84%

Komentáře a recenze 108

Enon
Enon
1 096 bodů
10
Dobře, musím říct, že sem do dneška Tarantina ne že neměl rád ale neviděl sem moc jeho filmů a nějak mě to k němu netáhlo. Slyšel sem o něm, že má svůj styl, studia mu dávají hodně volné ruce a on si prakticky může dělat co chce. Jeho filmy jdou po stránce filmařské prý úplně jinou cestou a sází hlavně na dialogy, postavy a násilí. A musím říct, že po zhlédnutí Osm hrozných se všechny tyto věci vyplnili. Ale i když sem věděl co čekat tak mě to totálně rozsekalo. Jako takle…neznám nikoho jiného kdo by dokázal skoro tři hodiny udržet mou pozornost jenom díky dialogům. A ano tohle jsou skutečně 3 POSRANÝ HODINY kecání a já to naprosto miluju. Celou dobu se tady jenom mluví o tom co nějaké postavy dělaj, proč to dělaj, kdo sou, co zažili a takový normální kecy který ve všech ostatních filmech by mě po 10 minutách přestaly bavit ale tady je to tak originální a netradiční, že prostě sem si to úplně zamiloval. Nechápu jak to udělal, nechápu jak mohl dokázat to, že na udržení pozornosti, napětí a vtipu stačí to, že si postavy povídaj. Film je rozdělen na jednotlivé kapitoly což k tomu neskutečné sedlo a dodává to tomu takovej šmrnc. Postavy, o těch bych dokázal mluvit hodiny jak moc sou užasní. Samuel jako hlavní postava je skvělej a je to tak nějak hajzl ale vy ho stejně máte rádi a to i přes ten fakt, že nemá problém odkrouhnout někoho kdo se mu nezdá. Všichni sou vlastně tak nějak hajzlové až na toho šerifa (kvůli tomu asi Osm hrozných že …ehm…) a vy neustále přemýšlíte, že kdo co udělal, proč to udělal, případně komu se dá a nedá věřit. A i skrz to mě to bavilo. Prostě abych shrnul postavy a dialogy, tak je to jedno z toho nejlepšího co sem ve filmech viděl. Teď bych se chtěl věnovat dalším věcem. Vtipy. Kaaamo ten joke s těma zkurvenýma dveřma úplně miluju, prostě to je tak dokonalý, a takových povedených vtipů je tady strašně moc (dopis od Lincolna, storka se synem…). Příběh je vlastně tak nějak o ničem ale kdo viděl tak pochopí, že příběh je tady naprosto nepodstatný, jelikož JAK UŽ SEM TŘEBA 10x ŘÍKAL je to o postavách a to jak jim jejich úmysly a cíle překazila sněhová bouře a oni sou odsouzeni být z dalšíma zmrdama v jedné místnosti v chajdě. A o tom vlastně tak nějak je příběh. Samozřejmě je tady hromada zvratů, které jsou naprosto fantasticky napsané a zkonstruované (flashback v páté kapitole). Nooo a to je asi tak nějak všechno, i když bych rád ještě zmínil výborné herecké výkony všech zúčastněných, ale tak to je asi každýmu jasný, protože kdyby to nebylo dobře zahrané tak by výsledný film nestál za nic. Ok závěrem musím říct, že se jedná o poctivý, VÝBORNĚ napsaný a zahraný příběh žánru western s úžasnými vtipy, zvraty a hudbou, který mě donutil neustále přemýšlet a vnímat děj. Tarantinovka jak má být a jdu si pustit další. 87%
brcolka
brcolka
1 045 bodů
6.5
Upřímně řečeno to co jsem slyšel o tomto filmu mě nalákalo ho vidět a docela jsem si vyčítal, že jsem nebyl mezi prvními v kině, ale naštěstí jsem nešel. Obrovsky dlouhý a utahaný film až na posledních pár desítek minut. Dokoukal jsem to jen kvůli Enniovi a jeho hudbě. Podle mě to vyznělo tak nějak nijak a ani to nezachránili herecké výkony hlavních představitelů
Lucyen
Lucyen
919 bodů
10
Klasický tarantinovský počin s litry krve stříkající odkudkoliv :D Vývoj postav i příběhu je dost napínavý, člověk neví, co přijde a do poslední chvíle nadržuje někomu, kdo si to nezaslouží a odsuzuje jiného, který si odsouzení taky nezaslouží :) Skvěle jsem se bavila :)
Innuendo
Innuendo
908 bodů
9.5
Až na tu šílenou stopáž dokonalý Tarantino.
myllyn
myllyn
885 bodů
7.5
Naprosto bombová a upovídaná klasická tarantinovka, kde se stříká krev a je proklatě hutná a následně hnusná atmosféra. Bílý western, sněhu všude hromady. Právě na něm se nejlépe vyjímá rudá krev hrozných westernových parchantů v americkém Wyomingu :-)
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
8.5
Velké očakavania na mna čakali a všade sa na mě hrnuli ale mě film zas tak úplně nenadchlo. Velmi dlouhé a rozvláčné a až neskutočně nudné v některých momentoch. Na konci se konečně film rozbehol a konečnie se tam něčo děje a zistime přečo to všětko. Velmi dobrá kamera a dobré herecké výkony
Tomas.Abi
Tomas.Abi
706 bodů
10
Pro někoho jde o hrozně dlouhý film, kde se dlouho nic neděje, většinu času se sedí a mluví až nakonec po 140 minutách padne první výstřel. Ano, možná někdo čekal něco více Tarantinovského, ale já mám ten pocit, že Quentin nám předvedl něco výjimečného. Tento film je pro mě jako divadelní hra, která svou komorností rozjíždí na svém jevišti nevídanou elektrizující atmosféru, která Vás každou další minutou připoutává do křesla a Vy prostě nedokážete vstát, dokud nepřijdete na to, kdo je a není ten, za kterého se ten či onen vydává a jak může tato situace dopadnout, když jste uvěznění v malé galanterii během sněhové bouře s lidmi, které buď za prvé neznáte a za druhé, ty které znáte, nemáte rád. Ano, tento film je dlouhý a nezáživný, pokud na něj nebudete mít tu správnou náladu. Na operu či divadelní hru o téměř třech hodinách také nechodíte každý den. Tento film není odpočinkovým mixem, který Vás pobaví při nudném nedělním odpoledni, ale dílem, kde na každém slovu, pohybu a pohledu opravdu záleží.
mikewin
mikewin
569 bodů
9.5
Mám rád filmy od Quentina Tarantina a mám rád filmy sKurtem Russellem. Obojí v jednom, to je pro mě opravdu vyjímečný zážitek, takže jsem se moc těšil a film mě ani v nejmenším nezklamal. Výborné herecké výkony, báječně gradující příběh podbarvený úžasnou muzikou a samozřejmě nezbytné časové skoky, kde se až v závěru dobereme průběhu celého příběhu. SUPER
machetetete
machetetete
464 bodů
6.5
Emmm, plytká nuda. Ve své podstatě Tarantino nepřišel opravdu s ničím novým, resp. recykluje jak může. Zápletka je docela zajímavá, ale tři hodiny postavené na kvákání cca desíti postav pořád stejným způsobem dokolečka jako kolovrátek. A na můj vkus i hodně a lacině brutální scény, divný look, fádní Morricone a nesympatické obsazení.
keddie
446 bodů
8
Tarantino zkusil zase trošku jinou lokaci, ovšem o to tady nejde, děj se mohl odehrávat i jinde, i klidně v létě. V podstatě je to zfilmovaná divadelní hra. Herci opět skvěle vybraní, typově odpovídají svým postavám. Neděje se žádné velké přehrávání, ovšem také se nelpí na žádném civilním, realistickém pojetí. Navíc dokonalý soundtrack podtrhuje vynikající zážitek při sledování tohoto filmu.