Kobry a užovky

73%

Komentáře a recenze 67

kajja87
70 bodů
8
Po dlouhé době český kvalitní koukatelný film. Drsné surové sociální drama, které je dost přesvědčivé. Svých rolí se bratři Hádkovi ujali výborně, až jsem z toho měla trochu úzkost, že to tak doopravdy někde chodí. Stálé zachraňování bratra feťáka, který se vám odvděčí jen dalším průserem, to je opravdu silná káva. Nejvíce mě dostalo, jak Kobra (Kryštof Hádek) nosil místo batohu kombinačky.
Silvuš
68 bodů
7
Zase taková pecka to neni. Protože se to rozeběhlo teď, nebudu nic prozrazovat.
RenakovaVendy
RenakovaVendy
37 bodů
7
Tak tenhle film jsem zkoukla během karantény až po pěti letech a musím říct, že to byla teda velká sranda. Je poznat, že se jedná o český počin, řeší se tam pořád dramata, intelekt maloměstské komunity a obecně vykreslení lokací. Každopádně výkon bratří Hádků byl úžasný. Předpokládám, že speciálně Kryštof si svou roli užil dosyta. Film je výborný na odpolední sobotu, kdy se chcete pobavit a nad ničím nepřemýšlet.
petr-lahovsky
35 bodů
10
jednoznačně nejlepší český film za poslední roky, skvělé výkony bratří Hádků,hlavně Kryštofa,jenom nevím kdo z nich byl vlastně větší ,zloun, a myslím, že to ani nemá být přesně dané a muzika už jenom potrhovala celou atmosféru filmu,když slyším zemi vzdálenou mám husinu
arilka
25 bodů
7.5
Na film jsem byla velmi zvědavá a nakonec mě i docela překvapil. Musím rozhodně pochválit skvělé herecké výkony obou bratrů Hádkových, ostatně, stejně jako všech ostatních účinkujících. Ze začátku mě film moc nebavil, ale s přibývajícím zamotáváním příběhu jsem byla nadšenější a nadšenější. Samotný závěr byl velmi napínavý a tak tento film můžu jen doporučit :)
montyny
montyny
22 bodů