Komentáře a recenze 59

7
7/10
tomlery
tomlery
2 141 bodů
10
Žádný z filmů Jumanji jsem nikdy neviděl a říkal jsem si, jaká kravina to musí být - film o tom, že propadneš do hry a poté hraješ hru sám za sebe přímo uvnitř dění? Ovšem poté jsem byl u bratra, kde film běžel a ten úryvek mě natolik oslovil, že jsem si musel pustit tcelý film. Rázem jsem změnil názor, protože zpracování je naprosto úžasné a dokonalé. Nejvíce mě na filmu baví to, že dospěláci jsou stále děti, které zjišťují, co vlastně umí. Díky tomu film dostává nádech komedie, u kterého se můžeš skutečně uvolněně zasmát! Nevidím jedinou chybičku a nemohu se dočkat, až uvidím druhý díl.
Kuca25
2 132 bodů
8
Doufal jsem že film nebude předělávkou původního filmu, což se nakonec splnilo. Film byl zábavný, o to se postaral hlavně Kevin Hart který je prostě vtipný vždy. Líbilo se mi herecké obsazení, s Johnsona a Harta se stává nová komediální dvojka. Už v centrální inteligenci byli spolu skvělý a tady s tim pokračují. Je mezi nimi skvěla chemie. Nemám rád filmy kde se lidi převtělují zvlášť když je to žena do těla muže. Ale v Jumanji mi to prekvapivě nijak nevadilo. I přesto že na plátně byli jini herci furt jsem si uvědomovál jaky jsou postavy mimo hru. Jinak mi film přišel docela krátký a bez hlubšího příběhu. Je to spíš taková lehčí oddechovka. Přemýšlel jsem mezi třemi nebo čtyřmi hvězdami nakonec dávám čtyři kvůli hlavně kvůli vtipu a obsazení. Rozhodně ne kvůli příběhu.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7.5
Překvapivě docela slušná jízda! I když možná to bude primárně tím, že mě neskutečně potěšilo ono videoherní pojetí, což je pro mě, věčného A HRDÉHO(!!) milovníka PC her, vyložené blaho. Navíc jsem velkým fandou původního Jumanji z devadesátek, i když je ale pravda, že na něj zde zas až tolik odkazů člověk nenajde. Herecká čtveřice ale vynikající! Byť má snímek dost průměrnou akci i humor, stejně má určitou ladnost a žoviálnost, díky které divák nezačne usínat v křesle či se koukat na hodinky. Hlavně to na člověka dýchá onou úsměvnou atmoškou dobrodružných bijáků ze začátku minulého desetiletí, která třeba já mám docela rád. Řekl bych, že to je i parádní chemií mezi všemi čtyřmi pardály, obsazení je to fakt skvělé. Obzvlášť Rock a Hart jsou kámoši do deště. Nic převratného, ale na novodobou dobrodružnou komedii je to slušný nadprůměr. Btw, kdyby nad tím někdo přemýšlel, tak toho hlavního klučinu jsem opravdu hrál já.
king-kurt
king-kurt
1 280 bodů
7
Byl jsem převapen skvělým nápadem výměny postav ve hře a poprvé v životě jsem dal Dwayne Joohnsona. Navíc Jack Black k sežrání. Super, dobrá akční zábavka, jak má na sychravé nedělní odpoledne být s dobru partou. Zkusili jsme plátno a "itunes" to uneslo. Asi nejlepší půjčovna, co se týká HD a to jsme zkoušeli ledacos.
Pajmen
1 204 bodů
7
Wow. Super. S původním Jumanji jsem vyrostl a bál jsem se, že remake dopadne stejně tragicky jako většina ostatních. Nicméně nové zpracování přineslo spoustu nových nápadů a krásně zapadá do dnešní doby mladých lidí, takže místo klasické deskovky už tu máme videohru a tím se mění dost zásadně pravidla hry. Krom některých prkenných výkonů mladších herců jsem byl velmi spokojen. Mnoho akce, k tomu pár vtipných a citových scén. Palec nahoru.
Pavliss
Pavliss
907 bodů
7
Scénář: Chris McKenna, Erik Sommers, Scott Rosenberg, Jeff Pinker, | Režie: Jake Kasdan, Produkce: Matt Tolmach, William Teitler, | Hudba: Henry Jackman, | Kamera: Gyula Pados, | Střih: Mark Helfrich, Steve Edwards, | Distribuce: Sony Pictures, Entertainmen, | Rozpočet: 90 milionů dolarů, | Tržby: 942,1 milionu dolarů, | Děj. Čtveřice studentů(Spencer,Anthony Fridge přezdívaný Chláďa, Bethany a Martha) objeví videohru Jumanji. Náhle se sami ve hře ocitnou a stanou se avatary, které si vybrali. V džungli je čeká dobrodružství plné nástrah a nebezpečí, ale také zábavy a adrenalinu.
sugi
752 bodů
10
… s prvu jsem k filmu přistupoval skepticky , jelikož jsem počítal , že to bude nepovedená reinkarnace Jumanji s výborným Robinem Williamsem s roku 1995 … ale k mému překvapení je to spíše volné pokračování kde tvůrci poukazují na původní Jumanji zmínkou o Alanu Parrishovi ( hlavní postava s roku 1995 ) … takhle si představuji reinkarnaci starých filmů … nakonec se tvůrcům povedla OPRAVU VÝBORNÁ KOMEDIE , která nemá , kromě námětu , nic společného s Jumanji roku 1995 , ale přitom by se dalo říct , že je to druhý díl …
minimoj
587 bodů
9
Znám samozřejmě starší verzi s Robinem Williamsem a tak jsem očekávala co nového film přinese a musím ocenit, že nebyl jen verzí s novými efekty, ale měl v sobě i jiskru nových nápadů v dějové oblasti. Každopádně jsem se dobře bavila doporučuji návštěvu kina, nejlépe ve 3D všem.
mikewin
mikewin
569 bodů
8
mám rád herce Dwayna Johnsona a staré Jumanji s Robinem Williamsem se mi moc líbilo. Moje očekávání se vyplnilo, film byl bezva, především kvůli nápadu hru přepracovat a postavy přenést do nových identit. Samozřejmě i filmové triky šly od dob Williamse hodně nahoru. Doporučuji ke zhlédnutí.