68%

Komentáře a recenze 77

David Ženíšek
David Ženíšek
662 bodů
10
Snad nejšílenější film který jsem kdy viděl, přesto je tomto filmu všechno dokonalé, hlavně humor , skvělá hudba a šílený vizuál. Herci jsou skvělý ale Ryan Gosling jako Ken je naprosto fenomenální a každou scénu ve které se objevují si krade pro sebe. Fakticky unikátní film a chci více podobných snímků
RafCapone
RafCapone
521 bodů
9
Očekával jsem feminictickou poplácávačku zad, kde si všechny ženy budou říkat jak jsou silné a nezávislé. A přesně to jsem dostal - ale ne tak jak jsem to očekával. Barbie velmi příjemným a vtipným způsobem popisuje strasti žen, se kterými se museli kdysi, i teď vypořádávat. Není to nijak tlačené ani nenucené. Je to prostě tam. Vše je zabaleno v krásném růžovém kabátě pod pevnou a vizionářský perfektní rukou Grety Gerwig, ze které se okamžitě stává moje nejoblíbenější režisérka. Mít takovou vizi a dokázat ji dát na plátno je k neuvěření. Vadila mi jen jediná pasáž v Los Angeles, kde jinak perfektní vizáž a kamera spíše čeká na návrat do Barbie Landu aby se mohla znovu rozproudit na plné obrátky. Barbie nejen že řeší těžká témata feminismu, sexismu, patriarchátu atd., ale i uvědomění si sama sebe, aby nikdo nebyl jen ten druhý nebo méně důležitý. Skvělé muzikálové pasáže, výprava, herci a herečky společně s hloupočkým, ale pravdivým příběhem o jedné Stereotypní Barbie. PS: Bez obalu - takhle kreativně si dělat prdel z chlapů jsem ještě nikde neviděl - a moc se mi to líbí.
  • herci, herečky
  • výprava
  • režie
  • kamera - barevná paleta a vizuál celkově
  • humor
  • témata (ve filmu nedokončená ale přenesena ve vašich myšlenkách do reality abyste o nich mohli přemýšlet a možná se i zlepšit)
  • Ken - literally me
  • Barbie - dream girl
  • nevnucovaně feministické
  • hloupoučký příběh
  • jedna nezajímavě natočená pasáž
  • postavy mají dokončený příběh ale spíš se sledoval děj než akce postav - ty jen reagovali na okolí a tím se vše napravilo
Bibly_km7
Bibly_km7
489 bodů
8
Barbie už po piatich minútach v kine absolútne prebila moje očakávania. Skoro dve hodiny som si film maximálne užíval. Skvelá komédia s vydareným slovným aj situačným humorom, ktorá si trúfla obsiahnuť aj množstvo zložitejších problémov spoločnosti. Vynikajúce kulisy, hudba a k tomu všetkému ešte lepší cast na čele s Margot Robbie a Ryanom Goslingom. Margot Robbie bola ako Barbie skvelá. No a Gosling a jeho Ken? Ten bol podľa mňa ešte lepší a Gosling ukázal, že je výborný herec a zvláda aj iné úlohy ako len zamračeného týpka šoférujúceho auto. Samozrejme sa nájdu aj mínusy, napríklad spracovanie popredných tém ako feminizmus a patriarchizmus, ktoré boli vo filme vykreslené extrémne primitívne a aj keď je snímok cielený aj na mladšie publikum, dalo sa stým pracovať určite lepšie. Dejová linka o zbližovaní matky s dcérou mi tiež prišla nedotiahnutá. Niektoré postavy pôsobili trochu ako humorná výplň a ich úlohou vo filme bolo len strieľať vtipné hlášky alebo urobiť niečo zábavné. V celku ale ide o fantastickú komédiu, ktorá je silne autorská a režisérka Greta Gerwig odviedla vynikajúcu robotu.
  • Humor
  • Herci
  • Kulisy
  • Hudba
  • Silná autorské vízia
  • Zopár neprepracovaných postáv
  • Nadmerne zjednodušené témy
  • Nedotiahnutá dejová linka
mil0
mil0
439 bodů
7
Barbie je zábavný film o dobrodružstvích Barbie a jejích přátel v různých světech. Film má humor, akci a kouzlo, a je vhodný pro každýho. Herci jsou sympatičtí, a animace je působivá. Film má některé nedostatky, ale celkově je to dobrá podívaná.
  • Zábavný a originální
  • Skvělý humor
  • Herci jsou sympatičtí a věrohodní
  • Není dokonalý
  • Film může být příliš dětský nebo kýčovitý
  • Film nemá hluboký nebo originální poselství nebo téma
ondrejxsima
ondrejxsima
374 bodů
6
Příspěvek obsahuje spoiler!
sammikk_
sammikk_
330 bodů
8
Je to kurde nápaditý ale vlastně není, film je na lepší notě první hodinku filmu. Reálný svět je takřka nevyužitý a je to fakt smutný protože ten jsem si užíval nejvíc :(. Ryan a Margot si dávají role s přehledem (viz. Ryanovo I'm just Ken vystoupení), to samé i casting sex education nebo i skvělý Simu Liu. Celkový production design je nádherný, ale ta druhá část filmu ztrácí na originalitě a jede do klasické klišé linky. A nebýt té hloubky tak se z toho pro mě stává malinký průměr ale, díky příběhu a psaní je to dobrý nadprůměr. Je to fakt dobrý, ale není to pro všechny.
Petra8619
Petra8619
329 bodů
10
Skvělý film, vtipný, dojemný. A úžasná hudba
MarekTulen
MarekTulen
307 bodů
3
Nemám rád Barbie a tady to není jinak, čekal jsem že mě to třeba překvapí, ale je to to, co jsem od tohoto očekával. Za mě propadák, úplně na hovno dialogy, skoro jsem se celou dobu jen nudil a snad jediný co tu mohu pochválit je Barbie svět, který ze začátku s postavami tvoří něco, u čeho jsem neměl pochyby, vše se ale rozbilo v následujících minutách filmu. Jo a jinak Barbenheimer dokončen. <3
roman21
roman21
292 bodů
7
Letní komedie, která byla ozvláštněná fenoménem Barbenheimer. Vlastně na to díky tomu asi pohlížím jinak. Upřímně bez toho hypu bych na to nešel do kina. Ale překvapilo mě to. Nevěděl jsem co čekat a tak mě to nezklamalo. Feminismus byl trefný, občas až přehnaný.
  • Ryan Gosling
  • Michael Cera
  • Nechápu, proč se lidi irl chovali jako npc
Leefko
Leefko
292 bodů
8
Ironizace i obhajoba Barbie, praštěná komedie i sociální drama, obhajování i kritika moderního feminismu. Barbie je úplně všechno, a je až s podivem, že Mattel spolu s Warner Bros. dali manželskému duu Gerwig-Baumbach sto milionů, ba co víc, jenom souhlas toto natočit, to je dle mého malý zázrak. I přesto je to obrovsky zábavné, velmi cynické a určitě ne pro děti. Herci jsou fantastičtí, hlavně Ryan Gosling hraje spoustu poloh Kena s nadšením, a očividně si roli naplno užívá. Celý Barbieland je naprosto geniální koncept, perfektně kontrastující svou plastovostí s naším světem. Zamrzí tak možná trochu doslovné feministické poselství filmu, konec, který se zbytečně snaží vyřešit více témat během velmi krátkého času, a nefunkční vývoj vztahu ústřední dvojice-matky a dcery. V jádru je Barbie ale především velmi nadsazená, ironická zábava, která si velmi dobře uvědomuje, co je a kde stojí, což jí dává dříve netušené možnosti.