68%

Komentáře a recenze 77

kknk2
kknk2
2 989 bodů
8
Barbie je - jak jinak – úžasná. Tato naprosto střelená satira, jejíž cílovou skupinu rozhodně netvoří děti (kromě případů nepochopení autorského záměru), srší energií, vtipnými hláškami, ostrými názory a pro některé i nostalgií. Zápletka se zpočátku tváří ohraně, vzápětí se však „zvrhne“ a „perlí“ až do konce. Nevídaně dobrý film. 85 % PS: Úvod à la Vesmírná odysea + píseň I’m just Ken už nelze zapomenout.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 835 bodů
7
Hravé, zábavné, s vymazleným designem Barbie světa. Na úrovni muzikálu funguje dobře, nemá to ale žádný efekt, který by uchvátil hlouběji než pouhá zábava. Co se týká vztahových rovin, rolí mužů a žen, střetů světa žen a mužů, hodně schématické. Je fajn, že střílí na obě strany, a ukazuje jejich vzájemnou zarputilost a touhu po získání nadvlády jedněch nad druhými.
Evah
Evah
2 167 bodů
5
od tohoto filmu jsem podle ohlasů čekala mnohem víc a kritiku na moc feminismu jsem brala tak, že to vadí lidem u každého filmu, kde je ústřední postavou žena, tady mi ale chvilkami přišlo vykreslení mužů vážně za hranou, nemyslím si že každý muž jen touží po tom utlačovat ženy a pokřikuje po nich, každopádně za jedno vidění to stálo
JaraSlama
JaraSlama
2 062 bodů
9
Margot Robbie a Ryan Gosling ztvárňují Barbie a Kena v novém filmu Grety Gerwig. Nebudeme si tu nalhávat, je to ujeté, absurdní ale zároveň chytré a své. Bezchybné vtipy a kritické poznámky o Barbie, patriarchátu a postavení žen ve společnosti a všem dalším vám drží úsměv na tváři celé dvě hodiny. Vizuál je dobře provedený a znázornění celého světa je až na míru přesné. A Ryan Gosling? Ten přehrává i samotnou Margot a patří k tomu nejlepšímu co film může nabídnout. Barbie si užije snad skoro každý bez ohledu na to, zda jste cílovka, nebo ne. Chytlavý soundtrack, jednodušší ale sympatický příběh a skvělé herecké výkony jsou známkami kvalit, které Barbie rozhodně splňuje.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
7
Produkčně kvalitně stylizovaná hříčka, která si tak trochu hraje na komedii s přesahem. Humor je trefný, z něhož úplně nejvíc baví meta narážky. Robbie i Gosling jsou bezchybní. Já jsem však nejvíce ocenil obsazení tří aktérů ze Sex Education. Božan Connor Swindells i s malým prostorem dokazuje, že má neskutečný komediální potenciál. Satiricky reflektující Barbie zajisté trpí, někdy až moc zkratkovitý scénářem, přesto si umím představit, že v následujících letech vyzraje do onoho kultovního filmu a nedivil bych se následnému provázanému MattelVersu.
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
8
Nečekal jsem po Oppenheimerovi od Barbie tolik, ale byl jsem příjemně překvapen. Šel jsem na film kvůli tomu, že to byl od začátku meme, ale vyklubala se z toho poměrně chytrá (místy infantilní) satira na kritiku společnosti a patriarchátu. Poměrně oku líbivá oddechovka. Ken je doslova já.
naineko
naineko
1 549 bodů
10
Yeap.
ondy9
ondy9
1 456 bodů
8
Absolutní šílenost! Nepobírám, neřeším, miluju to 👸 80%
Meky
Meky
1 419 bodů
4
Po úvodní třicetiminutovce sem si klepal na čelo, co jsem si to vlastně pustil za "legrační" animák. Pak, po konfrontaci s reálným světem pozemšťanů to bylo celkem ok, ale mohla to být daleko větší zábava. Vytřískat šlo mnohem, mnohem více. Závěrečná část se vrací do původních šlépějí a stala se opět nezajímavou a nudnou. Margot a Ryan fajn.
Veronika Rada
Veronika Rada
927 bodů