Komentáře a recenze 45

8
Dokument zpracovaný na jedniču... téma se mi otřesně hnusí, a tento dokument snad ukáže pravé světlo. Čato emočně vypjatý. Každopádné znova už bych se nepodíval.
jajsemviktor_
jajsemviktor_
621 bodů
10
Od české produkce bych to fakt nečekal, ale dokument V síti mě fakt překvapil. Všechno vyšperkované do detailů, vybudovaná atmosféra se dala krájet. Co bylo ovšem zklamáním byli naše ústřední postavy. Tereza Těžká byla naprosto výborná a její herecký výkon byl opravdu přesvědčivý, taky proto zde měla nejvíce, no vlastně skoro všechen prostor, protože třeba taková Sabina Dlouhá fakt neuměla a nedivím se že tam skoro nebyla, vlastně jsem skoro zapoměl že tam vůbec je. Všichni ti predátoři. wow, bylo fakt zajímavý to sledovat a kolikrát to bylo i nepřijemný, hlavně se mi líbil sestřih pér do hudby. O to víc potom potěšila přítomnost jediného hodného borce, kterej jako jedinej nechtěl ošukat malou holku a místo toho se s ní bavil o škole a tak. To patřilo k těm nejsilnějším momentům pro mě. Celkově to na české poměry byl fakt skvělý a vypiplaný dokument, který nemá obdoby. Jo a ten konec, jak přepadli toho botce z ústí přímo před barákem byl fakt Top
Pacman
Pacman
586 bodů
9
Ano tento dokument je šokující, ano je jednoduchý na pochopení, ale o to šlo. Najdou se drobné nedokonalosti včetně většího akcentu na stejnou tématiku týkající se chlapců (to ale kvůli nemožnosti sehnat mužského, co vypadá na 12). Nicméně dokument V síti bude dostatečným základem pro další systematickou činnost tvůrců a dívek na bázi preventivní. Každému tedy doporučuji se na tento dokument podívat, i když slabším povahám doporučuji opakovaně blicí pytlíky s sebou. Zaslouženě si tento dokument ode mě zaslouží 90% a jsem rád, že se konečně objevilo v kině něco českého, co válcuje zahraniční tvorbu. Škoda, že jde zrovna o tohle nehezké téma.
gumoch
316 bodů
9
Jedním slovem - nepopsatelné. Ale rád bych se jen krátce a okrajově přeci jen vyjádřil: Moc mě potěšilo, že film nevzkazuje prvoplánové heslo "mobily a internety jsou zlo", naopak říká, že je více než jednoduché stát se obětí a spíš než zatracovat svět sociálních sítí bychom měli zahodit strach a stud se v případě ohrožení obrátit na někoho blízkého a požádat ho o pomoc. Myslím si, že existují rodičové, kteří se svým dětem nevěnují a nemají o ně zájem, no a pro dítě je potom "spasením" najít takového náhradního rodiče někde v síti. Zadruhé - smekám pomyslný klobouk až k zemi za herecké výkony, odvahu, odhodlanost a provedení před všemi třemi hlavními protagonistkami.
Pepazdepa
269 bodů
8
V síti je dost netradiční film na citlivé téma, který se těžko hodnotí. Pro nás mladší generaci je to docela aktuální a všeobecně známý problém (ikdyž jsem nevěděl, že se to děje až v takové míře), pro starší generace rodičů a prarodičů to bude ale nářez, protože ti o tomhle ani zdaleka neví tolik, čímž se dostávám k dalšímu plusu, a tím je schopnost přilákat do kina lidi, kteří by se tam za normálních okolností ani neocitli. Celkově je to dost hezky a uceleně zpracované, místy vtipné, místy dost mrazivé a určitě je nutné o tomhle více mluvit, hlavně mezi dětma, čehož se filmařům podle mě podařilo skvěle. Palec nahoru a doufám, že to hlavním “online kamarádům” pěkne zničí život a dostanou, co si zaslouží. Tolik penisů jsem totiž neviděl za celý svůj život:D
stiffy
stiffy
39 bodů
9
Narocne tema zpracovane na vybornou, vcetne obcasneho odlehceni situace. Bohuzel zavazne jednani nedobrovolne zucastnenych pak trochu ztraci vaznost. Presto vyborny dokument a urcite je fajn, ze se promita ve skolach. Pak uz je ale na miste obava, ze to nepomuze.
Plešinka
Plešinka
18 bodů
8.5
Drásavý dokument, který neznalým umožňuje nakouknout do zákoutí internetu, která ještě zřejmě nepoznali. Hodnotit více verzí zřejmě nebudu, protože myšlenka je veskrze stejná. Jako osvěta "V síti" funguje skvěle. Navíc třeba zařídí, že se rodiče budou více zajímat o to, co jejich děti dělají na internetu...
Ak-47
Ak-47
18 bodů
8
Pěkně natočený dokument, který by měl každý vidět.
RootEater
RootEater
12 bodů
8
Dokumentární filmy mají zkrátka těžkou úlohu. Pokud jsou natočeny co možná nejobjektivněji a zakládají si na vědeckých metodách, nutně tím ztrácí na dramatičnosti, napětí, emocích, které vzbuzuje a v důsledku toho všeho o diváky. Proto nepatřím mezi ty, kteří se pohoršují nad scénářem a střihem, které jsou dělané tak, aby diváka film strhnul a přiměl ho něco prožít. Položil jsem se do toho, nechat se vláčet záměry autorů a dojít do zamýšleného cíle uvědomění, a voila. Celý dokument jsem si užil, díky značně cynickému smyslu pro humor jsem se i několikrát od srdce zasmál a jo... Kdo na podobné téma má žaludek, ten by to určitě měl vidět.
  • Poutavé
  • Zajímavé
  • Informačně hodnotné
  • Pro někoho, možná, moc ždímající emoce
michal1
michal1
11 bodů
9
sem rád že tento dokument višel a informoval veřejnost o tomhle problémů je strašné že se něco takového děje ba ešte horší že za THOLE se dostává PODMÍNKA a za třeba deal marihuanou 8 let to je zvracení že jenom podmínka každopádně sem hrozně rád že alspon tento dokument si na to Posvítil ostrím svetlem