56%

Komentáře a recenze 39

FAT_YODA
FAT_YODA
1 510 bodů
8
Lehce nadhodnocuji, přízvisko widow mi za black sedí více než panther, tak ať se trochu prohodí procenta. (O TTS a CM ani nemluvě) Jinak průměrný, možná lehce podprůměrný Marvel, ze kterého trošku cítím vynucení fanoušky a nedostatek tvůrčí nápaditosti.
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
6
Tak konečně dostala black widow svůj solo film, ktrerý mě zklamal lehce v očekávání, asi jsem to čekal trochu jiné, ale nic ztrašného, Marvel bude zřejmě i nadále pokračovat ve své svižné jízdě, těším se na další povedené Marvelovky.
Jaroslaw 23
1 448 bodů
6
Klasická marvelovka,která slibovala variaci na špionážní filmy,avšak místo toho tu akční scény vypadají ne moc dobře,záporák jehož motivace je k smíchu a twist s Taskmasterem opravdu předvídatelný.Jediné větší pozitivum je tu Yelena,postava Red Guardiana a zbytek rodinky. 6/10
HNTR
HNTR
1 037 bodů
6
Opravdu jsem nečekal, že když budu čekat na marvelovku rok, tak to bude nejhorší marvelovka a to doslova... Ještě nepočítám Captain Marvel... Dvě světlý stránky... Florence Pugh a David Harbour. Taskmaster absolutně nevyužitá postava, která je v komiksech dokonalej materiál pro film, kterej má hodně co nabídnout. CGI vypadá sakra špatně a to je u Marvelu už co říct... Řekněme si pravdu, létající Scarlett... NOPE. Vyplňovací film, kterej ale vlastně vůbec nic nevyplňuje a ve svý podstatě je zbytečnej. Potitulková scéna sice přihřála polívčičku pro seriál s Hawkeyem... Ale to je opravdu všechno... Jak řekla Yelena ''It's dry''...
Marcos22
Marcos22
994 bodů
8
Black Widow je bez okolků tím nejlepším superhrdinským filmem s přívlastkem „ženský“. Režisérce Cate Shortland se podařilo zcela eliminovat násilné prosazování genderové rovnosti, jak je tomu u hollywoodských trháků v poslední době zvykem. Divák nemusí řešit palčivé otázky, zda-li jsou ženy společností vnímány stejně jako muži, a může si tak plně vychutnat povedenou dámskou řežbu. Právě akce dává filmu spád a 133 minut uteče jako voda. Způsobem zpracování Black Widow evokuje vynikající Atomic Blonde, konkrétně svými perfektně zvládnutými bojovými scénami tělo na tělo, kterých je tu opravdu hodně a nepůsobí jednotvárně. Duo Scarlett Johansson – Florence Pugh, výborně doplňuje dvojice Rachel Weisz a David Harbour. David Harbour v roli Red Guardiana, na rozdíl od Hellboye, exceluje, a vždy když se na plátně objeví, můžete čekat odlehčení a fórek ve stylu ragnarokového Thora. K dokonalosti a plnému ohodnocení chybí snad jen originálnější scénář, zodpovězení otevřených otázek z MCU světa a rozvinutí vztahu Natashy s Brucem Bannerem. Black Widow je pro mě tím prvním pravým pokoronavirovým blockbusterem, zásluhou něhož se začnou diváci rychleji vracet do kin. Závěrem bych chtěl vyzdvihnout famózní soundtrack a jeho načasování. Z fráze „This´ll be the day that I die“ písně American Pie od Dona McLeana doslova mrazí. 80 %. 👍 (07.07.2021)
Veronika Rada
Veronika Rada
924 bodů
7
Čekala jsem víc, ale šlo to. Škoda že to nerozvedli spíš do seriálu kde by ukázali víc nejen z tohoto boje ale i z minulosti všech hlavních postav.
Glynn
Glynn
696 bodů
6
6/10 Holt někdy se to úplně nepovede. Film Black Widow neví jestli chce být komedií, thrillerem či přeplácaným blockbusterem. Tempo zrovna napříč celým filmem není ideální, ač jsem si myslel, že by mohlo. Prvních 30 minut neuvěřitelných, ale poté jde celá kvalita snímku dolů, ale humor je bravurní ! Chjo. Bavil jsem se víc než u feministické Captain Marvel a narozdíl od F9 zde je něco jako rodina.
Kukychet
356 bodů
5