Komentáře a recenze 185

headhunter
10 287 bodů
9
EH! No podivnost, no, ne? :-)
9 352 bodů
9
Deadpool způsobil revoluci.. Svět mutantů tu už byl skoro dvě dekády a to nejlepší už asi divákovi ukázal (no a pokud tehdy ne, tak Logan tomu dal tečku). Superhrdinské filmy byly mainstream, kdy rok co rok bořili kinosály diváci v očekávání dalšího MCU projektu. A že spin-off dostane postava, která se v X-men Origins předvedla jen na efekt, mě neplnila velkým očekáváním a spíš jsem vyhlížel opodál připravující se další mutantí týmovku. Jenže vize Tima Millera s hláškujícím Raynoldsem byla ohromující.. Tohle je jeden z těch kousků, o který jste v určitou dobu zakopávali na každém kroku. Všem se to líbilo a každý hlásal, jak že nikdy takhle uvolněnou superhrdinskou podívanou, která by navíc dávala smysl doposud neviděl.. Ovšem na poprvé jsem se s Deadpoolem nesžil a pár let jsem mu ještě musel dát na vychladnutí.. Až pak po letech jsem uzřel, že tenhle maskovaný rudoch je opravdu jedním z nejlepších v rámci celé playády superhrdinských filmů.. Takový pubertální katalyzátor na MCU.. Deadpool je příběh normálního chlápka, kterého láska a rakovina pošlou jiným životním směrem. Až jsem si říkal, že takhle vážný to ještě nebylo.. A i když ten humor pokaždé nakonec zvítězí, v jádru tyhle hodnoty pořád zůstávají.. Není to obyčejný superhrdinský origin, už jen pro svoji příběhovou kompozici, kdy film je prakticky jeden dlouhý flashback, který má pay-off už na začátku, aby vám pak na konci plnohodnotně došel.. Deadpool je chlápek, co nosí červenej vohoz, aby ho ostatní neviděli krvácet. Akorát, že nějak nemá problém s tím si v případě potřeby uřezat ruce.. Neurvalá zábava, kterou si ve správném věku užijete, že jste možná nic tak cool ještě neviděli. Úplně fantasticky střídá žánry, kdy paradoxně v té komediální rovině je možná nejslabší, i přestože se nesčetněkrát usměji.. A ona je to pravda, i s odstupem času Deadpool neztrácí na svém šarmu. Akorát, že nějak už na mě spíš funguje po té vztahové stránce, kdy Wade nedělá hezká rozhodnutí, ale v každém ohledu jsou pochopitelná.. Je to ten typ, kdy hranice jsou tam, kam se tvůrci rozhodnou zajít. A bořením čtvrté stěny to jen začíná.. Nevěřil jsem, že se dá s časovým odstupem najít na Deadpoolovi něco nového, ale mně se to povedlo.. I když je to někdy laciný, možná i otravně prošpikované referencemi, tak ona nebyla chvíle, kdy bych se nebavil a nevěřil, že to nebude pořád lepší a lepší. Hergot, není troufalé říct, že jde o jeden z nejlepších superhrdinských filmů, jaké jsme kdy dostali. 90%
M3lios
M3lios
9 141 bodů
10
!!!!T.O.P.O.V.K.A.!!!! 98%
9 035 bodů
8.5
Hláškami nabytý anti-hrdina, který nemá přezdívku ukecaný žoldák nadarmo.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
6
nie prilis vtipne, nie prilis sokojuce a rozhodne to nie je ziadne zjavenie z nebies. vdaka svojej prijemnej vulgarite sa to nastastie lisi od vsetkych tych zamenitelnych marveloviek...
8 627 bodů
0
Humor, na kterém to celé stojí, na mě vůbec nefungoval. Příliš afektované a infantilní. Příběh je ohranej až běda. Goru je málo, akce je v úvodu dobrá, ale pak už jen špatná (obzvlášť závěr je vyloženě tristní). Studio projektu moc nevěřilo, protože to mělo eRko o antihrdinovi, takže na to dalo jen třetinový rozpočet velkého blockbusteru. Velký rozpočet však není předpokladem kvalitního filmu - tím je schopný tvůrčí tým. Tim Miller je však břídil, což potvrdil i svým následujícím filmem Terminátor: Temný osud. Deadpool by úplně v pohodě mohl fungovat jako komediální akčňák bez velkých výbuchů a CGI železného X-Mena. Stačí dobrá choreografie, trocha praktických efektů, schopný scénárista a kvalitní záporák.
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Na rozdíl od jiných filmů, to co bylo v traileru byl hodně slabej odvar. Čekal jsem, že bude pan Pool sprostě hláškovat, ale to co tvůrci předvádějí nemá chybu. Hafo vtipných scének a hlášek, pár scén u kterých mi i tekly slzy smíchy a to se nedá říct u žádné komedie loňského roku. Každopádně po Marvelovské stránce je to lepší průměr ze světa X-menů, ale ten zbytek to dohnal na 93%. Soundtrack taky nemá chybu.
squirrelpool
squirrelpool
7 017 bodů
7.5
Předesílám, že nezastávám názor - film se musí předlohy držet zuby nehty. Tak nejprve kladné dojmy. Deadpool je rychlý, vtipný a hlavně tohle je v celku Deadpool. Je to skutečný Ukecaný žoldák. Kecá a kecá. Dělá narážky na všechno - filmy, komiksy, tvůrce, celebrity (hl. Hugo Jackman), i sám na sebe (postavu i herce). Bál jsem se jak si poradí se zhuštěním příběhu, už řadu let zaběhnutého hrdiny, do jednoho filmu. No povedlo se to docela dobře. Colossus a Negasonic jdou k Deadpoolvi, až překvapivě dobře. Co mě vážně potěšilo, a co jsem VÁŽNĚ nečekal bylo jednak použití Pool-O-Vision(scéna se zvířátky) a návštěva Boba. Pro nezasažené předlohou, ten Bob (chlapík ve výstroji, pracující pro Francise, kterého nezabil) není jen nějaký známý z Wadovi minulosti. V komiksu je to Deadpoolův kámoš, podobně jako Weasel, pracující pro Hydru(viz Captain America). A je to asi jediný člověk, který má Deadpoola rád. Další plus je Gina Carano. Jo souhlasím s Colossusem, je to fakt moc pěkná ženská. A teď co mi vadilo. Tak hlavně to jsou neustálé vtipy o sexu, které, až na pár výjimek nejsou moc k smíchu. Deadpool je samozřejmě trousí, ale čas od času. Oni prostě vzali pouze jeden aspekt Wadovi osobnosti a ten nafoukly. Deadpool není jenom sprostý prevít. V jádru má dobré srdce a chce být hrdinou, to ostatní ho neberou, protože je jaký je. Taky chybí taková ta jeho dětská naivita. Taky ty náznaky možné homosexuality. Jako těžko v Marvelu najít heterosexuálnějšího hrdinu. Snad ani Ironman není víc na ženský. Akorát v případě Starka je zájem oboustraný. Potom je to téměř nepostřehnutelný rozdíl v osobnosti před a po proceduře. Ta by přeci měla být příčinou jeho bláznovství. Další věc je Ed Skrein, to je nic moc záporák. No a poslední věc je značná povrchnost příběhu. Dva zamilovaný(úplný magoři) a superhrdinská honba za pomstou. Může to mást, ale nic hlubšího v tom není. Poslední věc je Reynolds, ten vážně leze krkem a celé kazí. Škoda. P.S. Dolph Lundgren by mohl být fakt dobrý Cable.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
6
Vypadá jak Spider-man, ale věřte mi povahově jsou každý jiný. "Kdyby tvá levá noha byla Díkůvzdání a pravá Vánoce, mohl bych tě navštívit mezi svátky?" Šílený, ukecaný, úchylný, antihrdina to je Wadem Wilsonem alias Deadpool. "Páni, tohle je tak velkej barák a jste tu vidět pořád jen vy dva. Vypadá to, jako kdyby studio nemělo dost peněz na další X-meny." Ano to je škoda Wolverine by potěšil, ale byli tam na něj časté narážky. "Musíš si promluvit s profesorem Xavierem." - "S McAvoyem nebo Stewartem? S těmi všemi prequely a sequely to začíná být dost zmatené." Deadpool je jediná postava společnosti Marvel, která ví, že se nachází v komiksu. Ve filmu je pak vtipný sledovat Deadpoola, mluvícího k divákům. "To je strašný. Vypadáš jako avokádo, které mělo sex s mnohem starším a nechutnějším avokádem." Jinak Tim Miller to natočil dobře, obsadil dobře. "Negasonic Teenage... co to sakra? To je to nejhustější jméno na světě!" Je fajn že X-Meni patří Foxu! Nerad bych z toho pohádku, tak doufám že je marvelu neprodají zpět. "Víš, jak se řekne rakovina ve španělštině?" - "Ne." - "El rakovina." Objektivní hodnocení - místy mi to přišlo trapné, děj byl předpovídatelný. Některé scény až moc dlouhé - nudné, po vizuální stránce ok, ovšem to nic nemění na tom že je to v celku pí*ovina, zábavná pí*ovina - 60%.