Aquaman a ztracené království

63%

Komentáře a recenze 31

30 255 bodů
7
Z prvního Aquamana jsem byl nadšený, tohle už není tak dobré, ale film bych nehanil... je to akční digitální komiksová párty. Příběh standardní pro tento žánr, skvělé akční sekvence a záběry neexistující přírody jsou střídány totálním digibordelem, zejména pod hladinou. Na vodní říši si sice dali tvůrci záležet, ale někdy to na mě působilo až moc přebarveně, nechyběly podvodní teatrální scény. Je to pořád slušná komiksovka, váhal jsem mezi 60% a 70%.
8 642 bodů
0
Převážnělý a potemnělý DCEU Zacka Snydera je ukončen barevnou digi-komedií, jejíž infantilnost je podtržena tím, jak zde Aquamanovi opakovaně někdo nebo něco močí do huby. Reálně to má přesně ty vady, které šlo předpokládat: Laciný a nesmyslný příběh slouží jen k prezentaci "atrakcí", které jednak nebaví a druhak vypadají hnusně. Nic v tom filmu nefunguje. Debilní a nudné. S začátkem závěrečných titulků se mi dokonce zvedl kufr. ___Lidé, co dají tomuhle 3/5 s tím, že je to fajn jednohubka, by se měli zamyslet nad svým vkusem a nad nároky, které na tvůrce kladou.
avenis
avenis
8 476 bodů
3
První Aquaman mě bavil, tenhle druhý díl je zajímavý už jen uhrančivou osobou Jasona Momoy. Zbytek je jen nenáročnou zábavou pro dorostence a dorostenky. Začíná to jako parodie na sama sebe, kdy chlap, co umí rozdrtit pěstí vše živé i neživé láskyplně přebaluje miminko (dnešní trend dělat z chlapů chůvy), pak se to naučně otírá o globální oteplování a starý známý strach ze smrtících chorob. Když jsem si uvědomila, že koukám na Hvězdné války pod vodou, přetechnizované, blikající nesmysly podbarvené nevhodnou taneční a zábavnou hudbou, měla jsem chuť to vypnout. Což ze zásady nedělám a tak jsem se propracovala k dalšímu humoru (bratři na zmutovaném ostrově) a k finální bitce o záchranu světa.
Ach jo. :(
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 427 bodů
5
Aquaman a Hvězdné války a Pán prstenů. Chaos s divnými digitálními triky. Ale mohlo to skončit mnohem, mnohem hůře.
JaraSlama
JaraSlama
2 088 bodů
5
Druhý díl Aquamana výrazně vyniká v oblasti akčních scén, což dává filmu alespoň něco, za co stojí. Přestože má mnoho nedostatků, včetně zmateného a nekonzistentního děje, režisér James Wan se snaží diváky udržet v obraze pomocí rychlých střihů a akčních sekvencí. Zdá se, že film trpí producentskými zásahy a přetáčením, což vede k několika rekapitulačním pasážím, které mohou působit rušivě a narušovat plynulost příběhu. Navzdory mnoha chybám může být Aquaman 2 pro některé diváky překvapivě zábavným filmem, pokud jsou ochotni přehlížet jeho nedostatky a zaměřit se spíše na vizuální efekty a akci. Jason Momoa a James Wan se snaží vytvořit film, který vizuálně baví, i když to může být na úkor hloubky příběhu a charakterizace postav. Celkově lze snímek považovat za průměrný, a ve své podstatě nezajímavý příspěvek do světa DCEU a jeho konce.
HNTR
HNTR
1 037 bodů
4
Od druhého Aqumana jsem čekal kde co, první díl nebyl vůbec špatná záležitost a já jsem si jej v jisté míře zamiloval. Druhý se však v některých dílech snaží být velkolepější a akční scény tak opravdu působí, ale film má tolik nedostatků, že jej to ani kapičku nezachraňuje. Cgi je v některých momentech tak odporné, že se na to dá jen ztěžka koukat, proč se sakra nepoužívají praktické obleky, ne tenhle digibordel. Hrozba z minulého dílu se žene za probuzením větší hrozby... Klišé. A ve finále ani nedojde k žádnému velkému vyvrcholení a vše je ukončeno strašně rychle. Další věc, která se na druhém dílu dá vyzdvihnout je vztah Arthura a Orma, který je prostě bratrský a jedna z nejzábavnějších věci na celém filmu. Druhý Aquaman však o něco málo překonává Flasha a ukončuje dosavadní eru DC, tak snad bude ta nová lepší.
Veronika Rada
Veronika Rada
927 bodů
6
Kolik filmu se dá vykrást? V tomhle případě hodně. Nuda to nebyla, ale že bych si to ještě někdy pustila s popcornem to pochybuju. Max jako podkres k vaření. Tentokrát nemůžu najít ani bonus. Prostě průměrná zábava a to mám DC comics raději než Marvel.
TechCluster
TechCluster
667 bodů
8
Byl jsem na filmu v kině a popravdě jsem odcházel spopokojený. Film má to co jsem od něj očekával. Musím říct, že se mi líbily barvy ve filmu a i cgi bylo dobré.
Kocka_11
Kocka_11
517 bodů
6
Na začiatok treba povedať, že Aquaman a stratené kráľovstvo je rozhodne dôstojné zakončenie DCEU avšak nedosahuje kvality prvého Aquamana. Z celého takmer 2-hodinového filmu sú najlepšie pasáže tie, v ktorých sa odohráva akcia alebo tie, v ktorých navzájom interagujú Arthur s jeho bratom. Keď už hovoríme o 2 hlavných postavách treba na rovinu povedať, že hlavné postavy v tomto filme mali medzi sebou výrazne lepšiu chémiu ako Arthur a Mera v prvom filme. Čo sa týka tempa filmu tak film začne naberať tie správne obrátky až po približne 40 minútach a to v scéne keď Arthur oslobodí svojho brata z väzenia. Až do tohoto momentu sa vo filme prakticky nič zaujímavé až na útok Black Mantu a jednu akčnú scénu (za mňa najslabšiu v celom filme) neudeje. Postavy sú v tomto filme (až na pár výnimiek) tiež nie príliš silnou stránkou. Počas sledovania filmu má divák pocit, že postavy ako Mera, Atlanna, Arthurov otec Tom, či Arthurov syn sú v tomto filme len na to aby boli. Doslova žiadna zo spomenutých postáv nemá pre film žiaden väčší zmysel (až na Arthurovho syna, ktorý tu slúži ako MacGuffin). Doslova viac priestoru ako tieto postavy dokopy tu má nejaký nový random vedec. Čo ale na tomto filme treba pochváliť sú už spomínané akčné scény a samotný vizuál filmu. Celý film je farebný, doslova až prepáleny farbami, ktoré vám ani na sekundu nedovolia zavrieť oči. Koniec koncov Aquaman a stratené kráľovstvo je príjemná a farbami prepálená komiksová popcornovka. Človek sa nenudí no nie je ani nijako extra nadšený. Pre mňa osobne ľahký nadpriemer.
sammikk_
sammikk_
339 bodů
6
Nepotřebné pokračování s větší paletou barev, a méně prostoru pro postavy. Ačkoliv si choreografii James Wan zachoval, tak ale scénárista dost tratil. U samotné jedničky byl příběh tupě jednoduchý ale ve výsledku účinný, tady nikoliv. Příběh a zápletka je čistě hloupá, co projekt pozdvihuje je samotné bratrské duo. Black Manta je tu takřka k ničemu, kde v prvním díle působil velice dobře, tak tady působí dobře jen nový oblek. Postava Black Manty je změněna pouze na jakou-si loutku bez duše a jediné kapky charisma. Zklamání? ani ne, je to výrazně slabší jednička. Výsledek? vznikla nám další superhrdinská blbina, se solidní choreografií. 6.5/10