68%

Komentáře a recenze 33

Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
7.5
Byl takhle jeden animák a jmenoval se Železný obr. Všichni ho měli rádi, a tak si tvůrci Transformerů řekli, že by bylo príma ho předělat a zasadit do svého univerza. Film nám samozřejmě nabízí stroj učící se lidskou kulturu, velkého zlého generála i několik dalších klišé v podobě měsíce v úplňku, finální bitky v noci nebo přiblblých amerických puberťáků. Celý snímek vlastně není nikterak originální, ale docela rychle to odsýpe, a i když je šablonovitý, člověk se u něj ani tolik nenudí. Možná bych ale z filmu vystřihl postavu toho kluka s přiblblým jménem, nic tam vlastně neudělal a jako komický prvek taky nefunguje. 75%
Foltest
Foltest
1 304 bodů
4
Po celé sérii Transformers mi to přijde velmi slabé. Směšně malé množství robotů a trapné souboje mi film dost znechutili.
David Ženíšek
David Ženíšek
662 bodů
7
Fajn spin-off, který tentokrát nedělal Michael Baye a snímek je kratší a také se nijak netáhne, narozdíl od zániku a posledního rytíře. Hlavní protagonistka je fajn a celkově je film taková jednohubka a čekal jsem že to bude horší, takže příjemné překvapení, které zabaví.
jarousek1981
314 bodů
10
Nejlepší díl s celé série Transformers.Hodně pro cítěné,vtipné, dobrá hudba,akce taky.Žádné laciné vtipy,hlavně nic nepřekombinované. Chvilku mi to připomnělo film Ocelová pěst.
mirakom
mirakom
282 bodů
7
Nejhorší Transformers film, který nedává smysl. Ke konci filmu se to tváří jako kdyby to naráz mělo předcházet Bayově T1 a přitom to na události z předchozích pěti Transformers filmů celou dobu kašle a vypadá to jako restart série. Design Autobotů, Deceptikonů a hlavně jejich planety Cybertron je úplně odlišný. V předcházejích filmech byli roboti, než dorazili na Zemi, pouze tmaví. Tady vypadají jako auta dokonce i na Cybertronu, ještě než kdokoliv z nich dorazí na Zemi! Bay měl vychytaný překlad řeči a znaků Transformerů, kdy se nejprve zpráva ukázala v jazyce Transformerů a pak se přeměnila do angličtiny. V tomhle má Bumblebee systém rovnou v angličtině už od začátku filmu. A hlavně to vůbec nesedí s událostmi předchozích filmů, kdy např. Bumblebee měl být na Zemi mnohem dříve a bojovat už za 2.sv.v. na straně Američanů a nedorazit až v 80tkách. Na Zemi letěl kvůli Prajiskeře (Krychle) už Megatron, kdovíkdy, kterého objevil kapitán Witwicky zamrzlého v roce 1897 atd. atd. Toto je prostě jen taková pohádka o malé holce, která taky chtěla k narozeninám auto a našla Autobota jako Sam v T1. || 7/10 || SkyShowtime | Theatrical Cut: 113 min | 2Dtit | FullHD | 5.1 || ČSFD: mirakom
  • Absolutně nesedí s lore z Bayovi série
kingmentis
kingmentis
235 bodů
8
Jedná se vlastně o restart série. A za mě o celkem povedený a příjemně mě to překvapilo. Byť jsem si před filmem říkal že ta komiksová verze těch transformerů mě bude vadit, tak jsem si na to poměrně rychle zvykl. Tenhle koment píšu v době co vyšel už film Transformers probuzení monster, takže jsem zvědav jak to na mě bude působit, byť názory na ten film jsou hodně odlišné. Tak jsem zvědav.
PinokKio
PinokKio
120 bodů
2
V roce 1987 (kdy se to odehrává) bych u toho hýkal blahem a poté nonstop ukecával rodiče, ať mi sem nějak propašují hračku Bumblebeeho zpoza železné opony, jenže teď, po třiceti letech, jsou to pro mě dvě hodiny neskutečně dětinské nudy ..
ShockwaveCZ
ShockwaveCZ
92 bodů
10
Zatím nejlepší Transfomers živí film, hlavní hrdinou je zde sice ne můj oblíbení Cybertroňan Bumblebee, ale poprvé film Transformers zbuzoval nějaké emoce, kromě zhnusení. Bumblebee je skvělý a já se u něj pořád bavím. Charlie mi bohužel v novém filmu trochu chyběla, byla zatím nejlepším lidským přítelem Cybertroňanů.
kaja-kajus-safrankova
23 bodů
7
Miluji všechny díly s autoboty. A tento film mě velice překvapil. Je to emocionální a velice zábavné pro milovníky aut doporučuji. Byly jsme na premiéře v Praze. Super je že to má skvělý děj. Minus že je to na mě krátké.
Sofistikovaný
6 bodů
3
Ako prepáčte ale sa čudujem že tento film má tak veľa percent čo ste slepí? Transformery vyzerajú ako z lega americká stupidita sa šíri z každej strany(nie ze by tomu bolo inak aj z predošlých filmov) a ešte tam vkuse šaškuje ten 4 ligový takzvaný herec John cena ktorého keď ku koncu udrel bumbleebee tak sa mu nič nestalo iba sa oprasil a nič čo by som čakal keď vás udrie taky veľký robot tak ste KO a na konci keď mu tam ešte zasalutoval tak som už tam len chýbala americká vlajka ale povedal som si ze večiu chujovinu som dávno nevidel. Už ta posledná časť transformerov ten temni ritier bola obrovská stupidita ale toto to predbehlo prvou pol hodinou filmu fuj hnus strata času