60%

Komentáře a recenze 64

Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
6
Rozporuplný pocity. Na jednu stranu se mi strašně líbí, že Rowlingová zase zajela do temnější atmosféry, což člověku dokáže hned počáteční sekvencí s vynikajícím Grindelwaldem. Ale zpomalila. Vo dost. Hlavně první třetina se táhne naprosto děsným tempem, ani sympatie hlavních postav to příliš nezachraňují. Plus opět tam cpe podle mého nejslabší článek předchozího filmu, což je problematický hoch Credence, zde s ním ještě rozjela linku, která je až přespříliš složitá, plus řekl bych, že i zbytečná. Musím ale říct, že Grindelwald je daleko DALEKO lepší záporák než Voldemort. Nevím jak vy, ale anarchista, který jde přes mrtvoly v domnění, že vlastně koná v zájmu většího dobra, je pro mě daleko zajímavější, než mocichtivý fašistický plešoun, který nemá rád absolutně nikoho. Plus scény z Bradavic... (ano, jsou tam). Nostalgie do mě vrazila silou jak Grond do Minas Tirithské brány. Obzvlášť se ale Rowlingové povedla postava Lety Lestrange, scéna s bubákem mi přinesla husinu. Celkově jsou Fantastická zvířata vcelku zábavným a příjemným snímkem, ovšem ten název je trošku zavádějící. Fantastická zvířata by se měla škrtnout. Na rozdíl od předchozího snímku si jich člověk zas až tolik neužije. Potěší pár pojítek s HP sérií, obzvlášť nečekaný výskyt jednoho charakteru, u kterého jsem vyvalil oči. (Ne, není to Brumbál, ten byl btw skvělej.) Celkově to působí, jako kdyby snímek byl pouze takovým mostem mezi prvním a nadcházejícím třetím dílem, kde to Brumbál Deppovi určitě natře. (No co, to víme všichni, ne?) Rád bych tomu dal 4* , protože prostě pro svět Harryho Pottera mám nesmírnou slabost. Ale nemůžu. Bavilo mě to, ale nic moc to ve mně nezanechalo.
petr-hnyk
1 542 bodů
6
Je to barevné a hejbe se ;-) Musím uznat, že film táhne vizuální stránka. Výborně zpracované triky, drobné gagy v pozadí. Tentokrát se podařila i konverze do 3D a stojí za to si připlatit. Co je však naprosto odbyté se samotný děj filmu, kdy se neustále vynořují nové postavy (občas se snahou pomrkávat na fanoušky Harryho Pottera), ale samotný příběh je ve stylu, musíme jít tam s tím, abychom mohli natočit další krásnou trikovou scénu. Tak trochu mi to připomnělo Hvězdné války - Epizodu 1.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
6
Na jednu stranu opravdu dost nepřehledný chaotický děj s velkým množstvím postav, velkým množstvím zbytečností a velkým množstvím neustálého přepínání mezi scénami. Na stranu druhou je to vizuální žranice, herecké výkony jsou povětšinou velmi dobré (Depp, Law, Redmayne...) a samotný konec je natočen poměrně dobře a navíc nám dává množství otázek a očekávání pro díl následující. Ve výsledku taková průměrná Potterovka, s některými dobrými věcmi a některými poněkud horšími.
Cechulda
Cechulda
1 353 bodů
8.5
Dá se říci, že děj série se pomalu rozjíždí a naznačuje doplnění informací do původní série Harryho Pottera. Vypadá to, že krom další návštěvy kouzelnického světa s Mlokem Scamanderem bude obohacen celý již známý příběh. Já bych osobně určitě tyto filmy nezatracoval. Určitě bych je neporovnával se světem, který známe z Harryho Pottera. Bohužel to, krom posledních 3 dílů byl dětský svět. Tohle je trochu něco jiného. Možná temnějšího, možná dospělejšího, ale určitě ne nezajímavého. Podívejte se na to a posuďte sami.
  • akční scény
  • prostředí
  • herecké výkony
  • určitě zajímavější příběh než v prvním díle
  • zápletka
  • rozuzlení
Pajmen
1 204 bodů
3.5
Velke zklamani.
premontgomery
premontgomery
1 154 bodů
6
Šli jsme do kina s velkým očekáváním, ale HP to prostě už není, ale člověk by si to stále moc přál, aby to tak bylo. Prostě chybí jedna dvě postavy, s kterou byste šli, fandili, báli se o ní, nebo klidně i o "to", ať by to bylo cokoliv. Snad scénář bude příště lepší.
Octopusson
Octopusson
871 bodů
6.5
Když by se mě zeptali na pohovoru, čím se vyjímám a co dokážu, tak na místě odpovím, že znám historii kouzelného světa lépe než vlastní země, že jsem schopný nazpamět odříkat většinu pasáží a hlášek, které se objevily v knize nebo filmu a taky, že mým koníčkem je hledat kouzelné detaily i chyby, které J.K.R do mého nejoblíbenějšího světa nasekala. Tím se dostávám k filmu "Fantastická zvířata", který nese název podle "encyklopedie", kterou napsala hlavní postava a zas tak moc zvířat čekat nemusíme. Šel jsem na film hlavně z povinnosti vůči všemu, co věřím a čím žiju. Neodcházel jsem nadšený, ani nějak naštvany, nejvíce asi zamyšlený. To, co bych vytknul filmu nejvíc, byl děj, který průměrný strávník nemohl asi uplně strávit a tak se i pokusím svojí kritiku popsat. Pokud ste neměli k postavám žádný vztah, když film začínal, tak na konci ho mít taky nebudete. Děj byl dost podivný, hlavně proto, že většina postav byly celou dobu na stejném místě, čas od času došlo k nějakému nahodnému setkaní a jen a jen se čekalo, kdy se všechny postavy střetnou. Bordel v ději, který byl už tak zmatený, dělali flashbacky, které se vždy z ničeho nic přiřítily ve chvilce, když už ste si říkali, že víte, co se děje. Nakonec došlo k směřovanému a všechny postavy se potkali. Zas tolik se nestalo, krom Norimberského projevu od Grindelwalda a taky pár CGI draků, které měli zničit celou Paříž. To se naneštěstí nestalo, díky spojení všech hrdinů a za dramatické hudby zlé kouzlo zahnali. To by asi bylo to hlavní, co mi na filmu vadilo. Na druhou stranu jsem si našel na filmu spoustu věcí, které mi udělaly radost a v zásadě převýšily, to co mi vadilo. Kouzelný svět je prostě kouzelný svět. Zvířata super, Mlok taky, Brumbál a Grindelwald se povedli a hadám, že v příštích dílech dostaneme zfilmovanou verzi knihy od Rity Holoubkové -"Život a lži Albuse Brumbála".
JamesConnorGeek
823 bodů
6
(Zatím) nejslabší díl tehle série. Grindelwald okay, ale příběh se prostě táhne a nic moc mi nedal. Ovšem tu hudba a samotný Mlok a Jacob válí a zbožňuju je. Vizuál, hudba a akce jsou skvělé, jen to tahá dolu nezajímavý a nudný příběh s pár mínusy. 65%
darth vader
darth vader
714 bodů