Komentáře a recenze 30

6
Nějak mi to ne a ne sednout. Řekl bych , že chyba bude na mé straně. Zkrátka Wandu ani Visiona moc nemusím a celkově to prostě není zrovna můj šálek kafe.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Po shlédnutí celého seriálu ve mě převažuje spokojenost. První epizody se mi líbili nejvíc, ten sitcom styl, nevědomost, tajemno a místy opravdu mrazivá atmosféra mě opravdu bavili a říkal jsem si, že Marvel se konečně přestal bát vykročit do pro něj neprobádaných vod a zkusit jiné pojetí projektu. Posledními epizodami už to ovšem částečně získalo zpět klasickou jednodušší formu, na jakou jsme u MCU zvyklý. Ne, že by to bylo špatné, jen se mi to líbilo už trošičku méně. Herecké výkony jsou výborné. Obzvlášť jsem velmi potěšen Paulem Bettanym, protože lepšího Visiona jsme v MCU ještě neměli. Se samotným finále jsem vlastně víceméně spokojený. Spoustu našich odhadů a teorií se nevyplnilo, ale to přece není problém tvůrců, ale jen náš a našich přehnaných očekávání. Střetnutí Vision X White Vision se mi velice líbilo, nejvíce pak ta filozofická rovina. Navíc WV dostal zpět své vzpomínky a v MCU bude tedy mít budoucnost. Dost možná se jeho a Wandiny osudy v budoucnu znovu propojí. Co se týče vyústění a samotné Scarlet Witch - mohlo to být lepší, ale na stranu druhou i mnohem horší. Jen mi stále nedochází, v co se tedy Wanda vyvinula. Bude záporák, klaďas nebo čistě šedá postava? Ohledně emocí - asi v pohodě. Loučení s Visionem mělo svůj emocionální náboj a ačkoliv slzička neukápla, minimálně spokojený úsměv tam byl. Celkově bych celý seriál hodnotil asi na pěkných 80%, líbilo se mi to.
mattesak
1 205 bodů
8
Nemohu si pomoct, ale kdyby vznikl seriál mimo kulisy Marvel univerza, mohlo by jít o velmi zajímavou podívanou plnou originálních a neotřelých nápadů.
HNTR
HNTR
1 037 bodů
10
Marvel představil trochu něco novýho. Myslím, že skvělej start na seriály... Elizabeth mě hrozně zaujala a s Paulem to hrajou fakt hodně uvěřitelně. Hodně jsme se u toho s přítelkyní nasmáli a zároveň ke konci ukápla i slza. Ta nápaditost každého dílu, který je trochu jiný je bomba. Jsem zvědavý, jak budou pokračovat v podobě Falcon a Winter Soldier a pak Loki... Protože WandaVision nahodil laťku sakra vysoko.
Glynn
Glynn
696 bodů
8
7/10 Rád bych tomu dal lepší hodnocení, ale velice stylové a promyšlené epizody shazuje fakt nedůstojné a odbyté finále. Je mi to líto a už asi nic nenadělám.
jajsemviktor_
jajsemviktor_
621 bodů
10
Shlédnutí wandavision jsem mega dlouho odkládal. No a teď jsem se k tomu dostal, a jakože...WOW Marvel podle mě hodně experimentuje se seriály, a já začínám nabírat dojem že jim to jde se seriály lépe než s filmy. Příběh je naprosto epický, tajemný a prostě Wow Pojednává o Wandě která se po Infinity War pořád nesmířila se smrtí Visiona. No a tak si vytvořila vlastní realitu, ve které žije s visionem, a jsou šťastní, zároveň je to sitcom, který Wanda ovládá. Jenže herci v tom sitcomu jsou normální lidi, které má Wanda jako rukojmí, aby byla šťastná. No tak po ní jde FBI, snaží vyjednávat..bla...bla.. No a pak se ukáže Agáta Harkness, která je mimochodem mega cool a její znělka je prostě boží. No a nakonec se dozvíme že Wanda je vlastně SCARLET WITCH, což je hodnost nejmocnější čarodějky, která má zároveň předurčeno, že zničí zemi. Prostě ten příběh je zajímavý, zpracování je hodně experimantélní, ale v dobrém slova smyslo je to smutný, mysteriózní a prostě to miluju
David_
David_
415 bodů