Rychle a zběsile 9

47%
Rychle a zběsile 9
Dominic Toretto má už zase trable s rodinou, tentokrát ale úplně jiné, než byste asi čekali. Kyberteroristka Cipher se navíc oklepala z direktu, který ji rychlá a zběsilá parta uštědřila v osmém díle, a je odhodlána jim to všem vrátit i s úroky. (CinemArt)

Recenze: Rychle a zběsile 9

Kinobox.cz
60%

Pochopitelně i tentokrát se v zájmu mise dočkáme cestování napříč světem - podíváme se do džungle kdesi ve Střední Americe, do Londýna, Edinburghu, Tokia či Ázerbájdžánu. Exotické a atraktivní lokace jsou opět dějišti dlouhých a ohromně opulentních akčních scén především v podobě monstrózních automobilových honiček, při nichž dojde k destrukci spousty vozů (a zdaleka nejen jich). Ty jsou opět nadstandardně dobře a velmi efektně natočené, ale současné plné větších či menších nesmyslů (např. zhoupnutí Domova auta na laně je už opravdu moc).

47 083 bodů
6.5
Jsem fanda této "telenovely" ,ale tentokrát toho bylo moc i na mne. Na film jsem se díval s manželkou a nedokázal bych ani spočítat kolikrát jsme se na sebe při sledování nechápavě podívali. Tahle série je založená (teda aspoň druhá půlka) na šílených akčních kouscích, které popírají fyziku a vlastně cokoliv co by mělo dávat smysl. To vše beru, protože to je to důvod proč tuto sérii buď milujete, nebo nenávidíte. I tentokrát je akce přepálená, ale už to prostě není tak efektní. Teď je to prostě jen úplně blbý. Jen tak namátko vyberu dvě scény, které jsou z hlediska debility na úplné špici : skok autem z mostu a let do vesmíru. Tohle definuje celý díl. Každopádně furt jsou ty šílenosti natočené velmi dobře a když vypnete mozek, tak si je určitě užijete. Tohle totiž žádný jiný film nenabízí a za to množství zničených aut by se nemusela stydět ani Kobra 11. S akcí vlastně nemám ani takový problém jako se samotným příběhem. Ten už očividně šlape vodu a snaží se to zachránit hrabáním v minulosti a vyprávěním příběhu, který není nijak důvěryhodný. Proč se 8 dílů mlčí o tom, že má Dom bráchu, jak je možné že Han celou dobu žije a nikdo to neví, proč když je potřeba zachránit svět tak chrabrý Brian vyšle svou ženu a sám hlídá syna. V podstatě vše co se odehrálo v předchozích dílech je tak pomalu dementované a divák vlastně neví čemu už věřit a zda má vůbec truchlit nad nějakou postavu. Těch nelogických momentů je tady tolik, že už jsem to nebyl schopný ani ignorovat jako tomu bylo v předchozích dílech. Je dobře, že už tahle sága pomalu končí protože se vydala směrem se kterým nejsem úplně OK.
29 366 bodů
6.5
Tak se nám FaF konečně dostalo do vesmíru. Přepálená, ale často velmi efektní akce zacházení za hranu fyzikálních zákonů, klasické obsazení a dosti zmatený příběh. Je to efektní výplachovka mozku, která ve nezanechává hlubší dojem, ale je to celkem dobrá jízda.
sabule
14 227 bodů
4.5
9 pokračování jsem zhlédnul tak trochu z nudy a ničím mě to nepřekvapilo.Možná už bylo na čase tuto sérii ukončit,protože se tu již poněkolikáté opakují stále stejné akce,jenom s jinými aktéry.Začínají se objevovat rodinné trable hlavního hrdiny a celkový dojem nenapraví ani ostřílení herci.

Dodatečné informace

Původní název:
Fast & Furious 9 (více)