63%

Komentáře a recenze 31

Ferlovsky
Ferlovsky
237 bodů
8
Barevné podmořské sci-fi. Film se mi moc líbil hodně podobné prvnímu dílu na který se chystám podivat znovu. Byl jsem na film zvědavý kvůli soudu Amber vs Johny Depp. Vyřešili to pěkně na začátku filmu byla Amber zraněná a její scény víceméně dostal bratr Aquamana král orn z prvního dílu. 😃
  • Jason Momoa
  • Amber
Drover
Drover
134 bodů
6
Aquaman se drží svého kopyta a stále potěší otevřeně komiksovým vizuálem - výraznými barvičkami, roztodivnou výpravou ve stylu Star Wars - a Wanovým nejsilnějším stylistických příspěvkem, a sice kreativní kamerou, která dává akčním scénám šťávu a leckdy správně zvoleným záběrem navodí tu správnou atmosféru (lehce karikaturní či hororovou ve stylu Evil Dead). Nicméně… dvojka přichází s tříletým zpožděním a navíc v nejhorší možný moment, kdy už je DCEU na kousky a nadobro přestalo kohokoliv zajímat, a především se začal zajídat celý komiksový žánr, nebo přinejmenším jeho nynější podoba. Takže tahle ošuntělá pseudozápletka, nadbytek digitálních zvratků a viditelná nemoc z postprodukce a střihových hokus-pokusů už vážně nemá divákovi co nabídnout. Marvel možná usnul na vavřínech, ale DCEU usnulo na kusu kartonu za popelnicema u Lidlu a zaspalo všechny příležitosti chytit se nějakého stébla. Pojďme už, prosím, dále.
Klimetka
Klimetka
133 bodů
8
Tak lehce by se dalo Aquamana potopit, ale já plula na vlně pohody a prostě u toho snědla dva popcorny. James Gunn spláchl poslední zbytky Snyderova vesmíru do záchodu a pokusí se vylovit všechny ty skvělé postavy a znovupostavit DC universum. Jsem ráda, že i přes všechny ty přetáčky to drží pohromadě a pořád je to skvělá zábava na velkém plátně, James Wan je prostě frajer a zvládl ukočírovat i tuhle hrozící blamáž.
debileek
74 bodů
5