64%

Komentáře a recenze 49

blazma
blazma
4 928 bodů
8
Vezměte příběh Dannyho parťáku, udělejte z nich ženský, nějak to propojte ať to vypadá na spin off a né jako obyčejná vykrádačka a doufejte, že to lidi přijmou. Na mě to funguje. Herecké obsazení je výborný, Sandra s Cate to táhnou, Rihanna jako zevlák a hacker taky vypadá v pohodě. ostatní se taky drží ať to tu nejmenuju všechny. James Corden je moje slabina, toho chlápka prostě žeru. Já se bavil.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7
Film, který beze zbytku staví na účasti představitelek hlavních rolí. Sandra Bullock jako hlavní strůjkyně celé náhrdelníkové loupeže je snad víc sexy než kdy dřív, Cate Blanchett v roli její parťačky má charismatu na rozdávání, Helen Bonham Carter je jako roztržitá zadlužená módní návrhářka k sežrání, Anne Hathaway v roli povrchní hvězdy parádní a Rihanna má pořádný šmrnc. Ale tím to bohužel končí - představa, že bych se na tentýž příběh dívala s neznámými tvářemi v hlavních rolích, je trochu děsivá. Zápletka působí dost tuctově a v závěru jsem příliš nepochopila roli Richarda Armitage - tak nějak jsem čekala, že v jistý moment rozehraje nějakou řádnou protiakci a ono nic. A se přitom mělo jednat o někoho, kdo kdysi tu superchytrou kombinátorku podrazil a dostal do basy, což si tak, jak nanicovatě ta postava byla napsaná, ani při nejlepší vůli nedokážu představit. Ale jako oslavu inteligentních a krásných zralých žen to beru všema deseti, takže Kinoboxu díky za pozvání;-)
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
6.5
Co se hereckých výkonů týče, je film úžasný. Nápad filmu je dobrý a příběh až na jednu poměrně velkou chybu taky. Tou chybou je, že se ve filmu vůbec nic neposralo, nemělo to ten správný zlom, jako měly všechny díly Dannyho parťáků. Takové ty věci, jako ty nelogické brýle už do toho moc nepočítám, ale ten zlom tam vážně chyběl. Film doporučuji asi všem a zejména feministkám, protože očividně ženy vše naplánují, tak, že to musí vyjít.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
4
Ženský musí s prominutím, všechno posrat.
kknk2
kknk2
2 989 bodů
7
Dámy se loupeže zhostily dost solidně, jejich vystupování je humorné a má ten správný zločinecký šmrnc. Z mého pohledu měl děj až moc jednoduchý průběh a málo zvratů, takže působil dost nerealisticky a ve srovnání s o rok mladšími Loganovými parťáky ne tak geniálně.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
9
Bomba!
stantheman
stantheman
2 399 bodů
4
Nechápu jak herečky tohoto kalibru se mohou propůjčit takovému něčemu. .. Bez nápadu, vtipu...bez jiskry..bez komentáře.....m.
65David21
65David21
2 116 bodů
7
Remake s jiným pohlavím, toť být Ocean´s eight/Debbie a její parťačky a rozhodně to není nic dokonalého (nebo možná dobrého :D ).
Zjišťujeme že Danny Ocean má sestru a ta překoná překážky a udělá velkolepou loupež, jak prostoduché. Musím vyzdvihnout především herecké výkony, ty jsou totiž vážně velice působivé. Není to nic extrémního, ale já jsem jakožto divák nenáročný docela, takže dejme tomu. 7/10
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
6
Dannyho parťáci v ženské verzi. Úplně takhle jednoduše se děj celého snímku dá popsat. A přesně v oné jednoduchosti tkví ten zásadní problém - ten film jinak nepřichází s ničím novým. Je to v podstatě jen replika předchozích snímků, akorát jen se slabším padouchem, menším napětím a koukatelnější skupinkou hrdinů. Film tak trochu i vykrádá vymoženosti z M:I série, což vůbec nekoresponduje s kouzlem Clooneyho bandy, která se ke svému cíli vždy dostala sice velmi komplikovaným, ale zároveň stále uvěřitelným způsobem. Nenechte se voblbnout obsazením, protože veškeré zlodějky hrají samé skvělé a sympatické herečky (Cate Blanchett, Sandra Bullock, Anne Hathaway, Helena Bonham Carter), Ocean´s 8 je docela zábavným, ale i ve výsledku dost průměrným "heist" snímkem, ze kterého vám jen těžko spadne čelist na zem. (Možná tak maximálně z Rihanny v červených šatech, fííha..) Sorry dámy, ale bez jakékoliv misogynie či antifeminismu musím říct, že chlapcům se to povedlo lépe.
davsuch
davsuch
1 057 bodů