Komentáře a recenze 67

7
Čekala jsem víc. Bezpochyby úžasné výkony hlavních hrdinů. Chyběla mi plynulost příběhu, konec byl předvídatelný. Hvězda navíc za hudbu.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
8.5
Tak na film jsem slyšel krásné recenze a jsem ostuda ale viděl jsem ho až teď v televizi a musím přiznat že jsem ho měl vidět v kině. Oba bratři ve filmu excelují. a vlastně ostatně asi většina aktérů je dobrá. Film mě vtáhl v pohodě do děje a udržel mě bdělého po celou dobu. Takže za mě dobré. Kdyby se klidně každý rok povedlo minimálně jedno takové dílko tak můžeme být hrdí na český film více
myllyn
myllyn
885 bodů
7
kobry jsem viděl minulý víkend. vážně nevážně pojatý film o vztahu dvou bratrů, kteří to v životě nemají lehké. matěj a kryštof hádkovi jako filmový i skuteční bráchové je radost sledovat na plátně. kryštof mě hodně překvapil. ty jejich přezdívky se k nim vážně hodily.
martin-kubista
martin-kubista
799 bodů
7
Šel jsem na tento film bez jakýchkoliv očekávání a vlastně jsem ani předem o něm nic moc nevěděl a byl jsem docela mile překvapen. Kryštov Hádek zahrál "smažku" hodně dobře a podle mě jeho výkon posunul celý film hodně nad průměr. Mix komických momentů a vážných scén také působil dobře. Za poslední dobu jeden z nejlepších nových českých filmů co jsem viděl.
  • výkon Kryštofa Hádka
  • mix humoru a dramatu
Lukreczia
Lukreczia
784 bodů
9
Tvrdá realita, pravdivý film o současnosti, jedna jednodušší nefunkční rodina a zápas jejích buranských potomků se životem, výborně zahraní hadi Hádky :-) svěží vítr nové vlny do české tvorby, 3x hurá! ...
Profilová fotka
Smazaný uživatel
764 bodů
7.5
Kdyby měl český film každý rok aspoň jeden takovýhle film (myslím tím úroveň obsahovou i formální), tak si řeknu, že na tom není zas až tak zle. Oba Hádci skvělí.
Vendula86
Vendula86
652 bodů
6
Docela pravdivý příběh.
Judinka
Judinka
627 bodů
9.5
Hádek vs. Hádek – bratr vs. bratr. Skvělý nápad režiséra Jana Prušinovského. Skvěle natočený snímek, skvělé výkony, psychologie postav i celkového vyznění filmu - prostě dokonalé :o) Drsné drama, u kterého se i skutečně zasmějete. Kobry a užovky představuje po čase opět jeden z velmi, opravdu velmi kvalitních českých filmů aspirujícího na Českého lva. Držím palce :o)
Kick077
Kick077
596 bodů
7.5
Kobry a užovky jsem vyhledal jako film kvůli jeho úspěsnému tažení na České lvy, kde získal ocenění ve většině hlavních kategorií. Neviděl jsem všechny ostatní filmy co byly nominované, takže nemohu porovnávat, zda si lvy zasloužil nebo ne, ale musím říct, že skvělé herecké obsazení a výkony posunou do pozadí vcelku jednoduchý příběh, ve kterém se nic moc zvláštního nestane. Nejvíce mě zaskočil konec, kdy se znenadání objevily titulky. Skoro jsem čekal ještě nějaké dovysvětlení příběhu, ale nedočkal jsem se. Zřejmě si to má divák domyslet.
koudel
koudel
318 bodů