Recenze filmu Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw

65%

Komentáře a recenze 61

Colby Sawyer
Colby Sawyer
2 968 bodů
8
Hobbs a Shaw je naprosto úžasný akční film. Mám rád, když trailery ukazují, co reálně film nabídne. Je to strhující, nahláškované a hlavně zábavné, přesně jak trailery slibovaly. Jsem rád, že série trošku přešla ke sci-fi, protože všechny ty nekonečné ranveje a přeskoky z mrakodrapu na mrakodrap už sci-fi byly a série se tomuto nyní opravdu otvírá, což je jen a jen dobře. Každá akční scéna je originální a precizně natočená, mimo ně skvěle fungují herci. Rock a Statham jsou neuvěřitelně sehraní a sypou jednu hlášku za druhou. Pozadu nezůstávají ani skvělý Idris Elba i krásná Vanessa Kirby a další dvě výborná nečekaná camea. Trochu začínám mít strach o hlavní sérii, protože ta herecky nebude mít na koho lákat, když nejlepší postavy jsou tady. Každopádně každý kdo někdy řekl, že má rád akční filmy, musí tohle vidět v kině, protože to je naprostá povinnost.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
7
Rychle a zběsile je celosvětově momentálně nejpopulárnější akční sérií, tak se dalo čekat, že se jednoho dne dočká i spin-offu. V něm navíc sáhli po nejzajímavější dvojici a doplnili je o sexy ségru jedné z postav. Po shlédnutí prvního traileru jsem filmu moc nevěřil, ale nakonec to až tak strašné nebylo. Kdyby se celý film nesl v duchu první hodiny, uvažoval bych i o čtyřech hvězdách, ale pasáž na Samoe to totálně zabila. Film tak klidně mohl skončit už v Ukrajině a měli bychom tu fajn jednohubku, ale tvůrci samozřejmě museli do projektu na sílu natlačit ještě Rockovy domorodé kořeny. Camea Reynoldse a Harta pak byla úplně zbytečná a dalo by se říct, že i trapná. A pokud by měl vzniknout další díl, tak ať jej radši udělají jenom o Shawovic rodině, ta má totiž šílený potenciál. 70%
Kuca25
2 455 bodů
6
Úplně na začátek chci říct že už jsem na film šel s nadsázkou. Věděl jsem že Hobbs and Shaw se nebudou brát nijak vážně, ale co to mělo bejt? Opravdu pro mě docela zklamání, v traileru všechno vypadá hrozně cool a zábavně, ale to je trailer takový nemá být i celý film. Vesměs koukat na tenhle film bylo jako koukat na dvou hodinový trailer. Hobbs a Shaw působí jako skvělá výplň do rychle a zběsile, nejlépe to bylo vidět v osmičce. Byla mezi nimi ohromná chemie, ale tady, jako by všechna zůstala u Vina Diesela v jeho originu. Herci mají na sebe tak moc narážek až to působí jako by zkrátka šli k sobě a jen co nejrychleji odříkali hrozně dlouhý scénář než ty kraviny zapomenou. Další věc, tenhle film je obrovský blocbuster, staví své jméno na dvou hvězdách a také hlavně na slavném jménu, které se objevuje i v názvu, což je ten největší bullshit protože s tím to má společný maximálně jen svět kde se to odehrává. Ale co je na filmu problém je že střih je jak z traileru, šíleně přeskakuje z jedné scény na druhou, o tom jsem už psal, ale hlavní kameraman si snad musel občas půjčit od někoho telefon, nebo pil tak moc kávy že nedokázal udržet rovně kameru která vlastně ani držet nepotřebuje protože to zvládne sama. Některé scény jako třeba s hobbsem a sestrou shawa na útesu, působí jako by někdo natáčel telefonem přes dalekohled. Samozřejmě jak je v dnešní době zvykem film sází především na efekty nad tím se snad už ani rozčilovat nebudu. Když se zaměříme na hudbu zjistíme že ji tam hodil nějaký puberták vždycky když se zrovna ti dva nehádali a bylo jedno jestli to sedí nebo ne prostě se mu ta hudba líbí tak ji tam dal. Rychle a zběsile zapomnělo že nejdůležitější věcí v sérii byly vždycky auta. Samozřejmě bylo super jak jsou všichni rodina, ale důvod proč na to lidi koukali nebyla rodina ale auta. Takže místo toho aby si hobbs and shaw vzal ze série automobilový nádech vzal si nové motto série a představuje nám nové rodiny. Film se tak moc snaží být hustý, tak moc se snaží být letní peckou až to vypadá strašně nuceně. Když je každá scéna až k neuvěření ta další která je stejně hustá nemůže už někoho překvapit. Je to paradox ale kdyby se ubral počet neuvěřitelně cool scén, celkově film by vypadal víc cool. Protože když je zkrátka každá scéna přemrštěná další a další co následují už nikoho ze sedadel nevytrhnou. Na závěr bych chtěl zmínit také to co na filmu bylo dobré. Zaprvé, když se děj přesune do Samoi na chvíli se zdvihne úroveň. Dalším plusem je rozhodně Vanessa Kirby, pro mě neznámá herečka, která ze všech přítomných hvězd na mě působí nejlepším dojmem a úplně poslední věc která byla ve filmu správně je honička v londýně ta ve mě vyvolala zase to správné šimrání v břiše jako je vždy u správných akčních filmů.
Martrix
Martrix
2 451 bodů
6
Pořádná akční jízda se sympatickým obsazením a hláškujícími hrdiny, v kinech zoufale chybí. Takže je fajn, že se někdo pokusil. Míň fajn ale je, že scénář je na úrovni G.I. Joe 2. Akce bylo hodně, ale velmi často jí nepomohl kameraman, který si to Rychle a Zběsile vyložil po svém. Herci si svoje odvedli, byť souboje byli bez fantazie a často na mě působili uvěřitelně asi jako wrestlingová show žáků sedmé třídy. Celé je to zvláštně pitomé, ale první polovinu mě to vcelku bavilo. Ta druhá už byl brak v pěkném kabátku s mnoha otravně patetickými plky. Je velmi smutné, že nejlepší scény si pro sebe ukradl Ryan Reynolds, protože měly dohromady jen cca 7 minut.
winetach
winetach
1 927 bodů
6
Mišn impsibl pre fanúšikov komixov a testosterónu.
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
7.5
Musím říct, že tohle sice nebyl klasický akční film, spíše trošku fantasy, ale mě to bavilo. Urážející se Dwayne Johnson a Jason Statham, nereálné dechberoucí akční scény a ultra akcent Idris Elba vytvářejí vtipný, oddychový snímek, který si všichni užijete. 80%
dalebacek1982
1 854 bodů
6
Celkem slušná legrace, a britská Bětka Trojanová jako ségra Stathama taky potěší...
Sáček
1 446 bodů
6.5
Nenáročná akční komedie, která má s Rychle a zběsile společný jen název. Chápu, že se jedná o spin-off ale i tak se celkové smýšlení filmu dalo úplně jiným směrem. Mnohdy herci či scény odkazují na jiné filmy, ať už vkusně (Loupež po italsku) nebo lehce trapně (Deadpool).
Dallon
Dallon
1 312 bodů
6
Hrozná hovadina. Jenže dost zábavná. A pokud vám to nevadí, tak si to fakt užijete. Akce je dost sterilní a zcela očekávaně totálně nelogická. Naštěstí to celkově dost dobře šlape, a svou pitomost si snímek uvědomuje už od první scény. Parádní blockbuster, (u kterého ale nesmíte přemýšlet). 6/10
Pajmen
1 204 bodů
5.5
Teď jsem k filmu dost skeptický. Celá F&F série se stáčí od aut k zachraňování celého světa před padouchy, což rozhodně nekvituji. A tenhle snímek v nastaveném trendu pokračuje. Když vypíchnu to nejlepší, tak je zde opravdu hodně akčních scén, špičkování Dwaynea a Jasona a oddechnete si jen během "instantních" srdceryvných scén ala The Rock se vrací domů... Bohužel akční scény někdy sráží přehnaná představivost scénáristů jako například v momentě, kdy The Rock udrží helikoptéru na řetězu holýma rukama. A vlastně jen jednou rukou. Film nemá pořádný začátek a konec, je jasné, že bude nějaké pokračování a vnucuje mi to pocit, že producenti jedou spíš na setrvačnost celé série než aby se předvedli s něčím novým.