66%

Komentáře a recenze 30

Květka
Květka
711 bodů
8
Na finální díl Labyrintu jsem se hodně těšila a nemohla se ho dočkat. A film nezklamal. Nemůžu ho srovnávat s knihou, protože se dějově trochu rozcházejí, myslím ale, že oba měly co do sebe. Herecké výkony byly opět skvělé. Vražedná léčba mě bavila, určitě si to pustím znovu.
Snekac
Snekac
691 bodů
6
Na prvním dílu jsem byl v kině dokonce 2x, druhý se mi také líbil, bohužel třetí je zklamání. Až příliš mnoho "náhod", filmových klišé až kýčů... První dva díly se víceméně držely knižní předlohy, u třetího dílu už byl film z velké části jiný. Neříkám, že to je nutně špatně, ale výsledek mě po víc jak 2letém čekání zklamal... Pokud jste nečetli knihy, rozhodně je doporučuji, zejména třetí díl vás, věřím, příjemně překvapí.
katie-raijin-bosek
katie-raijin-bosek
501 bodů
7
140 minut mi prislo prehnane moc, klidne by stacilo o pul hodiny mene. Prvni pulka mela rychly spad, druha se dost tahla. Obcas jsem si pripadala, ze sleduju film od Michaela Baye (vybuchu tam byla hromada). Dvakrat mi nejaka ta slzicka utekla (a vzdy se to tykalo toho sameho cloveka), mockrat jsem si prala, aby jina osoba uz konecne dostala, co si zaslouzi, coz se mi splnilo. A ackoli na Game of Thrones nekoukam, Aidan Gillen ocividne dostava role totalnich magoru. A wtf moment nechybel, ale potesil.
lukas-juras
lukas-juras
426 bodů
7.5
Za mě se nic nemění. Film si drží tempo a styl jako předchozí dva díly. Jediné co přibývá, je tlak na Tomase a jeho okolí. Je zde kladen důraz na technické zpracování a větší variabilitu myšlenek. Člověk tak nemá možnost moc předpokládat, co bude následovat a když, tak je vyveden z omylu. Do ted se potýkám s myšlenkou co ze ZLOSYNEM. Je dobrý či ne?
  • 140 minut zas není taková nálož, protože jste zaměstnáni přemýšlením.
  • Provázanost postav
  • Zvraty
  • Otázky ohledně ZLOSYNA
pepezdepe
pepezdepe
32 bodů
10
Tak a je to tady na tento díl jsem se těšil od chvíle kdy byla oznámená práce na tomto díle jelikož jsem velký fanda filmů Labyrint.Byl jsem na tom 27.1 a musím říct že toho nelituji.Za mě nejlepší díl trilogie někdo říká že to je nejslabší díl,ale já říkám pravý opak.Spousta věcí v tomto filmu mě zasáhla a spoustu i překvapila.Musím všem doporučit tento film.Wes Ball opět předvedl že i když má na svém kontě jen 5 filmů je to skvělý režisér a Dylan O'Brien, Thomas Sangster, Kaya Scodelario a spoustu dalších zase předvedlo skvělé herecké výkony. Za mě 10z10.
Kryštofnaruby
Kryštofnaruby
13 bodů