Komentáře a recenze 62

8
Konečně po dlouhé době česká komedie, která za to stojí. Skvělé herecké obsazení a ještě lepší jejich výkon. Upřímně bych chtěl být u natáčení
leafroller
leafroller
3 023 bodů
5
Hlavní problém české kinematografie vidím v tom, že drtivá většina filmů vypadá jako televizní seriál. Nudná zápletka, předvídatelné pointy, úzké záběry, nulová hudba, atd. Jasně, že existují výjimky (Pelíšky, Rafťáci, Gympl), ale je jich tak málo, že jsem českou produkci přestal aktivně sledovat. A tento film mě v tom jen utvrzuje. Není vtipný, nemá odkaz, ani inspiraci k přemýšlení. Jen další díl nekonečného seriálu.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
6
Scénář, který hravě zvládne průměrný software na výrobu romantických scénářů. Počáteční lehký konflikt, zajiskření, slibný rozjezd, něco se zadrhlo a dooobře to dopadne. Pohádka o Pyšné popelce. Relativně vkusné bez křečovitého pitvoření, byť s dost neinvenčním humorem. Nejslabší místa, tam kde se tvůrci pokoušeli základní scénář drobně rozvinout. Vyloženě podprůměrné trapnosti s bobry a řezáním připomínají nejmenovaného prezidenta a jeho humor. Jít na to kina jsou vyhozené peníze, ale třeba na doma, když je to na Netflixu a dá se u toho dělat i něco jiného.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
8
Kdyby se u nás točilo takovýchto komedií více, tak by mi to vůbec nevadilo. Ženám v běhu by se nechalo určitě hodně věcí vyčíst, ale nějak se mi ani nechce, protože tahle hodně jednoduchá česká komedie prostě zafungovala a Ondřej Vetchý mě velmi pobavil.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
10
Skvělá komedie! Hlavně mě těší, že vznikla u nás doma v České republice. Obsazení je sympatické, žádného z herců bych nevyměnila. V této komedii je obsažen humor každodenního života, což je na ní asi nejlepší. :) Já jsem byla v kině až druhý promítací den, myslím si, že lidé kteří tam byli ten první, tuto komedii museli hodně chválit, neboť bylo obsazeno do posledního místečka.
stantheman
stantheman
2 399 bodů
6
Celkem slušná komedie v rozhraní české filmové tvorby . Ale...nic svěžího se nekoná , stále zaběhnuté stereotypy , nic nepřekvapí ...i když výkony herců jsou solidní. Tak jak jsem napsal slušná komedie v rozhraní české produkce...Jistě že náš stát je malý a producenti i režiséři jsou omezení množstvím možných , či potenciálních diváků, ale i tak jako by chyběla odvaha natočit něco nekonvenčního , stále se plácáme v osvědčených tématech a postupech....
Evah
Evah
2 145 bodů
9
na český film velmi podařené, přesto že jsem některé herečky úplně ráda neměla, překvapilo mě, jak dobře to zahrály a děj mě vážně bavil
Kuca25
2 132 bodů
8
Tenhle nový český snímek se dá shrnout jedním slovem, PŘÍJEMNÝ. Opravdu, na film se skvěle kouká. Už z traileru vypadal snímek slibně a přesně takový byl. Už ani nepamatuju kdy naposled se mi nějaký český film tak líbil. Příběh je super, ze začátku se může zdát že všichni běží pro svého tátu, což je i ten primární důvod, ale během toho začnou v tom běhání náchazet něco víc. Což je pro mě jako sportovce, velice motivující. V každém příběhu z těch hlavních tří co jsou k vidění, si každý může najít to své. To je skvělý um režiséra, oslovit co nejširší publikum. To co bylo ve filmu asi úplně nejlešpí byli krásné záběry Prahy, to se opravdu povedlo. Musím říct že i herecké obsazení se povedlo. České filmy nejvíce zatěžuje to že ne všichni čeští herci jsou tak dobří a pak to dopadá tak že v každém druhém snímku jsou ti stejní herci a nebo herci kteří hrát neumí. Tady se to neděje. Režisér Martin Horský vybral skvělé herce, Zlata Adamovská podala přesně ten výkon který bych od ní čekal, všechny tři dcery byli dobře obsazené, Tereza Kostková je dobrá a sympatická herečka, ale nejvíc mě překvapila Jenovéfa Boková u ní jsem se dost bál že mi bude lézt na nervy, ale nakonec to bylo právě naopak, líbila se mi nejvíc. Trošku slabší výkon podala třetí dcera Veronika Kubařová, ale nebylo to nic co by kazilo film. Ondřej Vetchý byl skvělý jako vždy. S jediným výběrem jsem však spokojený nebyl a to Martin Hofmann. Mě do své role prostě neseděl, ale dá se to skousnout. Na závěr bych dodal že Ženy v Běhu je obrovsky příjemný český snímek, vřele doporučuji.
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
10
Tak tohle je česká komedie. Žádná slátanina, ale pořádná zábava. Film, z kterého padá jedna vtipná scéna za druhou, je úžasně napsán a obsazen. Asi nejvíce chválím Ondřeje Vetchého, který v každý scéně, dokáže pobavit. Všem doporučuji. 100%
Jonák
Jonák
1 665 bodů
8
Jedna z mála povedených českých komedií posledních let, což cením. Herecké obsazení super - víceméně to nejlepší, co dokáže (aktuální) česká scéna nabídnout a příběh - scénář také velmi zdařený. Kdyby nebyla laťka úrovně českých komedií tak nízko, hodnotím nejspíše méně body.
  • Herecké obsazení
  • Nápaditý přáběh - děj