Debbie a její parťačky

64%

Komentáře a recenze 49

6.5
Debbie a její parťačky jsou jasným důkazem,že i ženy za to umí pořádně vzít. Co z toho,že je to stále to samé dokola,když to prostě působí nápaditě a zábavně. Všechny přítomné dámy jsou skvělé a občas jsem měl pocit jakoby Sandra Bullock našla fontánu mládí. Bože jak ta vypadá stále skvěle. Filmu nechybí potřebný nadhled,přece jen vždy všechno klapne tak jak má což by asi v reálném světě tak hladce nešlo. Humor je velmi příjemný a loupež byla nápaditá. Pomrknutí po Dannyho parťácích je příjemným zpestřením. Pokud bych to měl v rychlosti shrnout : zábavný,letní,nenáročný snímek.
28 455 bodů
6
Ano, je to tak. Kdyby to náhodou někdo nevěděl, Danny Ocean má sestru, jmenuje se Debbie a oproti Dannymu se v ničem nezadá. Genderově vyvážený film na otřepané téma a bohužel, zcela zbytečný. To je jako kdyby vzniklo volné pokračování třeba Charlieho andílků, jen pohlavně obráceně. Takže co tu máme. Danny měl svoji jedenáctku, Debbie má osmičku. Dějově naprosto stejné, takže se v podstatě jedná o další remake a nebo jen o zoufalé vykrádání jednoho a toho samého. Místo činu je protentokrát New York. Atmosféra a zábavnost taktéž na stejné úrovni. Ve svém konceptu se po divácké stránce tedy nepředstavuje nic nového. Zkrátka se v rámci genderové vyváženosti převyprávěl ten samý příběh, jen s pochopitelnými drobnými změnami. Značně se událostmi a hlavně dialogy zlehčuje feministické poselství filmu, což filmovému výrazu značně škodí. Dámy jsou sice silné v kramflecích, ale nic naplat, pozitivní dojem prostě nevytvářejí. Nejedná se však o nudný film. Naopak. Diváckou pozornost si drží a to hlavně lhostejností k logice. Za pozornost stojí i soundtrack, který vlastně popkornovou zábavu zachraňuje a povyšuje. Snímek celkově vyznívá tak půl na půl. Nebyl by to špatný, jen kdyby tak otevřeně nekřičel do světa, že to, co dokážou chlapi, ženy prostě zvládnou také. Tudy tedy v oné genderové vyváženosti cesta nevede.
22 290 bodů
6
Film, který se tak strašně snaží nebýt špatný, že nakonec není vůbec nic. Nepřekvapivý scénář drží sotva krok s publikem (natož, jak by bylo u heistu žádoucí, aby ho předcházel) a herečky mají co dělat, aby uplatnily své jindy jistě existující charisma. Když se podíváme, kam vzal Soderbergh tenhle formát s Loganem a kde je toto, není asi potřeba dodávat víc. Rutina, která občas funguje.
4
Snaží se to mít ten šmrnc heist komedií, hlavně tedy Dannyho parťáků, jenže problémem je, že i přes tu fainovou svižnost mi to všechno přišlo hodně nucené. I přes to obsazení rychle zapomenutelná záležitost.
sabule
14 227 bodů
7.5
Film jsem viděl minulý týden a i když se tváří jako že je určený hlavně pro něžné pohlaví,bylo to povedené a bavil jsem se.Je to hodně postavené na hereckých výkonech ostřílených filmových harcovnic,ale překvapivě až moc dobře jim sekundují jejich méně známé kolegyně.Jenom ten český překlad filmu je hrůza a nechápu,kdo to vymýšlí !!
bayern
13 716 bodů
7
Až na ten nemožný český překlad filmu jsem si to moc užila.Je to slušná jízda od začátku do konce s plejádou velmi známých a ostřílených hereček,které samozřejmě film vytáhnou i z hluchých míst.Dobrý a propracovaný nápad na uloupení mega náhrdelníku za nevídanou cenu a hlavně jeho zrealizování je super.
8
Dannyho parťáci jsou dodnes super! Kdykoliv mě napadne jaký film si zrovna pustit, hlavou mi projede zrovna Danny Ocean a jeho tým. Dodnes se jedná o zábavnou pecku s perfektní režií, perfektními herci a především pohodovou zábavu. Dvojka je poté důstojné pokračování a trojka pořád zábavná jednohubka. Debbie a její parťačky jsou poté spin-offem Dannyho (Debbie je Dannyho sestra, o které se v předchozích třech filmech ani slovem nezmínil) ve kterém se Danny vůbec neobjeví (ale dost se o něm mluví) a vlastně téměř ani nikdo jiný z původní party (dvě camea radši prozrazovat nebudu!) Zatím co Danny měl poprvé dohromady 11-členný tým, jeho sestra si vystačí pouze s 8-členným. A pak už je jenom otázka jestli ten film funguje. A.... ano funguje. Nejedná se o nic co by mohlo konkurovat s Dannyho parťáky nebo je dokonce překonat ale je to dost dobrý film.Vůbec se však nejedná o něco co by se vůbec Dannyho partě přiblížilo. Je to pořád film natočený především pro dámské publikum-místa kasín z Dannyho trilogie vidíme spoustu šatů, šperků a luxusních večírků a hlavní zápletka je o krádeži cenného šperku. V tom ale problém nevidím. Celou dobu ten plán totiž jede, dává jakž takž smysl a i když tým nemá tak skvělou chemii jako v Dannyho parťácích špatnou jí rozhodně nemá. Sandra Bullock je dámskou verzi George Clooneyho ale tam to dává jakž takž smysl když jde pořád o stejnou rodinu. To, že Cate Blanchett ale kopíruje Brada Pitta, Rihanna Matta Damona a Awkafina Shaoba Qina je věc druhá. Nejedná se tak vlastně o plnokrevné postavy protože jde alespoň o vzdálené kopírky. Nepřijde ani žádný velký šok (ta šokující pointa na konci se dá odvodit už z názvu filmu). Herečky ale mají talent, jako tým fungují a tak to vlastně i rychle uteče. Opatrný palec nahoru, pokračování nepotřebuju.
avenis
avenis
8 256 bodů
9
Tohle volné pokračování Dannyho parťáků nezůstalo předchozím dílům nic dlužno. Navazuje dokonale na téma perfektně promyšlené krádeže a místy se na chvíli objevují i některé původní postavy minulých dílů. Výběr hereček je perfektní a scénář taky. Dnes mi to prostě sedlo a věřím, že i další shlédnutí mě znovu potěší. Kéž by i tato ženská odnož měla více pokračování. (13.6.2022)
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
7
"Byl bys nadšenej." Dívčí verze Dannyho parťáků je tady. Ve filmu je to samá kočka, takže se na to příjemně kouká. Nejvíce zaujala Hathaway a Blanchett. Sranda ovšem byla i s heckerkou Rihannou. A o co že to vlastně jde? Dámy se rozhodli ukrást drahocenný šperk... To je celá zápletka. Nepadají tam sprostá slova a je to klidné, ač dějové místy hodně nerealistické. No, ale ruku na srdce, který americký film je? Je to film na pohodu, který předloze nedělá žádnou ostudu. - 70%. P.S: Doufal jsem, že se Clooney objeví alespoň v jednom záběru.
limeta
limeta
5 179 bodů
7.5
Oddechovka, která se dá vydržet až do konce. Nicméně Gary Ross dost vařil z vody a jedno ochutnání bohatě stačí. Zkrátka Dannyho parťáků je to hodně slabý odvar. Náměty na fintičky lupiček lupičů asi pomalu docházejí, a tak mám pocit, že plnokrevný vychytaný nápady z Podrazů, Parťáků apod. zázraky moderních technologií a zaklínací formule, že všechno se dá nějak hacknout, plnohodnotně nenahradí.