81%

Komentáře a recenze 15

orionn
orionn
1 289 bodů
10
Tento seriál je dokonalá ukázka toho, že ke kvalitnímu seriálu stačí i 2. série (případně i s krátkými epizodami). Teenagerská atmosférická bomba. Nelze popsat slovy, jak moc mi to sedlo! I po letech se na to s širokým úsměvem ohlížím.
Senkys57
Senkys57
973 bodů
8
Příspěvek obsahuje spoiler!
Hoptimista
Hoptimista
800 bodů
10
“Psychokomedie” u které nevíte, kdy se máte smát a kdy vám to má připadat divné, každopádně v tom je to kouzlo a genialita. Geniální drama, které vás buď dokonale zdeptá, nebo pobaví. Celý seriál doprovází skvělý soundtrack. Doufejme, že se dočkáme alespoň stejně tak kvalitní druhé série, která celý příběh rozkryje mnohem více a kde se i Alyssa přebarví zpět na brunetku.
Gulečník
Gulečník
145 bodů
10
Pripájam pozitívne hodnotenie . Tvorcovia sa vynikajuco zhostili portrétovania teenegerského videnia zložitosti reality sveta ako nám to prezentuju hlavní predstavitelia . Povedal by som že tvorcovia sa až naturálne verne vcítili do rozpoltenosti myslenia dospievajucej duše . Celkovo sú postavy Jamesa a Alyssi presvedčivé . (Spomínam si , že som mal na strednej spolužiačku, ktorá by si svojím slovníkom s Alyssou velmi rozumela.)Dej je napínavý a svojimi nečakanými zvratmi mi pripomenul seriál Breaking Bad /Perníkový táta/ . Každá postava v seriáli je niečím extravagantná a vymyká sa sterotypnému vzorcu správania . Filmári veľmi dosledne dodržiavali schému ničím nenaznačiť ako dopadnú situácie a to činí seriál napínavým , až do tej miery , že súhlasím , že je "návykový". /podla kritéria Netflixu samozrejme/. Dopozeral som za dva dni ... Myslím, že vela divákov si pripomenie možno aj seriál Báječné léta , kde hlavní predstavitelia nahlas sprístupňujú svoje myšlienky a pocity . Dávam 100 bodov. Veľmi dobrý muzikálny doprovod .