80%

Komentáře a recenze 45

Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
7
Viděna verze 18+. Všechny penisy byly ošklivé, pod záběry dětí s mobilama na začátku hrála hororová hudba, na konci dětský sbor hororově zpíval zvuky připojování na skype a jeden záběr na penis byl použit jako jump scare. Bez toho ale jinak dobré. Nevím jestli mám dát tři nebo pět hvězdiček, protože forma tu nešikovně vítězí nad obsahem ale přesto i tak jde o důležitý film, který udělá mnoho dobrého. Označení dokumentární blockbuster, s důrazem na blockbuster sedí přesně.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
Bohužel až příliš snadno uvěřitelné svědectví o největším prokletí internetu - úchylech. Film, který nelze hejtovat a dělají to jen ti, kterých se týká. Úžasné výkony 3 hereček, které si prošly peklem, aby nás očistily....250 úchylů denně...
marie-kolarova
marie-kolarova
2 835 bodů
9
Jen 3 – 5 % z těch chlapů jsou pedofilové. Z toho se nelze vykecat, nejsou to nějací uchýlové, kteří by měli být zavřeni se svojí diagnózou. Ano, je to popisné, neřeší odkud se ti chlapi berou, proč právě tak mladý holky a jaké jsou příčiny, že loví právě mezi nimi. Klusák říká jen to, že existují. I tak toho říká dost. Nejodpornější není ten vyděrač, sice se chová fakt drsně, ale přiznává si, že je hovado. Daleko horší je ten organizátor akcí s dětmi. S pokrčenými rameny prohlásí, že je to vina rodičů, kdyby je pořádně vychovali, tak mu nepodlehnou. To je fakt ekl. Je to dokonalý manipulátor, který umí perfektně dítě dostat tam, kam potřebuje, a pak cynicky prohlásí, že je špatně vychované. Charakterově je pro mě hnusnější než ten vyděrač.
sQelle
sQelle
2 814 bodů
10
Nevím jestli jsem někdy z kina odcházel, takhle emočně vyčerpán. V jedné chvíli se člověk směje, nad tím, že to nemůže někdo myslet vážně a vteřinu na to se mu chce zvracet, protože to někdo vážně myslel. Doufám, že se cenzurována verze bude pravidelně pouštět žákům základních škol.
2 487 bodů
9
9/10
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
9
Pokud jste při vaší soukromé chvilce při hledání dobrého péčka zabrouzdali do krapet bizarnějších hlubin (samozřejmě furt v mezích legality), abyste pořádně nakopli ty dopaminové receptory, nicméně po následném uspokojení jste cítili menší stud, nedělejte si s tím těžkou hlavu. Furt si to můžete racionalizovat tím, že nejste žádné nechutné zkurvené hovado, které, pro ukojení svých potřeb, nutí malé holky si svlíkat tričko a posílat nahé fotografie, které posléze využije k nemilosrdnému vydírání. Dokument v V síti má vlastně podobnou stavbu jako spousta hororů. Začíná pozvolna, netlačí na pilu. Následně ale znenadání diváka flákne po hlavě něčím hrůzostrašným, přičemž posléze už jen pozvolna utahuje šroubky s občasnou pauzou, aby mohl divák na chvilku vydýchat skutečnost, co za neuvěřitelný zmrdy chodí po tomhle světě. Celou tu znepokojivou odpornost doplňoval i fakt, že veškeří predátoři měli rozmazané obličeje, což jim (asi plánovaně) dodávalo už na tak velké odpudivosti. Herečky byly bezvadný, ovšem nemůžu se ubránit pocitu, že Tereza Těžká, která častokrát byla z těch tří nejvíce v popředí, byla vlastně nejméně autentická. Příliš to hrála. Mnohem víc jsem to věřil těm zbylým dvěma, hlavně té brunetě, která byla asi nejlepší. Skvělý dokument. A hlavně extrémně důležitý. Možná s krapet uspěchaným koncem, ale kdo ví, zda by divák měl ještě chuť sledovat něco dalšího. Jordan Peterson jednou řekl, že každý z nás má nějaké temné tajemství, se kterým se nikdy s nikým nepodělíme. To je pochopitelné. V případě těchto ubožáků, kterým to tajemství najevo vyšlo, si ale přeju, aby jim to někde v lochu dávali pěkně sežrat. Pomalu a bolestivě.
Jonák
Jonák
1 683 bodů
9
Osobně jsem velmi rád, že jsem film viděl. A myslím, že by jej mělo vidět každé náctileté dítě a uvědomovat si, jaké úskalí a temnou stránku internet má. Dokument pojat velmi osobitě a celé, ačkoli je to spíše velmi smutné působí dobře. Fajn jsou také edukativní prvky, které dokument obsahuje.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
Dokumentární špička České republiky, Vít Klusák, natočil film o internetových pahoničích. Opravdu jde o unikátní projekt, který si mě získal především díky své myšlence ukázat tento problém většinové veřejnosti. Tím myslím zejména starším občanům, kteří v mládí internet vůbec neměli. Přeci jen já se v tomto prostředí pohybuji od raného dětství a už na prvním stupni základní školy do nás bylo huštěno, jak bychom se na internetu měli chovat. Bohužel jsem si plně vědom, že se nechová každý úplně podle internetových zásad. Zvlášť pochopitelné je to u lidí nižšího věku, kteří chtějí objevovat a poznávat. Opravdu tento projekt cením za to, že ukázal obrovskému množství lidí, kteří o této problematice nevěděli, danou realitu, a to čemu všemu mohou být děti na internetu svědky. Z pohledu filmografického, tak sluníčkový nejsem. Ano provedení je high level a opravdu super, jenže pěkný vizuál není vším. Valná většina, nebo alespoň první polovina filmu jsou poslepované ústřižky s predátory do jednoho celku. Mnohdy z těchto scén mrazí a mnohdy ukazují vážně obskurní momenty. Bohužel to není rozvedeno dál a dokument neprozkoumává do hloubky. Druhá půlka filmu, zejména shledání aktérek s predátory v reálu, byla skvělá (jestli se to v daném kontextu vůbec dá říci). Neskutečně jsem cítil zlost vůči daným predátorům a opravdu jsem si přál, aby všichni dostali adekvátní trest. Ve výsledku je to autentické, má to hodnoty, které předá a hlavně je to film, který má smysl.
orionn
orionn
1 289 bodů
8
Jako ano, tohle je důležité téma. Skvěle podané a poukazující na tyto predátory. Jenom mě mrzí, jak tam bylo více poukázáno na várku pedofilů co posílají mladým holkám jejich penis a né tolik na to, jak je důležité, aby ty holčiny spíše mluvili o těchto problémech s rodiči. Nebo s linkou bezpečí. Myslím tím, aby to více řešili, že se jim toto děje. Tvůrci + herečky z těch predátorů vytahovali co nejvíc, abychom viděli ten maximální extrém. A brali menší pozornost na důležitost tohoto tématu. Ale je to super, kdybych měl 12 - 13tiletou dceru, tak bych ji tenhle dokument pravděpodobně pustil. 7/10
Enon
Enon
1 096 bodů