77%

Komentáře a recenze 52

Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
8
Hodně tísnivá atmosféra a horrorový nádech větší než bych čekal a to vytěžil Jordan Peele jen z tématu týkající se rasismu, film jede v neskutečném tempu dobrých 80 minut, pak bohužel to odhalení zápletky z toho nevytěžilo maximum a bylo to od té doby bohužel trošičku slabší, nebýt toho, tak je to jeden z nejlepších a nejoriginálnějších horrorů, takhle to je jen hodně dobrý horror. Jsem z něj zároveň velmi nadšen, ale také je mi líto, že to rejža nedotáhl do vysněného konce, škoda, ale jinak dost dobrý.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
8
Velmi zajímavě a originálně pojatý horor, na němž nejvíce oceňuju skvěle vybudovanou atmosféru, kdy ke konfrontaci dochází až v posledních dvaceti minutách a právě tato část snímku je ta nejméně strašidelná, protože už divák ví, o co tam vlastně jde. Právě první tři čtvrtiny filmu jsou bravurní v tom, že člověk cítí, že je něco velmi špatně a jediné, na co má chuť, je z plna hrdla křičet jednoduché Uteč! Na závěr bych ještě rád napsal, že mě velmi potěšil vývoj s protagonistovou přítelkyní, který byl sice překvapivý, ale zároveň hluboce logický a zneklidňující.
ScarFace_V8
ScarFace_V8
880 bodů
2
‚A zase ti zlí bílí lidé omg'... Čím více lidé kolem mě „produkt“ hypují, tím více přestávám mít zájem o to se do toho vůbec pustit. Ale přece jenom na to jednou dojde. Od filmu jsem nic neočekával a určitě se jednalo o lepší výsledek než Peelův novější počin „Us/My“. Po laciném úvodu dostává film leště lacinější úvodní titulky působící jak z nějaké laciné romantické slaďárny z pondělního odpoledního programu TV Barandov. Fajn, přežil jsem, kecy „Black & White“, jdeme dál… i hlavní protagonisté jdou dál. A tady jsem se opravdu začal bavit – sakra! Remake filmu Fotr je lotr! Jen tady se děje něco jiného, divného! Nebo tam se taky dělo něco divného? Vždycky se děje něco divného. Začíná noc, debilní kecy fotra máme za sebou a je na čase na nás udělat „Boo“. Jak nečekané, jak nepředvídatelné: fuj to jsem se lekl! Ani toho černého chlapce nenechají v klidu si zakouřit. Pak nastává den, kdy na sebe všichni blbě čuměli a pak se začalo něco dít… Konečně! Celková zápletka docela cool, vtípky docela cool… Co se začalo něco dít, už to docela udrželo až do konce poměrně bez problémů. Každopádně film je asi takovým hororem jako Zelená míle komedií. Až kupodivu, že se někdo s takovou tvorbou může vyšvihnout mezi nejhypovanější lidi současnosti, ale nikoliv překvapivé když se zaobírá tvorbou zaměřenou čistě proti bělochům že jo.
tindersticks
tindersticks
783 bodů
8
Dobré, dobré! Začátek vypadal na kopii Levinovy klasiky, od které se to tedy nakonec odklonilo, ale odklonilo srozumitelně žánrově přijatelně. Peele umí dávkovat atmosféru a vzbuzovat podezření a když navíc přimíchá humoristickou postavu kamaráda hlavního hrdiny, nemá to chybu. Trefovaný rasismus navíc z filmu netrčí, naopak, je pevnou součastí snímku, nepřekáží a plní svou funkci. Jeden z nejzajímavějších žánrových kousků posledních let.
Milena107
729 bodů
8
Vynikající hororový film režiséra Jordana Peeleho, který si napsal k filmu sám scénář a podle mne si vedl bravurně. Výborný nápad, skvělé obsazení donutí diváka v napětí sledovat celý 104 minut trvající horor i konečný závěr, takže divák se opravdu nenudí.
lukas-juras
lukas-juras
426 bodů
8
Když jsem koukal na upoutávku, bylo mi jasné, že uvidím další průměrný film... A ejhle. Z oflákaného tématu se stalo skvěle zpracované dílo, které mě donutilo si uvědomit, že v mnohých momentech žiju s postavou a skoro tak říkajíc nedýchám. A dopředu neprokouknutelné rozzuzlení charakteru postav, to je třešnička na dortu!
Bretislav
Bretislav
242 bodů
6.5
tady nejde o žadny horor,thriler jako řemen,docela zajímavy film,spoustu napětí,byt mohlo tam byt více akcí,film ze zajimavym,avšak necekanym zaverecnym rozuzlenim,
Kajinkamajinka
151 bodů
8
Zajimavé. Moc horor to nebyl, ale bylo to dost napínavé. Divnolidi a jeden černoch dokázali vytvořit zajimavou zápletku. Na filmu se mi líbilo, že když ten kluk zjistil o co všem jde, tak se s tím moc nemazal a pořádně s něma zametl, aby si zachránil krk. Ne jak v jiných podobných filmech, kde dělá hlavní hrdina (ka) jednu chybu za druhou.
lida.kretsch
57 bodů
8
Tak tohle byla opravdu zajímavá podívaná. Téma rasismu jakoby nás vrátilo do 60. let Ameriky. Nelze jinak než hlavnímu hrdinovi fandit. Finální jízda plná krve a čiré snahy zachránit si život byla fa-mó-zní. Funguje jako horor i jako silně psychologický thriller.
samba-samoura
samba-samoura
28 bodů