60%

Komentáře a recenze 64

lukas-juras
lukas-juras
426 bodů
8
Toto pokračování je jízda od prvního momentu. Film nabírá na tempu, každou vteřinou se něco děje. Posouvá diváka v informovanosti dál. Divák ale musí být velice pozorný, protože nového je zde opravdu mnoho. Od Mloka se zde pozornost přesouvá na Grindelwalda, který je herecky velice působivý. Je zde ovšem mnohem více cítit hlavní zdroj informací a představivosti J.K.Rowlingové v nacistickém světě hnusů. Jsem velice zvědavý, jakým směrem se ubere třetí díl, protože první a druhý díla mají společné to, že divákovi předložili spousty scén a ještě více nezodpovězených otázek. Ovšem postprodukce na tomto díle zamákla opravdu náležitě!
  • Johny Deep jako Grindelwald!
  • mnoho informací bez odpovědí
howrse
howrse
263 bodů
10
moc se líbilo pro mě lepší jak první díl BTW letta je nej.
sari.jurikova
104 bodů
6.5
Jsem velký fanoušek celého kouzelnického světa, jsem byla tímto dílem zklamaná. Po ukončení Potterovské série jsem se těšila na sérii filmů Fantastická zvířata. Ale jak už tomu bývá, jde to k horšímu a horšímu. První díl fantastických zvířat se mi velmi líbil, a tak jsem nadšeně čekala, co bude pokračovat. Avšak dvojka zcela zklamala má očekávání. Né že by film byl úplně špatný, ale čekala jsem od něj mnohem víc.
richard-bergman
79 bodů
6
První díl Fantastických zvířat se mi zalíbil, tudíž jsem do druhého dílu šel s tím, že od něj spoustu věcí očekávám a to byla chyba. Tím nechci říct, že se mi film nelíbil, naopak se mi spousta věcí líbila, jako např.: Bradavice, části kde vystupovali zvířata a části s Brumbálem. Co mě na něm ale zklamalo byl podivně složitý děj, u kterého jsem často nepochopil kdo je tedy příbuzný koho atd. Také se mi občas už zdálo, že to bylo zbytečně přeplácané efekty. I přes to se teším na další díl.
libro-lojin
77 bodů
3.5
Na to, že jsem jako malí těšil a zbožňoval filmy s Harrym a vždy jsem se těšil na to až jej budou dávat v televizi. Dostala mě ta dětskost a příjemná atmosféra. Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny jsou film, který převrací celý Pottrovský svět vzhůru nohama. Na to jak je obsazeno spoustu známých tváří, je herecký výkon velice slabí.
  • Působivé efekty a nápadité scény s malým Hrabákem.
  • Ve filmu je spoustu postav a málo času je poznat. Celé to působí zmateně. Není vůbec čas na oblíbené postavy, které všichni znaly z předchozích filmů.
jiri-kovac
63 bodů
5
První díl byla klasická seznamovačka s charaketrama, který budou v každém následujícím filmu. Pokud jsi fanoušek Pottrovského světa, tak by jsi měl/a na ten film 100% jít. Rowlingová zajela zase více do temnějšího světa, což je sakra dobře, ale ta úmorná první třetina filmu se fakt strašně táhne. Plus rozjela další nudnou linku a to o "chlapci" jménem Credence, jeho linka je dle mého nudná, otravná a až příliš složitá. Nejzajímavější je záporák, který je dle mého o dost líp zpracován než ten fašistický plešoun z Harryho Pottera, který nemá rád pomalu ani sám sebe. Bohužel tento díl trpí tím, že se nedrží své knížní předlohy, což je škoda. Tady se jedná hlavně o dějovou linku Harryho Pottera než o dějovou linku Fantastických Zvířat. Je to lehce nadprůměrný až průměrný film ze kterého si moc neodnesete. 50%
  • Grindelwald
  • Temnější atmosféra a více akce
  • Sympatické Postavy