74%

Komentáře a recenze 23

Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 360 bodů
7.5
No v první řadě musím vypíchnout velmi zajímavý námět,mít věznici 333patry je zajímavé..a způsob stravování v této věznici je ještě zajímavější..Hlavní herec byl příjmy a přesně se na tuto roli hodil,fakt mi sedl,styl příběhů mi též sedl..dcl silně vyprávění se smyslem pro zamyšlení,ovšem konec ten se nepovedl,mohl nám něco nabídnout,a bohužel nám nabídl jen temnou obrazovku
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
6
Jako sorry, ale mě už ty antikapitalistický filmy trochu lezou krkem. I přestože snímek má poněkud zajímavý námět, který dobře udržuje divákovu pozornost, zabývá se těžce očividnou a poněkud lacinou metaforou, související s kritikou třídních rozdílů. Ti nahoře se mají jak prasata v žitě a ti dole bojují o holé přežití. No to je objev Ameriky, cywe. Do toho všeho se ještě film poněkud přehnaně snaží diváka šokovat některými krvavými a násilnými scénami, nicméně jejich implementace do samotného děje příliš věrohodná není. Navíc ještě film prudí velice otravnými (rádoby uměleckými) halucinogenními scénami hlavního hrdiny, které jsem obecně nesnášel snad úplně všude. Poslední třetina je ale celkem povedená, plus kdyby s jejím dějem tvůrci přišli o něco dřív, snad bych nebyl zas až tak kritický. Vlastně si říkám, zda by nebylo lepší, kdyby se ten film nebral zas až tolik vážně. Změna žánru k něčemu žoviálnějšímu by možná celému zážitku více prospěla, takhle to je jen další laciná káravá orwelovka, nad jejímž poselstvím člověk jen ledabyle protáčí oči v sloup.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
7
Popravdě jsem očekával na konci filmu edukaci o plýtvání jídlem. Ta tedy nenastala a já jsem se mohl zvesela vydat psát tuto recenzi. Po přečtení anotace jsem neočekával mnoho. Přeci jen pár snímků s podobným tématem jsem viděl. Neštěstí přišel relativně v pohodě scénář, jenž by se sice obešel bez zbytečného filozofování, ale co už. Vizuálně poutavé, krvavé a sakra atmosférické. Hlavní hudební motiv mě bavil, až mi hraje v hlavě doteď. Jen škoda, pro mě, nedopracovaného konce.
Lupas888
Lupas888
881 bodů
7
Tento snímek ve mně zanechal hodně smýšlených pocitů. Film jsem si pustil jen tak aniž bych cokoliv očekával. Premisa hodně zajímavá a celkově jsem byl překvapený z konce. Film je toková kritika společnosti, zároveň se nebojí ukázat tvrdé, krvavé a celkově temné a psychicky náročné scény. Několikrát mi i nějaké věci nebyli příjemné a měl jsem takový ten nepříjemný pocit. Několik herců jsou kvalitní, že jsem poznal, že umí hrát. Ke konci sice psychické drama trochu shodí ten konec, který není nejlepší, ale není to tak zle. Celkově jsem si tento film užil a jsem rád že jsem ho viděl. 7/10
W0ltericek
W0ltericek
337 bodů
8
Poprvé se mi chtělo fakt zvracet a to hodně. Dost mě srala ta kamera ale to je asi jediný co me štvalo celý film. Ten konec to ale celý pokazil doslova jsem si užíval tenhle film a to poselství s tím děckem no já nevim. To už tam mohli dát tu panna cottu. 8/10
Davidoos
Davidoos
162 bodů
4
Do you want to see a movie which is with it's story completely identical to a far better Cube, but instead of Cube it lacks some bigger meaning and drive, which are replaced by gore fest? This movie is for you. But not me.
  • Main character
  • Gore and brutality
  • It was litteral copyration of Cube, but instead of cubes you have platforms
  • Misses the point
JanM
JanM
153 bodů
8.5
Španělská noční můra. Díra je depresivní podívaná,které by se měly vyhnout slabší povahy. Zápletka geniální,herecké výkony výborné a atmosféra mrazivá. Tímto snímkem Netflix zabodoval na plné čáře. Španělé dokazují,že patří mezi filmařskou špičku. Skvělé
mirek5184
126 bodů
7
Španělský film? Trochu jsem se divil, trochu jsem mu nevěřil, trochu jsem pohrdal. Velice jsem se mýlil, skvělý kus o lidském chtíči, vůli o přežití. Zkouknul jsem to jedním dechem. Za mě zajímavý a neobvyklý film. Netflix se předvedl. Mimochodem je to film v top 10 mezi nejsledovanějšími filmy na Netflixu
Gerland z Rible
Gerland z Rible
34 bodů
3
Moje žena během filmu pronesla: “Táto pauzni to, sakra já dostala hlad”. Horor to není ani omylem, ale taková vostřejší ukázka toho, co jsou lidi schopni udělat pro kus žvance v rámci nějaký sebeočisty. Scéna s padajícím hovnem, mne zabila 🤣. PS: pes není jídlo, pes je kamarád.
matesak
34 bodů
10
Naprosto skvělé zrcadlení naší společnosti. Ti co jsou nahoře neodpoví a "s*rou" na ty dole., ale i Vy máte někoho pod sebou a chováte se k němu jinak? Genialita ve filmu vyobrazena až perverzní precizností v kuchyni. Brutalita je místy až nesmyslná ale vyobrazená naprosto nádherně. Třešničkou na panna cotta jsou herecké výkony a příběh, jehož závěr se budu ještě dlouho snažit pochopit. (Hudba také dokonalostí)
  • Vizuál
  • Zrcadlení společnosti
  • kamera