Jumanji: Vítejte v džungli!

76%

Komentáře a recenze 59

8
Vůbec bych nečekal,že to napíšu,ale tohle "pokračování" Jumanji je v mnoha ohledech lepší než verze s jedinečným Williamsem. Rozjezd byl sice trošku pomalejší,za což nejspíše mohli nevýrazní hlavní hrdinové (kromě děsně sexy Madison Iseman),ale jakmile se děj přesunul do džungle a na scénu nastoupili avataři vybraní pro hru začne snímek výrazně nabírat na obrátkách. Nejvíce zábavných scén zde spočívá právě v té rozdílnosti mezi hráčem a jeho avatarem. Tvůrci tak dostali mnoho příležitostí jak diváka pobavit. V tomto ohledu si nedokážu vybrat zda mne nejvíce bavil The Rock, Jack Black,nebo Kevin Hart. Každý z nich byl výborný svým vlastním způsobem. Hodně se mi líbila vzpomínka na Alana Parishe při které jsem musel skoro zamáčknout slzu. Přesně nějak takto by měla vypadat dobrodružná rodinná komedie. Nechybí zde pořádná akce,zábava a pěkné prostředí.Pobavil jsem se výborně a už se nestalo hodně dlouho,aby mi nějaký snímek tak rychle utekl.
29 898 bodů
8
Nové Jumanji Neudělalo původní verzi ani zdaleka ostudu a v mnoha ohledech je druhé pokračování i lepší. Přejít z deskové hry na videohru byl skvělý nápad, navíc to není uděláno megaomoderně a byla zvolena staší hran a prakonzoli. Scénáristům se podařilo do filmu zakompomonvat minimum klišé, film má slušný spád. Za mě povedený kousek.
22 285 bodů
6
Rozhodně ne tak špatná podívaná, jak jsem se bál. Jack Black umí prodat i ty dick jokey. Nečekal jsem, že k tomu filmu budu moct mít stejný vztah jako k verzi s Robinem Williamsem, která mi v dětství dávala noční můry a zároveň jsem se na ni nemohl přestat koukat - i když samozřejmě myslím (už jen při pohledu na režijní políčko), že dnes by na mě ten film už nepůsobil moc dobře. Každopádně tohle ani necílí na rodinnou podívanou s potenciálem stát se klasikou, jde o spotřební blockbuster, který plní účel. Mrzí mě, že se důmyslněji nevyužívá herní princip (opět v porovnání s důslednou tahovostí originálu) a i když se pořád mluví o levelech a životech, nenabízí to propracovanější hříčku s médii, jak mohlo.
6
Původní Jumanji asi jde označit za neurážející rodinnou zábavu, a tohle pokračování je zhruba na stejné úrovni. Casting 100% využitý a místy fakt hodně vtipné.
7.5
Tohle se povedlo. Jak je úvod hodně tuctový a všechny postavy (snad kromě sexy Bethany) jsou vykresleny nenápaditě a nudně, tak pasáž uvnitř hry má velké grády a takřka neustále baví tím, jak cpe nově vytvořené avatary do kontrastu s jejich reálným předobrazem. A tak se stalo, že mi vůbec nevadil ani The Rock, který hraje ještě víc nadneseně než jindy, ani Kevin Hart, který byl ve většině případů fakt vtipný, a samozřejmě ani Jack Black, jenž mi jednak nevadil nikdy a navíc si tu střihá svou snad nejzábavnější roli ever. Tempo je správně nabušené a nehorázně se mi zamlouvalo celkové pojetí vyprávění, které dokonale evokovalo videoherní svět a působilo svěže a nápaditě (postavy roboticky prohlašující své herní repliky, postupné ubírání životů a systém několika levelů s novými překážkami, který nepůsobil vůbec repetitivně, čehož jsem se přitom dost obával). Jasně, občas je to srandovně digitální a špatně sestřihané a humoru by mohlo být ještě víc, ale stejně jsem se prostě výborně bavil a musím ocenit, že Kasdan si hlídá vývoj příběhu i postav a nestrhává to pouze k bezduché adrenalinové jízdě napříč digitálním prostředím (tedy k tomu, co zčásti zabilo Valeriana). Jedno z nejmilejších překvapení letošního roku...
bayern
13 716 bodů
8
Velmi povedený restart klasiky 80 let s dobrým hereckým obsazením,který se sice přesunul do džungle,ale tím se naopak stal ještě více nebezpečným pro partu hráčů této hry.Určitě se budete v kině bavit,protože tohle je dílko pro celou rodinu a akce střídá akci.
10
Robin Williams je mrtev. Je jedno jestli jste se s tím smířili nebo vám stále tak moc chybí je ale mrtev. Naštěstí když zazní jeho jméno v jeho odkaze zní kultovní filmy jako Táta v sukni, Dobrý Will Hunting, Společnost mrtvých básníků nebo právě původní Jumanji. Fantastická pohádka ve které z deskové hry v Americe objeví všelijaká africká havěť je dodnes populární a v dnešní době kdy se pokračuje ve všem/vše se restartuje/vše se rebootuje muselo dojít i na Jumanji. Williams u toho tentokrát není ale je u toho třeba Dwayne Johnson nebo Jack Black. A koncept je tentokrát opačný tedy, že se čtveřice středoškoláků z dostane do a snaží se jí vyhrát. A jak toto ´´pokračování´´ dopadlo? Překvapivě dobře. Z traileru to sice vypadalo fajn avšak nebylo jisté, že z toho bude dobrý film a hlavně nebylo jisté jestli nebude dělat originálu ostudu. Ono tady nejde tolik o skládání pocty jako třeba v případě Jurského světa nebo nových Star Wars (i když třeba odkaz na Williamsova Alana Parrishe zahřeje u srdce) ale spíše opravdu pokus o něco jiného. Původní Jumanji mám hrozně rád ale ty efekty jsou na tu dobu příliš rušivé. Nové Jumanji má ty efekty parádní a tudíž to neruší. Geniální na tom filmu jsou také postavay: Čtyři mladí (šprt, outsider, borec a fešanda) se přesunou do hry každý obdrží nějaký typ postavy: Ze šprta Spencera je najednou silný archeolog, z borce Fridge inteligentní prcek, z outsiderky se stane fešanda a z fešandy se stane obtloustý chlap. Při tom ale zůstávají sami sebou. A každý z herců si rolí užívá: Dwayne Johnson, Karen Gillan, Kevin Hart a Jack Black jsou ve svých rolí úžasní a například Black ukazuje, že na to stále má a scéna kdy se snaží naučit postavu Karen Gillan flirtovat s muži (protože jako outsiderka s nimi nemůže ani mluvit!) je prostě komediální zlato. Celkově je ten film hrozná švanda a objeví se spousty výborných nápadů. Především jsem si ale u filmu vzpomněl na něco na co jsem ani nepomyslel: Na filmy s Indianou Jonesem a už jenom kvůli tomu, že si nejsem jistý jestli se Indiana Jonese 5 opravdu dočkáme (A i kdyby, věk Harrisona Forda je na překážku) to bylo příjemné překvapení. Dopadlo to výborně a to čekal málokdo a zvláště překvapil režisér Jake Kasdan (režisér fajn komedie Zkažená úča a trošku méně fajn komedie Sex Tape) který dokázal něco takového utáhnout. Viděno v kině:2x
M3lios
M3lios
9 141 bodů
8
Jumanji 2 malo vysoký predpoklad na to aby neuspelo: Hral tam Dwayne Johnson, Je to pokračovanie bez pôvodných hercov, bez Robina Williamsa ,Trailer bol povrchný a fádny ,ale hlavne to ,že si film povedal ,že pôjde do kín v dobe ,keď sa bude premietať Star Wars a pokúsi sa mu konkurovať. Ale na prekvapenie všetkých sa z toho stala decentná komédia ,ktorá svojej predlohe hanbu určite nespravila. Dokázala zmiešať staré s novým a dokonca priniesla aj niečo nové a nevídané - herné klišé vo filme :D . Dokonca ten film dokázal zarobiť takmer 1 miliardu v čase ,keď sa premietal Star Wars. Čo viac si želať? Jedine to ,aby trojka (áno, trojka sa fakt točí) nebola len bezduchá vykrádačka dvojky. 77% a viac o filme neprezradím.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
8
i ked dvojhodinova dlzka je obcas zabijacka, stale ide o dobru zabavu (urcite lepsie ako povodny film) ktoru taha nahor hlavne vynikajuci soundtrack od henryho jackmana, ktory dava pripomenut na indiana jonesa ci dokonca i predatora...
p.a.douch
p.a.douch
8 362 bodů
8.5
Jdete se do kina bavit? Jděte na Jumanji. Musím říct, že mi tenhle film sedl. Sympatičtí jsou jak představitelé hrdinů z reálného světa (Isemanová, Turnerová, Blain a Wolff), tak jejich alter ega ze hry. Gillanová, Black, Johnson, Hart a Jonas jsou sice o něco lepší. Je to ale hlavně proto, že Ti měli velkou šanci pořádně se vyblbnout. Bobby Cannavale jako zloduch taky ujde. Jake Kasdan to zvládl obstojně. Jumanji se nesnaží původní film kopírovat a tvůrci udělali dobře. Takže můžu jen vřele doporučit.