84%

Komentáře a recenze 185

blazma
blazma
4 928 bodů
8
Co si budeme povídat, Marvelovka, která na to šla úplně jinak než všechny ostatní a vyšlo jí to perfektně. Prořizlé držky, vtip, akce, bylo tam prostě všechno. Celkově to ukázalo, že přijít s filmem, kterej je v kinech přístupný sice jen starším 15 let, tak stejně na to hodně lidí zajde. Celkově ten film byl prostě skvělej, Ryan se prostě vyřádil a tak nějak jsem rád, že jsi natáčení opravdu vykřičel a Marvel by mu mohl děkovat :D... Rozhodně to je skvělý film a vedle jiných sérií je to velmi vtipná a příjemná změna, snad bude pokračování ještě lepší.
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
1.5
V ramci zanru to uplny prusvih neni, pominu-li ze dejove to je opet o tom samem co x dalsich filmu tohoto zanru...hlavni hrdina neni vubec koukatelny, takze jsem celkem rada, ze podstatnou cast filmu ma na sobe masku. Budiz mu k dobru, ze je vetsi drsnak nez cela slavna Suicide Squad dohromady
10
Tak tohle bylo jednoduché hodnocení. Esence zcela nevhodné komedie.
FilipusMuff
FilipusMuff
4 015 bodů
6.5
Prostě takovej generickej film, kterej je dělanej přesně na míru dnešní 15-23 kategorii. No ale nemyslim si že toto by byl film o kterym by se mělo v budoucnu ještě nějak moc mluvit... /-/ Znova bych se na něj už asi nepodíval..
  • Tak akorát velká stopáž
  • Proplouvání mezi minulostí a přítomností.!! (u tohohoto filmu hodně zásadní +)
  • Pro mě ne moc dobře snesitelnej "seriálovej humor"
  • Moc jednoduchej děj
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
8.5
Deadpool splnil co si předsevzal. Servíruje naprosto nekompromisní, zábavnou a neskutečně nápaditou podívanou, která je jak věrná komiksové předloze, tak nezklame filmové fanoušky. Těch pár úkroků k šabloně pro superhrdinské originy je trochu rušivých, nicméně potřebných. I přes ně je ovšem filmový Deadpool jedna velká jízda od začátku do konce, která nezklame jak příznivce předlohy tak filmové diváky předlohou netknuté. Slušné herecké obsazení, skvělý scénář, výborná hudební stránka a film, který s rozpočtem zlomku toho co konkurence, zašlape spoustu z ní do země tak nekompromisním způsobem, že mu u toho ještě budete fandit. Zkrátka jedna velká radost, po které budete chtít přídavek.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
"Vypadáš jak Freddy Krueger, co pad xichtem na plastickou mapu Utahu." U týhle hlášky jsem se smál asi nejvíc, ale ani ty ostatní nebyly k zahození. Svižné, vtipné, hodně ironie a parodie, velmi současné a současně velmi komixové. Kruté násilí střídá romantické scény, ba co víc, občas je to smíchané. Co si přát více?! Po Green Lanternovi, který byl hodně pro děti, si pan Reynolds střihnul film pro poněkud odrostlejší diváky. A já přetékám nadšením nad filmem roku.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 829 bodů
7.5
Deadpool si umí sympaticky dělat legraci sám se sebe a ukazuje, že je rozumně nad věcí. Obsahuje i přiměřeně zvolenou romantickou linii. Není však ničím víc, než zábavným kouskem pro teanegry. Jednou nekorektní je fajn, opakovaně a za každou cenu, začíná být trochu nuda. Jakákoliv nekorektnost je v současné době vysoce ceněna, a sami uznáte, že pro muže s poněkud většími pupínky po celém těle, není vhodnější spolubydlící než postarší nevidomá černoška. A on jí s úlevou může říct, že slepá a nikoliv zrakově odlišná. Deadpool je lehce frackovitý a fajnově shazující vznešené kecy obalené do rádoby ideálů. Milé jsou také jeho vlastní komentáře dění na plátně.
sQelle
sQelle
2 814 bodů
10
Konečně je tady masturbující superhrdina, teda spíš chlápek co má superp*ro, který zná Batmana i když je z jinýho království. Příběh sice jistá klasika (vztah-rozpad-únos-vypadlá věc z kabelky-nahánění-good, fucking, end) + Mrtvej Bazén. je to prostě skvělý. dvojtečka, pomlčka, koncová závorka.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
7.5
Skvělá ukázka nového přístupu k propagaci filmů, která z jednorázový záležitosti udělala jeden z nejvýdělečnějších komiksových (mutantích) příběhů. Ale samotný film je opravdovým svěžím vánkem. Bohužel na mě úplně nefungovaly ty "úchylnější" vtipy, ale za to jsem si užíval bourání 4 stěny, popkulturní odkazy, povedený překlad a hlavně pořádně krvavou akci. Uvidíme, co s pokračováním udělá větší rozpočet a jestli forma nedostane přednost před nápady...
Ombak_Penari
2 764 bodů
8
Deadpool není zdaleka první antihrdina, který jde proti standardům superhrdinských filmů. Ale dělá to nejlíp. Je schopný shazovat všechna zažitá klišé, zavedené postupy, charaktery i sám sebe a svého hereckého představitele. V tom spočívá celé kouzlo. Vtipů je ve filmu celá řada, ale jen některé fungují opravdu tak, jak tvůrci zamýšleli. Některé jsou naopak vyloženě pubertální až trapné či několikrát zbytečně opakované a zamrzí i takové, které byly velmi dobře myšlené, ale ne úplně přesně načasované a provedené (narážky na Star Wars či na vlastní herectví Ryana Reynoldse). Obecně tedy vtipnost není tak přesně trefená jako třeba u Strážců Galaxie, ale i tak je snímek prošpikován tolika povedenými kousky, že zvládá v pohodě bavit celou dobu a spolu s dobře zvoleným vypravěčským postupem krásně zakrývá i fakt, že příběhově je Deadpool úplně stejně jalový jako každý jiný superhrdinský flák.