56%

Komentáře a recenze 39

blazma
blazma
4 928 bodů
8
Tak můžu říct, že se zasazením tohoto filmu dějově jsem vážně nepočítal a byl jsem velmi mile překvapen. Kombinace Scarlett a Florence je úžasná i přesto, že Florence si ten film trochu ukradla pro sebe. Ostatní herci velmi povedení a fakt dobře se na to kouká. po delší pauze se teda Marvel opět nemá za co stydět a moc příjemné rozloučení s Black Widow s Avenger universem.
6
4/10. Znáte to pořekadlo, že někdy je lépe méně než více. Na tenhle film to naprosto sedí. První půlka je poměrně zajímavá se slušnou i když občas zbytečně přemrštěnou akcií ( co takhle se alespoň jednou držet trošku při zemi?) a fungující chemií mezi sestrami a poté i Red Gardienem. Rachel nemá bohužel moc prostoru. No a finále je jen další nudný digibordel o ničem. Záporák opět, jak mají v Marvelu většinou ve zvyku, totálně nevyužitý.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
2
Věc, která mi utkvěla v paměti, a nečekaně rozdrasála dásně, je ta nesvěcená kopírka Nirvany, do uší znějicí obdobně obstarožitnou a kypíci sádlem zpívající Adél, a do pozadí vylepené fotky s policejními archívy, mi dala jen křenové puchýře na průduškách, a to musím zbytek ještě do příště vykachlávat. A další věc, která se mi spíše neutkvěla v hlenu mozkovitého, byla ta otřesná akce. Když film nedokáže být natočen aspoň trochu realisticky (ale co budem chtít po strejčkovi Hollywoodovi..), musí tam být toho digitálního mrdu, jak v Techtle Metle, pardon, ale film si honí sebevědomí jen ve vycpávání ponožek do podprdy. Možná je to mírně, (dost) nefér parazitovat svůj názor ke komiksovým brakům, ale každý film jsem viděl nejméně jednou, tak mám i já svůj podíl k ratingu. Skarletka v uplých legínkách, byla aspoň jediný koukatelný bod, a nikdy jsem svoji pozornost, tak upřeně neaplikoval, jak u dvou houpajících entit, co se záhy podobají nakynutému želéé. Skarlet by se měla radši utkat s květákem za plotnou, než drtit kostní páteře pípajícím motorkářům ze Star Wars. Od dob kdy skončila třetí fáze Marvelu to jde od deseti k pěti, a já se můžu jen modlit k zlatému Downáku Juniori, aby se na to už všichni vysrali. P.S. - Ty dvě finální hvězdy mají představovat kozičky Černé Vdovy, tak abysme si rozuměli, úchyláci.. EDIT: ne to fakt nejde, film si nezaslouží ani dvě hvězdy, které by si zasloužil třeba dvacátý díl Pily, nebo rebůt Foresta Žumpy 2.
kknk2
kknk2
2 961 bodů
7.5
Black Widow se konečně dočkala sólovky – sice vydané „in memoriam“, za to velmi zdařilé. Nejedná se o žádné ponuré dobrodružství z její dávné minulosti, ale o rodinnou misi ve stylu Úžasňákových. Jestli můžu něco extra vyzdvihnout, tak ohromné intro a akci.
sQelle
sQelle
2 814 bodů
6
Člověk čekal, trošku přízemní film plný špionážní akce, výcviku a sexy pohledů na zadek Scarlett, no a z toho jsem dostal jen ten zadek. Nejpůsobivější jsou úvodní titulky a pak ten film jde od toho nejlepší k tomu nejhoršímu. Je z toho hrozně cítit, že to vyšlo o pět let později, než mělo a tím pádem to ztrácí všechno, co asi tvůrci chtěli. Ať už jde o naprosté mrhání zajímavého záporáka nebo vývoj vedlejších postav.
Edward
Edward
2 487 bodů
2
2/10
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 263 bodů
7.5
A máme tady jeden z nejočekávanějších filmu tohoto roku. Museli jsme čekat 2 dlouhé roky na film z MCU. Otázka je stalo to za to?musím říct že mám smíšené pocity. Viděl jsem zde nadpis článku že black widow strčí do kapsy jak obě wonder woman tak captain Marvel. Dovolím si souhlasit. Dej je dobrý vizual za mě dost pokulhává se srovnáním ostatních MCU filmu, hlavně auto padající do metra vypadá strašně. . A kamera ta je doslova otresna.presne receji rozklepana jako kdyby ji točil notorik. Jinak je film dobrý, i když líp by mu sedělo zařazení tam kde se odehrává, a to mezi captain Amerika 3 a Avengers infinity war.jinak dej se super, pěkně odsypa, akce momerne dobrá až na kameru,nadprůměrný film, ale v rámci MCU zajímavé novatorske a neotřelé
winetach
winetach
1 927 bodů
8
Asi sa mi to páčilo viac ako som čakal alebo je to akútnym nedostatkom poriadnych blockbusterov tento rok. Celá Budapeštianska pasáž bola lahôdková..
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
6
Úvodní 20. minutová sekvence vypadala nadějně a doufal jsem v komornější příběh o Nat. Bohužel se následně film dostal do svého klasického MCU stereotypu a stagnoval v CGI pasážích a šablonovitém scénáři. Byly tam fungující momenty, jako rodinná sešlost a vybočovalo to mírně díky ruského originu. Kdyby šel film celou dobu v těchto šlépějích, tak by měl rozhodně větší potenciál na přijetí díky experimentování. Při ohlášení filmu Black Widow jsem se těšil na 90’s záležitost, ve které se mladá Nataša učí, plní první mise a nebo jsem doufal v legendární Budapešť s Clintonem. Především film vznikl jako fan servis, protože fanoušci si o něj už dlouho žádali. Bohužel mu ale uškodilo rozhodnutí zasazení příběhu do docela nezajímavého období, ve kterém je Nat na útěku a z ničeho nic se ji vynoří problémy z minulosti. Ono by to možná i dávalo smysl, ale kdyby byla stále naživu a nebo film vyšel o pár let dříve. Takhle je to jen doplňující hrstka informací, které jdou celkově stranou a ani samotný film nepůsobí jako rozloučení s Nat. ( až na potitulkovou scénu, ve které to i tak není peak situace) Z té lepší stránky beru roli Jeleny, kterou hraje úžasná Florence a moc se těším, co nám ještě v MCU předvede. D. Harbour taky super. Ale nemůžu ze sebe dostat pocit, že Scarlett si tuto roli už vůbec neužívá a je spíše otrávená tím, že se do ní musí vracet. Je tam razantní rozdíl mezi chemií postavy Nat v Iron Manovi a teď. V tomto filmu byly zajímavější vedlejší postavy, než ona a ve stejnojmenném filmu je tohle opravdu problém. Kdyby to byla bondovka, tak by měla možná lepší hodnocení. Takhle je to jeden ze zapadlejších projektů Marvel studios a skrz oblíbenost této postavy je to opravdu velká škoda.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
7
Po trailerech jsem měl určité obavy, naštěstí film dopadl mnohem lépe než jsem se domníval. Začátek filmu společně s úvodními titulky je temný, ponurý a nejvíce nápaditý. Poté to jde s originalitou a nápady do kopru, no a vše jede v normálním sletu Marvelovek. Film nejvíce exceluje v komorních dialogových scénách mezi hlavními postavami, které mají mezi sebou krásnou chemii. Zejména Natasha a Jelena jsou super duo. Florence Pugh (Jelena) si film ukradla pro sebe (alespoň já jsem to tak vnímal) a dost často přehrála i samotnou Scarlett Johansson. David Harbour jako komediální vložka funguje překvapivě dobře. Running joke s Kapitánem Amerikou je boží. Taskmaster je typicky nevyužitý záporák a druhý hlavní záporák (aka tahač za nitky) Dreykov, mi přišel zbytečný. Příběh je značně jednoduchý a předvídatelný. CGI efekty jsou mnohdy až nesmyslně laciné. S čímž souvisí akční scény, které nebyly ničím zajímavé, naopak byly dost času nepřehledné. Tvůrci avizovaná snaha napodobit akci z Winter Soldiera, až na pár výjimek, moc nevyšla.