74%

Komentáře a recenze 46

marie-kolarova
marie-kolarova
2 835 bodů
9
Velmi chytré chytrý a hořce zábavné. Lehkomyslnost bankéřů je až neuvěřitelná. Je to celé velmi triviální, ale pokud se to zabalí do obzvláště sofistikované podoby, najednou se všichni chovají, jakoby měli vypnutý mozek. Někdo možná tuší, ale raději nechce domýšlet. Anebo především neřeší budoucnost. Proti tomuto způsobu myšlení stojí Burry, který má jistotu, že jednou bude průšvih, a jen se svým autistickým přístupem úplně nechápe, že se jej podařilo tak dlouho oddalovat. McKay namixoval zajímavé spektrum několika osudů probíhajících nezávisle na sobě a na nich ukazuje podstatu problému a přístup jednotlivých zainteresovaných. Servíruje velmi lidský přístup s perfektním psychologickým pohledem. Všichni nejsou svině. Dokonce někteří z nich řeší i morální otázky.
Ombak_Penari
2 764 bodů
8
Až se na to podívám znova v klidu a třeba pochopím o čem to tam kurnik vlastně celou dobu tlachají, tak tomu třeba dám i víc. Takhle zatím ocením, že je to výborně zahrané (hlavně Christian Bale), má to chytrý scénář a proložené je to hromadou originálních nápadů (vysvětlující vložky s Margot Robbie či šéfkuchařem, smích na pozadí při dialogu v restauraci).
Miller
Miller
2 220 bodů
8
Docela originální, i když jasně inspirovaný Vlkem. Bohužel, termínům jsem ani po těch vysvětlivkách neporozuměl na tolik, abych si to plně užil, a furt jsem se snažil přijít na to, jestli naši antihrdinové vydělávaj, nebo prodělávaj. Každopádně films tak těžkou tématikou natočil McKay překvapivě dost krátkej, svižnej, zábavnej, nenuceně vtipnej. Kromě úžasnýho Goslinga a Bala ale exceluje hlavně Carell, kterej film tahá, a díky tomuhle filmu už si ho dokážu představit ve vážný roli. „Dopadne to jako každá krize, nakonec budou nadávat migrantům a chudejm". I já jako věrnej pravicovej konzervativec musim uznat, že něco na tom je...80 %
Kuca25
2 132 bodů
8
Dlouho jsem přemýšlel jestli udělit hvězdy tři nebo čtyři, ale nakonec, když jsem se skutečně zamyslel tak 4 je ta správná volba. Největší důvod proč, je edukativní stránka tohohle filmu. Sice se mi nelíbili scény kdy se v podstatě zastaví snímek a zcela neznámá celebrita začne vysvětlovat pojmy z byznys světa, ale na druhou stranu kdo by se nechtěl podívat na Margot Robbie ve vaně. Celkově celý snímek má opravdu hvězdné obsazení a i přes ten fakt, že se zde objevuje Brad Pitt, Ryan Gosling či Christian Bale, mě nejvíce bavil a zaujmul Steve Carell. Možná je to jeho postavou, ale mě zkrátka přirostl k srdci nejvíce. Téma je perfektní a i přes to, že já jako režisér bych film zpracoval jinak, tak jsem se skutečně bavil. Tím jsem nemyslel, že bych se při sledování smál, to určitě ne, ale zvědavě jsem sledoval každou scénu až do konce.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
5.5
Snímek, který neurazí, avšak ani nenadchne... První film, u kterého mi mevadilo si uprostřed skočit pro občerstvení
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
7.5
Působivý film s výbornými herci, který dotváří příjemná atmosféra. Má silný příběh, díky kterému zůstane v paměti. Ovšem ne zřídka se tu vyskytují chluchá místa, často se zdlouhavě táhne a obzvláště v nepodstatných momentech. Myslím, že šlo z tohoto vytěžit o dost více. Škoda
Teresie
Teresie
1 187 bodů
6.5
Zajímavé, ale trochu nudné.
  • herci
  • scénář
brcolka
brcolka
1 045 bodů
8.5
No jako zaujatého diváka mě film hodně znepokojil. Jak svojí lehkovážností a hrabivostí lidé dokáží negativně ovlivnit a zahrát si s životem milionů lidí po celém světě. A jak toho pak někteří dokáží využít. Vyděsila mi poslední věta v titulku jak se na Wallstreet znovu vydávají v podstatě Swapy. Jinak lehce nepřehledné ale to asi k filmu o této nepřehledné problematice patří
tindersticks
tindersticks
783 bodů
9.5
Lahůdka pro ekonomy, politické ekonomy, tradery a vlastně všechny, kteří se pohybují na finančním trhu. Pochybuji, že si film užije někdo, kdo nesleduje pravidelně, co se dějě na Nasdaqu a nemá otevřené overnight pozice, spíš bych řekl, že ne. Ovšem pro dříve zmíněné je čirá radost sledovat chování výherců hypotéčního krachu v roce 2008 z neobvyklého pohledu portfolio managerů. Obsazení je famozní (třeba Brad Pitt jako Ben Rickert) speciálně na autistického Balea (v reálu Michale Burry) a naštvaného Carella (v reálu Mark Baum) je radost pohledět. Pro českou distibuci neobvykle dobrý dabing, který si neplete pojmy.
sugi
752 bodů
9.5
....s počátku jsem si myslel , že film bude nudný , jelikož se jedná o finanční svět , ale když pochopil o čem film pojednává , začalo mi mrazit v zádech . Vždyť děj filmu se dotýká nás všech , krásně popisuje nedávné události a myslím si , že by ho měl vidět každý ....