšenější verze. Je to extrémně natahovaný, vůbec to neutíká, žádná spása toho filmovému omylu se nekoná. Jsou tam scény navíc, které ničemu extra nepomáhají a akorát z téhle srajdy dělají ještě delší utrpení než původní Justice League. Jinak Joker byla asi nejlepší část, což je docela smutný, lol
naineko
naineko
1 542 bodů
10
Takhle by měla vypadát komixárna. Pěkně špinavá, s vtípky, které skoro nezazní, s promyšlenými postavami, bez epických bojů za každým rohem. Žádná konkurence Avengers (omalovánce se nekonkuruje), ale plnohodnotné filmové řemeslo. Takhle se buduje mytologie. Má to par much, ale ty jdou spíš na vrub předloze. Možná mi už někdo konečně vysvětlí, proč mají amazonky klíny místo rovné podrážky..
FAT_YODA
FAT_YODA
1 510 bodů
8
SVĚTLO TMY V NICOTĚ.. prosím vemte to a stavte na tom, už mám po krk průměrných filmů, ze kterých ty lepší zoufalí fanoušci označují za záchranné body a návrat DC do starých dobrých kolejích, načež nadchází další a další zklamání. Tohle je můj první bod. 4 hodiny a není to samá zbytečná scéna, všechny charaktery level up, odstraněna většina chyb, taky se mi dost líbí rozdělení na kapitoly. Vadí mi stále superman, který je klasicky absurdně silný, pořád zmlátí celý svůj tým i záporáka jak plyšáky, už je to trochu lépe vzato, ale stále by to šlo zkrotit. Muflon vypadá o dost líp a má trochu charakter, nýbrž stejně je jako zlej ošklivej kluk co šťouchá do krokodýla a nakonec skončí bez hlavy. Celkově je to lepší než jsem čekal, strašná spousta scén co to celé mění. Sic to rozhodně není dokonalé, myslím, že na tomhle by se dalo stavět. Mega moc bych chtěl vidět Supermana na špatné straně, zdevastovanou zemi a beznadějný boj přeživších. To by dle mého byla ta DC cesta pro pět hvězd. 75% To na čem jsem byl kdysi v kině, již nemá důvod existovat. Už ani nevím, za co jsem tomu dal 3 *, ale po dnešku snižuji na 2, protože to ztratilo value.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Neviděl jsem původní film z roku 2017, takže nemůžu porovnávat. Musím ale říct, že se snímkem jsem byl poměrně spokojen. Ano, na normální film to bylo šíleně dlouhé a já si jeho sledování musel rozdělit do dvou částí, přesto mi to ale zážitek nijak nezkazilo. Příběh je vskutku chabý, velmi kladně ale hodnotím akční sekvence, které se mi zdály povedené. Zároveň s povděkem kvituji velmi pečlivě vystavený úvod, který nás důkladně se všemi postavami seznámil. Liga spravedlnosti Zacka Snydera je tuctový superhrdinský film, jakých jsou na nás v poslední době chrleny tisíce, přesto ale z tohoto průměru nijak nevybočuje a navíc v něm hraje vynikající Gal Gadot, za kterou si ten film ty tři hvězdy zaslouží.
HNTR
HNTR
1 037 bodů
10
Upřímně jsem neměl moc velká očekávání od ''Snyder Cutu''... Ale sakra, to bylo BOŽÍ! 4 hodiny mi přišlo poněkud dlouhý, ale nakonec jsem si je náramně užíval, ani chvíli jsem neměl pocit, že by mě ten film nudil. Všechny postavy konečně dostávají prostor a tak nepůsobí prázdně jako to bylo v původní verzi. Chemie mezi postavami funguje zaručeně víc, právě i díky backstory všech postav. Snyderovské akční scény jsem doslova hltal. Děj konečně působí celistvě a né jako zněť random sestříhaných, po sobě jdoucích momentů. Hudební podkres do filmu sedí jak prdel na hrnec. Na celém filmu mě mrzí asi jen to, že Superman nedostal více prostoru. Jedním zklamáním se stal Joker v podání Leta, ten mě bohužel nepřesvědčil ani na podruhé. Na závěr už stačí jen dodat, že teď verze od Josse Whedona působí jako levná čínská kopie Airpods od Applu.