57%

Komentáře a recenze 39

blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
4
Skála si zopakovala svou nejslavnější roli Mithymouse a.k.a. Krále Škarpenáda, a po cirka 5 000 letech konečně vstal z mrtvých, jako neuvěřitelný Džísis-Krajst z hrobu, setřel ze sebe smítky prachu a pavučin, a udělá nejlepší MC battle od dob Dr. Dredda. [celkem ho chápu, že mu trvalo tolik let se vůbec vzbudit, ani mě nevzbudí pět budíků..]. Poslední dobou jsou ty DC filmy na jedno brdo, semtam nějaký Snyder udělá Snyder's Cum, aby Batman s Čuprmenem stropili největší ostudu v japonském karaoke clubu, James Gunn udělá pompézní oddíl mentálně zaostalých čurinů, ale co naplat, když pak musí střilet slepýma do Mrdvelu, aby zprasili jeho talent, a pak se natočí něco takového, co připomíná porno parodii, ale nakonec z ušlechtilého antihrdiny, [který se tak bohužel projevuje, nebo aspoň nám to sliboval Dwayne tupokámen, který si každý film, ve kterém má roli, vychvaluje do nebes..], ale tohle není antihrdina, ale možná tak komparz. V čem je tahle černá mastnota nebezpečná? Že vypálí mastnotou talíře až do dřezu? Na to stačí asi Jar. Zůstanu u té slabší dvojky, protože co si budem nalhávat, prdel to byla, ale filmy jako Black Adam, Samaritán, Shazam, Thor 4 a všechny komiksový bukanýrský exploze z pekla jen vypovídá, že takové útržky z hajzlpapíru jsou totálně zbytečné jak pro lidstvo, a pro veškerý lidský druh. Zbytečné sračky, co vůbec nemusí obhajovat svou existenci, protože všichni víme, proč vznikají. A začínám už pochybovat o talentu Brosmena. Jo, jo, jou, Černý Ádam in da house, tuc, tuc, tuc..
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 361 bodů
4
Na tak přeplácaný film, kde je všechno možný od čarodějů, fiktivní stát, supermoderní kov, až po určitě ne-wannabe DC X-meny a Satana, se jedná o neuvěřitelně prázdný film, bez charakterizace postav a příběhu. To se snaží maskovat nekončícím bojováním a opakování hlášek a neustálými novými nápady a tématy, které se nikdy nerozpracují. No trpěl jsem i přes občasné světlé chvíle a pár dobře obsazených a charismatických postav. Nemluvě o rozervaném tónu, v jeden moment brutalita a scéna jak z Man of Steel a potom zas roztomilost a nevinnost alá SHAZAM! Hřebíčkem do rakve už je jen otravná rodinka, která je v celém tohle mixu strašně hloupá a zbytečná. 4/10! Více ZDE!
sQelle
sQelle
2 814 bodů
4
Black Adam je dalším plivnutím DCU a Warnerů, které akorát kazí celkový pohled na filmy z jejich dílny a škodí tím letošnímu Batmanovi a poslednimu Suicide Squad. Koncept hrdinů nabírá stejné parametry jako v MCU, kde je to ale pořád daleko svižnější, dravější a zábavnější. Nedej to, že mi The Rock nepřijde zábavný jako v jeho jiných filmem. Od vysněné role bych čekal víc cool chlápka a ne sebehoňku ve stylu Vina Diesela v Bloodshotovi.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
1
Jak by řekla Jolanda: "Vidím velký špatný." Přestože je Rock velkou hvězdou, kdy si roli Black Adama chtěl zahrát již roky, tak se mu postavu podařilo spláchnout tak akorát do kanálu. Ukazuje se totiž, že herecky nic jiného než sám sebe hrát neumí a scénář, střih, akce i všechno ostatní je na filmu naprosto tristní. Postavy se přesouvají z bodu A do bodu B, aby se hned v následující scéně vrátili zpátky. Na sólovku je jich tu navíc zbytečně moc a třeba takového Dr. Fatea tu naprosto vyplýtvali. Navíc nechápu, jak se jim mohlo podařit pokazit využití klasické písničky Paint it Black... střihač filmu musel být asi amatér... nebo nevím. Asi i celkem štěstí, že DC čeká restart, protože tohle je naprostý výsměch tomu, co má Black Adam představovat. Hodnocení: 15 %
  • Dr. Fate
  • Camea
  • Rock
  • Scénář
  • Střih
  • Špatně využité písničky
  • Rodinný příběh
  • Efekty
Barbarrossa698
Barbarrossa698
2 322 bodů
10
Parádní fantasy akční podívaná
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 299 bodů
7
nevím co všichni mají s tímto filmem,asi jim vadila Rockova kampaň.ale podle mě to je slušný komiksový film od DC.dej pěkně šlape,vitusl též vypadá velmi pěkně.jiste je tu si ce pár klišé,ale v které komiksovce nejsou.Ted to jde s komiksovkami z kopce,ale tato se zlehka vymyká.i když teď v poslední době,jsou všechny komiksovky na jedno brdo,až teda na Marvels to se vymyká všemu
  • svižná akce
  • vizual
  • příběh jednoduchy,ale to je u všech komiksovek
  • trošku klišé
Bordoshut
1 647 bodů
4
Jak je vám asi známo, Marvel má své multivesmírné Avengery, DC nedá dopustit na Snyderovu Justice League, Sony má svůj pavoučí vesmír bez spidermana a Amazon se zase může pochlubit divokou Bandou… no a teď už i Lidl má svou vlastní superhrdinskou ochrannou partičku – Džastis Sosaj-i-ty. A ne, nemá to nic společného s Genzerem. Více ZDE.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
6
The Rock si roli Black Adama vybojoval a je to dobře. Bohužel není to dobrý herec a celý film má na tváři kamenný výraz. Taky je po setkání s JSA přesunut na druhou kolej. Člověk by čekal že takhle alespoň pozná členy Justice Society of America ( JSA )....... bohužel se tak nestane a vyjma Dr. Fatea a Hawkemana nedostává JSA žádný rozvoj. Prostě tam jsou a tečka. Problém mám taky s Hispánskou rodinkou, která tam je absolutně k ničemu. Co naopak film do puntíku splňuje jsou běžná blockbusterovská měřítka. Ve filmu se pořád něco děje a odsípá to. Ve finále jde o lehký nadprůměr a bylo by lepší, kdyby byl film o JSA a Black Adam by tam byl záporák se kterým by se počítalo do budoucna. PS: Podtitulková scéna byla skvělá
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
4
Black Adam je přeplácaný popcornový velkofilm, který akcí započne i skončí. Tempo je vražedné, člověk má pouze pár minut na to vydechnout a hned se zase sprintuje do další opulentní CGI šťouchané. CGI efekty vypadají většinu stopáže dobře, pár stinných momentů se najde, ale oproti ostatním komiksovým projektům poslední doby (mrk mrk Marvel), jde pořád o nadstandard. Dwayne Johnson se snaží, ale občas to prostě herecky nezvládá. Členové Justice of Society jsou fajn, Pierce Brosnan to táhne, ale vzhledem k absentu větší vykreslenosti nelze s žádným členem více či méně sympatizovat. Upřímně nelze sympatizovat s nikým, a tak je Black Adam prázdnou omalovánkou bez emocí, pořádného příběhu a základní logiky. 5/10
ondy9
ondy9
1 464 bodů
6
Nikdy bych si nemyslel, že uvidím Dwayna Johnsona jako superhrdinu. Začátek vás nevtáhne do děje a nechá ve vás otázky, což se spraví až v půli filmu, čiže aspoň o 30min kratší stopáž by to zlepšila. Klasicky úžasný humor každého filmu, kde se Dwayne vyskytuje, vytváří parádní zážitek, který sice není žádnou peckou k opětovnému shlédnutí, ale taky určitě ne odpadním dílem ⚡ 60%