Osm hrozných

84%

Komentáře a recenze 108

Floridsky
4 376 bodů
10
Po Djangovi jsem se obával, zda se Tarantinovi povede i tento western. Hlavně po reakcích, že jde o nový Reservoir Dogs, poněvadž ty opravdu nemusím. Dlouho jsem zhlédnutí odkládal, až mi to jednou nedalo a H8ful Eight jsem si sehnal na BD. Byl jsem odpálen, 168 minut a vůbec, ale vůbec jsem se nenudil. Výborní herci, nápaditý scénář, úžasná hudba a ta kamera. Slast! Nakonec se z toho vyklubala 2. nejlepší Tarantinovka a také můj velice oblíbený film.
10
Další klenot od Tarantina.
slord
slord
3 832 bodů
10
Dialógová prestrelka, ktorá je v Tarantinovom podaní neprekonateľná, hudba od Morriconeho podmanivo vťahuje a výborné obsadenie je len čerešničkou na torte. Skoro 3 hodiny skvelej podívanej ubehnú ako voda (kľudne by som si dal ešte hodinku), ale keď naskočili záverečné titulky, tak moja spokojnosť bola na mieste a vedel som, že si tento film budem púšťať opakovane. 10/10
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
6
Deset malých černoušků, po Kvantarinovsku. Nebo deset malých Samuelů? Tohle je doslova zásah do černého. Kventýno to pro dnešek neutáhl, a doba kdy jsem mu vyčítal western, to dospělo ke své myšlence, že westerny já prostě nenávidím. Netvrdím, že se u toho člověk unudí k smrti, (aspoň účinná sebevražda), a je dokonce pravda, že divák u filmu i dost zasměje, možná tou absurditou, že Tarantule dokáže roztáhnout koknetivní a verbální tlachání, v podstatě i o úplným hovně s majonézou. Historka o kouření černého čuráka se ihned zafixuje do podvědomí. Stejně, co se maximálně změní je moje hodnocení o zlepšenou hvězdičku navíc.. jen si Tarantule, ani svým ukecaným talentem neukecáš, proč je film tak příšerně dlouhý, a vleklý jako sáklý hovno v kaťatech. 3 a ½
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
8.5
Při sledování jsem si uvědomil, že Tarantino buď točí westerny celou dobu, anebo byla tohle prachobyčejná gangsterka. S povděkem kvituji, že Osm hrozných už není film, ze kterého čiší mainstream. Tohle je jeho ryzí styl. Stejně jako v Gaunerech či Pulp Fiction se střídají výborně napsané dialogy a akce v poměru 10:1, díky čemuž je akce o to překvapivější a údernější. Zároveň to není taková samohana, jakou předvedl v Death Proof. Tady ty dialogy mají smysl. Úvod pro mě nebyl jen čekáním na akci, ale skvělou předehrou a vynikajícím seznámením s těmi hlavními charaktery, podobně jako v Sedmi statečných se nejdříve seznámíme s Chrisem a Vinem. Může vyvstat otázka, jakou měli záporáci motivaci vyřešit svůj problém zrovna tímto způsobem, ale že bych v tom neviděl logiku, to si nemyslím. Skvělé herecké výkony, snad kromě Madsena.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
7.5
Nebude to zrovna trvalka jako PF, ale po volnějším rozjezdu je to super jednohubka Průměrný Tarantino je pořád lepší jak nadprůměrná tvorba jiných autorů
Ombak_Penari
2 764 bodů
6
Takže za mě celkem rozčarování. Tarantinův scénář, postavený na dialozích, mi vždycky velmi vyhovoval a tak jsem se nezalekl ani šílené tříhodinové stopáže na konverzačku o osmi lidech. Do toho zajímavý 70 mm formát a zkazky o drsné a nabušené poslední třetině. Znělo to dobře, ale nedopadlo úplně dobře. Brilantní dialogy, při kterých se napětí dá krájet, se tentokrát nedostavily v takové míře jako třeba u Hanebných panchartů a u většiny scén jsem si byl naprosto jist, že by se daly pohodlně proškrtat, aniž by to výsledku jakkoliv uškodilo. Roztažení filmu na tři hodiny z něj učinilo relativně úmornou záležitost a celé se to dalo odvyprávět za dvě hodiny ve svižném tempu aniž by to čemukoliv uškodilo. Herecké výkony vesměs klasický tarantinovský nadstandard (mám slabost především pro Tima Rotha), ale na ceny to tentokrát nebylo, žádný nový Christoph Walz se nekoná. Celkově se prostě Tarantino utrhl ze řetězu a natočil si co chtěl. Osobně si myslím, že sám věděl, že přestřelil divácký vkus, ale bylo mu to jedno, protože tohle si takhle prostě chtěl natočit. Buďiž, ale příště bych prosil zase nějakou nakládačku, pane Quentin, vime?
Edward
Edward
2 487 bodů
9
9/10
harry456
harry456
2 437 bodů
8.5
Tarantino je zpět a vzdává poctu westernovým snímkům! Novinka Osm hrozných opět nepostrádá zběsilost a spoustu umělé krve. Scénář funguje na výbornou, děj je krásně plynulý a příjemně jej doprovází hudba Ennio Morriconea. Také musím vyzdvihnout kameru, kostýmy a herce, kteří podávají šílené výkony, jak je u Tarantinových snímků zcela běžné. Na druhou stranu mě zklamala nevyužitá účast Tima Rotha a štěk Channinga Tatuma, jenž by si rozhodně zasloužil více prostoru. Snímek Osm hrozných se ovšem víceméně povedl. Nejedná se sice o druhého Nespoutaného Djanga nebo Hanebné pancharty, fanoušci však budou jistě spokojeni.
stantheman
stantheman
2 399 bodů