Komentáře a recenze 109

10
the best
dd.cuba
dd.cuba
114 bodů
9
Ale ne, zase tak Hrozný to nebylo. Ale ta slavná osmička mohla být dvakrát lepší než ovčáci čtveráci, pak by byl ovšem výsledkem čurák na kvadrát..., ale dosti mých dokonalých matematických hříček. Roztahanější střeva jsem snad zaregistroval jen u Kila Blila, a ač každý interleguán předčasně ejakuluje u každého sebeblbějšího dialogu, protože Kventin pičo, tak po takové dávce nicneříkajících blábolů by musel mít všechny tři koule vyždímané, já si všechny čtyři rozmáčkl nudou a byly to kruté hodiny. Nakonec i snímek ukázal, což je zřejmé, že koule bolí všechny stejně bez rozdílu barvy kožešiny, snad jen vodníkům je to u prdele, to jsou mlíčňáci. Ty kurvy zelený. Zeloameričani. Nicméně srát na rasy, což ovšem Kventin nepochopil a pořád mě tím ubíjí, což je čistě můj subjektivní názor, ale mě tím neskonale vytáčí do vrtule. Jak bylo stokrát napsáno, jsem jako další triliony pro zkrácení stopáže u samé prdele a bylo by to za bůra. Netvora od VHS mám převelice rád, ale stejně mi to trošku zavání z hovna bičem a pozérstvím, kteréžto přejímají jeho nekritičtí a záhadně vnitřně rozervaní fanoušci, aby jim vyrostlo o osm hrozných čísel péro. Nestane se tak, želpeytla. Čtyři pizdy dávám vlastně jen skrzevá Kurta Džeka Russella, zbytek ansáblu mě více či méně sral, včetně mého černého oblíbence. Ta monotónnost je více než zřejmá a nebýt rejžou výše zmíněný pošuk, možná bych to po půl hoďce zabalil. Na Džanga se vždy rád mrknu, tohle si už nedám, tedy je má veledůležitá čtyřka za Osmičku vlastně fajn a plně adekvátní.
Silvie_ART
106 bodů
10
Jedním slovem dokonalé! Tarantinův návrat k Reservoar Dog jen se šťavnatějším dějem. Všechny ty dokonale vystavění padouši, perfektně vystavěné dialogy a samozřejmě luxusní hudba. Asi to není film pro každého, musíte mít trochu černého humoru a Tarantinovská očekávání.
Radek Hnilička
100 bodů
10
Nakonec se mi ten film líbil. Je to takový klon Reservoir Dogs, naroubovaný do skal a stepí divočinou, respektive do chalupy s nepřítomným majitelem :) A rozhovory začínají! Typický Tarantino. Film rozstříhat, zpřeházet, a je to. Ale přesto fakt dobrej film
Matt
89 bodů
7
Tak čekal jsem víc. Ovýpravě se nebavím, ale příběh teda nic moc (
lapakos
lapakos
74 bodů
7
martin-svab
74 bodů
8.5
Komorní dialogové drama, u kterého jsme byl podobně nadšen jako u nového Cloverfieldu. Víte, že je něco špatně, ale nevíte kdo za tím stojí a je skvělé ono tajemství rozkrývat. Nakonec, jak je u Tarantina běžné, nastanou krvavá jatka. Vyzdvihl bych také geniální výkon Samuel L. Jacksona, byl to jeden z jeho nejlepších hereckých výkonů.
jan-kyas
67 bodů
8.5
Na film jsem se těšil a musím říct že podle mě nezklamal.Bál jsem se těch 3 hodin ale nemůžu říct že bych se na začátku nudil. potěšili mě kapitoly což mě trochu připomnělo Pulp Fiction a potom následovala očekávaná řeka krve s nečekaným rozuzlením. Takže normál paráda.
danielavid
danielavid
38 bodů
9
Šla jsem na Tarantina, dostala jsem Tarantina. Žádné překvapení se nekonalo, snad jen, že délka filmu je překvapivě lehce stravitelná, rychle to utíkalo, protože jsem se bavila v podstatě celou dobu. Jsem ráda, že Tarantino patří k těm, na které je spolehnutí. Větší šok jsem měla z chlapíka, který si v prázdném kinosále, sedl hned vedle mě, protože tak to stojí na lístku a přes to nejede vlak:-) Netušila jsem, že může existovat člověk, který je víc posedlý pravidly než já...
PavelK78
31 bodů
6.5
Oproti špagetovýmu Djangovi tady máme film plnej westernu, kterej exhibicionisticky předvádí pozvolně plynoucí a gradující příběh a kterýmu s atmosférou pomáhá parádní hudba. Akce je pomálu, naštěstí nechybí krev ani mozek. Jde hlavně vo dramatickej pokec a dramatický pózy, který těm starejm bardům slušej. Není co vytýkat. Snad jen, že jo to zbytečně rozvláčný a dlouhý.