Komentáře a recenze 185

10
10/10
MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
10
Je to drzé, sprosté, ale hlavně nechutně vtipné! Gag střídá gag další a takto dokola a dokola, že se zkrátka nepřestáváte smát. Ano, sice to trochu kašle na lore X-menů, přesněji na Origins: Wolwerine, ale koho to sere? JE TO DEADPOOL!
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Vtipná pecka,které není nic svaté
naineko
naineko
1 542 bodů
4
Jak jsem psal už jinde: Takhle ne. Takhle fakt ne. Úvod úchvatný - sranda, vtip, boření hranic. Počátek origin story boží... A pak najednou pád o několik příček dolů a nudná, místy až nesouvislá, klišovitá, nepříjemně trapná a neskutečně natvrdlá mainstreamová břečka bez špetky opravdové odvahy.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
9
"T-Rexe se každý bál..." Deadpool nezklamal. Netradičním pojetím příběhu proplétaném s flashbackovým originem a humorem jsem se neměl šanci nudit. Hudba parádně pasovala a dodávala jednotlivým scénám grády. Těším se, až to Wade naplno rozjede v dalším dílu bez časových omezení, které byly nutné k vysvětlení jeho původu. PS: Rozhodně kolem sebe nehážu bordel a uklízím! Čestný skautský.
Fxxx
Fxxx
1 411 bodů
8
Celkem vtipná parodie se spoustou odkazů na další filmy a hlavně komiksové superhrdiny. Dávám pěkných 80 %. Jediné, co mi opravdu dost vadilo, byl překlad do českých titulků. Téměř všechny jmenné odkazy na většinou američanům známé postavy byly změněny na jiné, které, patrně dle názoru překladatele nebo objednatele, budou nám známější. A co bylo ještě horší, byly kompletní změny spousty metafor a hlášek. Tam si autor titulků vymýšlel, co ho napadlo, překrucoval a hodně zjemňoval,
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
9
Reynolds konečně našel postavu, která má srovnatelně velké ego jako on sám a co je více než překvapivé, perfektně mu to sedí. Po nepříliš vydařeném ztvárnění Deadpoola v X-men Origins: Wolverine a tragickém Green Lanternovi se napotřetí vše vydařilo a největší marvelácký prasák ukázal, že má své podmanivé kouzlo. Otázka tedy zní: Jak se Deadpool odlišuje od ostatních filmů se superhrdiny ? Má odpověď: Nebere sebe ani své všemohoucí steroidové kamarády příliš vážně, čímž se rapidně liší od všeho minulého ( a zřejmě i budoucího ) týkajícího se štramáků v latexu. Je vulgární, v poměru se svými kolegy drsný, překypuje oplzlými vtipy a vlastně není ani hrdina. Přinesl na scénu přesný opak toho, co bylo doposud v těchto filmech viděno a navíc to udělal s noblesní grácií a ve správný čas. I přes nízký rozpočet a absenci mladšího obecenstva Deadpool získal nehynoucí slávu a dal světu, co sliboval. Rozhodně to bylo působivé, ale přece jenom musím ukojit své choutky a trochu si rýpnout. Snaha scénáristů vytvořit originální postavu vygradovala trochu opačným směrem než bylo zamýšleno. Je jednoduché předpovědět, že Captain America zase pronese nějakou tu přehnaně patriotickou hlášku a že Black Widow bude po dalším filmu zase na pár dní nejčastějším účastníkem snů mužského obecenstva. S Deadpoolem je to bohužel velmi podobné, po chvíli očekáváte neočekávané, vyhlížíte zvrácený vtípek za každým rohem a když je vám konečně naservírován na zlatém podnose, už to nějak není ono. Proč ale naříkat, z kina jsem si kromě použité stříkačky zastrčené v sedadle odnesl přesně to, o co jsem žádal a toužebně prosil. Spokojenost. 90%
davsuch
davsuch
1 057 bodů
6.5
Až na to, že je Deadpool svým charakterem úplně jiná akční postava, než všechny ostatní od Marvela, tak tento film nepřináší nic nového. Je to klasický případ hrdiny co bojuje se zloduchem a nakonec vyhraje.
  • charakter hlavního hrdiny
  • nezachraňuje se tu celý svět jak je to u komiksů zvykem
  • pořád stejná šablona děje