Recenze Black Widow

Host
  • 75%
    0
    0
    19. 7. 2021
    Brenan88 (44293 bodů)

Marvel drží komiksový prapor stále hrdě nad hlavou, ale už to není tak suveréní jako to bývalo. Po těch letech a filmech musel přijít propad kvality a u Black Widow je to nejvíce patrné. Black Widow se totiž nemohla opřít o své známější kolegy z Avangers, kteří jsou obvykle tahouny filmu. Co se týče technické stránky filmu, tak zde není nic moc co vytknout. Snad jen přemíru použitého CGI, které občas měly k dokonalosti daleko. Akce je natočená skvěle, přehledné a zábavně. Jakmile to však přijde do roviny konverzace, tak nastává problém. Dialogy šíleně trhají uši a čím více se mluví o rodině tím je to horší. Herecky v pohodě a hlavně Harbour překvapil a nenápadně si svým výkonem kradl film pro sebe. Vlastně jsem i otevřený filmu o Red Guardionovi. Škoda jen, že snímek přišel s křížkem po funuse.

• 75%
    0
    0
    17. 11. 2021
    Pete69 (17139 bodů)

Samostatný film o přeci jen méně výrazné člence Anvengers .. trošku jsem se bál výsledku ,ale je to velmi slušné. Akční scény drží Marvel hodně vysoko, příběh není vůbec špatný, ale ani neoslní. Scarlett Johansson předvedla svůj standardně dobrý výkon. Závěrečná akční scéna okulahodící. Pěkná marvelovská zábava.

• 75%
    0
    0
    7. 7. 2021
    Riverdon (6566 bodů)

Senzační začátek a pak se střídají akce s rodinou konverzací.

• 75%
    0
    0
    23. 8. 2021
    kknk2 (1883 bodů)

Black Widow se konečně dočkala sólovky – sice vydané „in memoriam“, za to velmi zdařilé. Nejedná se o žádné ponuré dobrodružství z její dávné minulosti, ale o rodinnou misi ve stylu Úžasňákových. Jestli můžu něco extra vyzdvihnout, tak ohromné intro a akci.

• 75%
    0
    0
    11. 7. 2021
    Temný Pán ze Sithu (1286 bodů)

A máme tady jeden z nejočekávanějších filmu tohoto roku. Museli jsme čekat 2 dlouhé roky na film z MCU. Otázka je stalo to za to?musím říct že mám smíšené pocity. Viděl jsem zde nadpis článku že black widow strčí do kapsy jak obě wonder woman tak captain Marvel. Dovolím si souhlasit. Dej je dobrý vizual za mě dost pokulhává se srovnáním ostatních MCU filmu, hlavně auto padající do metra vypadá strašně. . A kamera ta je doslova otresna.presne receji rozklepana jako kdyby ji točil notorik. Jinak je film dobrý, i když líp by mu sedělo zařazení tam kde se odehrává, a to mezi captain Amerika 3 a Avengers infinity war.jinak dej se super, pěkně odsypa, akce momerne dobrá až na kameru,nadprůměrný film, ale v rámci MCU zajímavé novatorske a neotřelé

• 50%
    0
    0
    10. 8. 2021
    mikysrba (432 bodů)

Tak tohle se nepovedlo dle mých ideálních představ! Asi se film měl natočit ihned po Občanské válce, tehdy za mě postava Black Widow frčela v trendech, teď už z ní je jen stín původního úspěchu. Ale on i ten film nemá co nabídnout. Prvních třicet minut asi nejvydařenějších, potěšila mě kontantní bitka v Budapešti a celkově to mělo nádech Zimního vojáka z roku 2014 (plus ty boží úvodní titulky). Ale pak se přešlo do klasického Marvel rodinného módu okořeněného nesmyslným množstvím použitých digitálních triků (co měla třeba znamenat ta umělá automobilová honička, z které fakt bolely oči?). Jestli první půlka pokukovala chvilkami i po čtyřech hvězdách, tak druhá na konci málem spadla i do kolonky dvou hvězd. Záporák dost slabý, ten přestřelený konec jsem fakt nepochopil (pád z volné výšky a přistane bez padáku zdravotně v pořádku? what?). Škoda. Měli to pojmout více agentsky, to se k té postavě hodí. Tohle ne. Za mě hodně slabé tři hvězdy, časem se možná uchýlím níže. Za mě 5/10 P.S. Florence Pugh překvapila se svou rolí, jedno z mála pozitiv :)

• 100%
    0
    2