Komentáře a recenze 64

4
Ach jo. Vše co jednička solidně vystavěla se dvojce daří rozbředit předlouhou expozicí vedoucí do prázdna. Jak se to vůbec sakra stalo? Více: https://www.youtube.com/watch?v=_1F-cSLT6hA
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Nebudu lhát, přišlo mi to strašně ospalé. Už jsme ani neviděli tolik zvířat, které pro mě byli tahákem prvního filmu, ale je to pochopitelné když hlavní děj je vlastně o něčem jiném než o samotných fantastických zvířatech. Brumbál, v podobě Jude Law, jako nebylo to nejhorší, nebylo to nejhorší :D Pořád se ale držím prvního dojmu, strašně ospalé, spousta dialogů, které neměli šťávu, byla to nuda, chvilková nostalgie s návratem do Bradavic to nezachrání, hrátky s bubákem, to už známe.. mohli tam dát něco jiného :/ prostě kdepak, jako pokračování docela obstojné, brát to jako samostatné dílo tak je to bída a děs.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7
Ten film má hodně dobrých jednotlivých momentů - baví mě Eddie Redmayne jako Mlok Scamander (byť hlavně tím, že až na pár vtipných zablbnutí se zvířaty to o něm vlastně vůbec není), baví mě také Katherine Waterston, protože se pořád tváří tak skvěle depresívně jako Danielsová z Vetřelec Covenant - a baví mě i představitelé dalších rolí, zejména tedy Johnny Depp jako Grindelwald (a jeho vlastně dost logický způsob, jak nastolit pořádek ve světě ženoucím se do druhé světové války) a Jude Law jako mladý Brumbál (který kupodivu vůbec nenosil hábity). Moc se mi líbí ztvárnění kouzelnického světa (včetně kouzelnické Paříže) - je velmi promyšlené, mnohem dospělejší než ve filmech o Harrym Potterovi, celkově prostě působí jako nové universum, do kterého lze v příštích letech zasadit nepočítaně dalších filmů. Příběh jako takový mi ale připadal zdlouhavý, nezáživný a týkající se lidí, ohledně kterých alespoň ve mě tvůrci nedokázali vzbudit takřka žádný zájem (a tři čtvrtiny filmu jsem vlastně přemýšlela, o koho tam vůbec jde). O to světlejšími záblesky pak byly momenty navázané na původní HP svět - velmi vítaný návrat do Bradavic s jejich studenty a Velkou síní, Brumbálovy vzpomínky na sestru, letmý vhled do rodokmenu Lestrangeovic rodiny, zapojení Nicolase Flamela, první zmínka o Nagini... Jenže tohle bohužel k oživení šedi odnikud nikam směřujícího příběhu nestačilo ani vzdáleně.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
6
Stručně řečeno, ten film nemá tah na branku, scénář nás zavádí k postavám, ke kterým nemám vztah. Prostě hodně nápadů, zvratů, kouzel (pořad nějaké triky, i když už nejsou potřeba). Vlastně jsem nevěděl, co mám sledovat, tak jsem se bavil, jak hraji komparsisté a co dělají. Jedna silná dějová linka by pomohla, než se po skončení filmu ptát zasvěcených, kdo kdo byl. Třeba kdyby se to čistě točilo jenom kolem hitlerovsky laděné postavy Grindelwalda, proč a jak se v něm mísí dobro i zlo, mohl to být nářez. Jenže není.
  • profesně zvládnutý film (FX, lokace, kostýmy, výprava, hudba...)
  • scénář a pro mě nevyjasněné postavy
8
Zajímavé ale bohužel místy až moc násilně naroubovane na potterovic ságu a jestli je ten konečný rozhovor fakt, ne jen johnyho další tah tak to běžte do prdele.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
6
HODNOTENIE: 6,5/10
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
3.5
Když jsem tu film hodnotil poprvé, věděl jsem tehdy do čeho jdu, protože jsem měl načtenou celou zápletku a hodnotil jsem tak v podstatě akorát filmařské hledisko. Ona je totiž akce jako taková na filmu celkem slušná, efekty povedené a hudba skvělá. Brumbál s Grindelwaldem taky fungují a Queenie s Jacobem, kteří fungovali v jedničce se vracejí, byť je jejich filmová linka navíc. Jenže film nemá žádný děj, má plno slepých uliček, běhání z bodu A do bodu B, odkud jdou zase jinam, protože jeden MacGuffin je nahrazen zcela jiným. Scénář je prostě zlo. Postavy jsou stejně jako u prvního dílu na místě jenom proto, že si to scénář žádá a ten v podstatě psal Grindelwald, protože všichni dělají, co on sám chce. Plno postav je tu zbytečných a většina z prvního filmu taky. Rowlingová se to navíc snažila napravit fan-servicem, jenže ten tu taky nefunguje, protože světe div se, odporuje tomu, co už napsala nebo prostě do děje vůbec nezapadá. A finální zvrat je naprostá blbost (celá dějová linka Credence je stupidní) a když si to tvůrci uvědomili, tak je ve třetím filmu potom zase trošku změněný. Hodnocení: 35 %
2 481 bodů
2
2/10
LenkaVL
LenkaVL
2 331 bodů
8
Nejnovější díl nové kouzelnické série jsem si nemohla nechat ujít. Na můj vkus je to takové protahované, také je tam docela málo těch fantastických zvířat. Místy mi to přijde až přetrikované.
  • potterovská série
  • triky
  • málo zvířat
  • otevřený konec
  • další díl za moc dlouho
Kuca25
2 132 bodů
8
Fantastická zvířata 2, no kde začít. Na film jsem se strašně těšil, New York byl hezký, ale kouzelnický svět mi tak nějak víc sedí do Anglie, proto jsem se trochu bál zase Paříže. Jako baví mě ta rozmanitost míst kde se série odehrává, ale Anglie a Potter prostě jde k sobě. Po shlédnutí musím říct že Paříž v kouzelnickém světě sedí jako Anglie. Hrozně se mi líbili scény v Paříži. Před tím než jsem film viděl jsem četl samé špatné recenze takže jsem se docela obával. Nejvíc se psalo o tom že je ve filmu najednou hrozně moc dějových linek. To je sice pravda, ale není to nic co by vyloženě ten film kazilo. Když se přesuneme k hercům. Jsem hodně rád že jsme konečně viděli Grindelwalda v podání Johnnyho Deppa, vždy jsem si myslel že Johnny Depp do kouzelnického světa patři a takhle velká role mu prostě sedí perfektně. Dále jsem si oblíbil i hlavní ženské postavy v podání sester, což je dobře protože v prvním díle mi zas tak moc neseděli. Trochu jsem se bál mladého brumbála a nakonec to byl nejlépe zahraná role.Jude Law je borec. Atmosféra je dobře nastíněná a když se objeví Bradavice všem se zatají dech. V druhém díle je mraky odkazů na Harryho a spoustu staronových postav což je pro film jedině dobře ale aby si tvůrci nevybili všechny arzenáli a v dalších dílec neměli jak překvapit. Na konec zmíním závěr filmu ten byl perfektní z náboru Grindewalda běhal mráz po zádech cejtil jsme ho jako mnohem vlivnějšího a mocnějšího kouzelníka než je Voldemort.